Produse de curățenie

Fisier de tip .doc ! 1_Referat_-_produse

Fisier de tip .docx ! Procedura Interna privind achizitia de produse prin magazie (1)

 

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse atașat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 20 a lunii, referat ce va fi transmis Biorului de Achiziții înregistrat șsemnat de către Directorul de departament/Decan.

Pe baza acestui referat aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Departamentul de Achiziții Publice.

În perioada 20-25 ale linii se vor întocmi contractele subsecvente aferente referatelor aprobate anterior în decursul lunii (până pe data de 20 a lunii) după data 25 a lunii se vor emite facturile fiscale, ce vor fi corelate cu avizele de expediție și introduse în EmSys pentru efectuarea plăților.

Se vor completa referate separate pentru fiecare articol contabil în parte evidențiate în tabelele de mai jos.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Departamentul de Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform listei care se regăsește pe site-ul Universității.

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme.


Persoană de contact:

Alina Țurpac

Tel: 021.307.73.76

E-mail: alina.turpac@achizitii.unibuc.ro

 

Articol contabil 20.01.02

 

Articol contabil 20.05.30

 

 

 

 

 

Pagină actualizată la 25 Octombrie 2017.