Atribuțiile Direcţiei Generale Secretariat

  • Urmăreşte punerea in practică a deciziilor strategice ale Senatului, Biroului Senatului, Colegiului Academic şi ale Consiliului de Administraţie, în conformitate cu reglementările legale în vigoare
  • Organizarea examenului de admitere – licenţă, masterat, doctorat
  • Organizarea examenelor de finalizare a studiilor – licenţă, dizertaţie, doctorat, studii postuniversitare, cursuri de perfecţionare
  • Întocmirea şi eliberarea actelor de studii (diplome, certificate, atestate, situatii scolare, foi matricole, suplimente la diplomă, etc.)
  • Statistici privind studenţi şi absolvenţi pentru finanţare – Ministerul Educaţiei Cercetării şi Inovării, C.N.F.I.S., C.N.C.S.I.S., Institutul Naţional de Statistică, alte organisme non guvernamentale, comisii ale Senatului, Conducerea Universităţii din Bucureşti
  • Proiecte, regulamente, acte de studii
  • Grade didactice preuniversitare şi perfecţionare
  • Arhivă
  • Registratură

Organigrama Direcţiei Generale Secretariat

Organigrama Direcţiei Secretariat General

Serviciul Şcolaritate

  • Şcolaritate rectorat
    - Şcolaritate - Studii Universitare de Licenţă şi Masterat 
    - Şcolaritate - Studii Universitare Doctorat 
    - Statistici Şcolaritate
    - Acte de Studii 
    - Auditul Şcolarităţii
  • Şcolaritate facultăţi :
    - Secretariate Facultăţi 

Serviciul Perfecţionare

  • Perfecţionare şi grade didactice preuniversitare
  • Perfecţionarea personalului Direcţiei Secretariat General

Serviciul baze de date, gestiune informatică şi proiectare

  • Baze de Date şi Informatizare
  • Dezvoltare curriculară şi proiectare

 

 

Pagină actualizată la 05 Ianuarie 2012.