fbpx

Contracte Achizitii

Contracte în derulare

Referat de necesitate – servicii.doc

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Oana Ivan
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: oana.ivan@unibuc.ro

Service aparate de aer condiționat
S.C. ILDA SERVICE S.R.L.
Laurentiu Dide – 0722.718.785

Referat de necesitate – servicii.doc

1. Service imprimante matriceale 

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Roxana Melnic
Tel: +4021-305.46.23
E-mail: roxana.melnic@achizitii.unibuc.ro

2. Service Copiatoare CANON
S.C. SAMA CONSUL S.R.L.
Tel: +4021-242.30.94

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Roxana Melnic
Tel: +4021-305.46.23
E-mail: roxana.melnic@achizitii.unibuc.ro

3. Service copiatoare, imprimante, faxuri altele decât CANON
S.C. EXPERT COPY S.R.L.
Tel: +4021-311.36.51

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Roxana Melnic
Tel: +4021-305.46.23
E-mail: roxana.melnic@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – servicii.doc

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Veronica Harghel
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: veronica.harghel@achizitii.unibuc.ro

Service microscoape
S.C. FRATEHNIC SERVICE S.R.L.
Tel. 0722.668.899

Referat de necesitate – produse.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului de Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.
Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.
Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.
Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Lorena Badea
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: lorena.badea@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.

Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Veronica Harghel
Ţel: +4021-305.46.22
E-mail: veronica.harghel@unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.

Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 5 zile lucrătoare de la data transmiterii comenzii ferme.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București),, completate cu produsele și prețurile fără TVA, conform tabelului de mai jos, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Nicoleta Trifu
Tel: +4021-305.46.23
E-mail: nicoleta.trifu@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.

Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 5 zile lucrătoare de la data transmiterii comenzii ferme.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

 

Persoană de contact Serviciul Achiziții Publice: Cristina Neagoe
Tel: +4021-305.46.21
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

Referat-produse Papetarie

Lista produselor de papetărie

 

În baza referatelor APROBATE de către Conducerea Universității din București,  se vor întocmi contractele subsecvente.

Livrarea se va face în 5 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme.

Referatul de necesitate se depune/transmite la Serviciul Achiziții Publice și va conține:

– produsele de papetărie, prețurile unitare fără TVA, conform  Listei de produse de papetărie  de mai sus, și valoarea totală a acestora

– aprobare Decan/Director/ Șef (Administrator Șef , Șef Serviciu, Șef Birou)

– număr de înregistrare de la Registratura Achiziții

– aviz Direcţia Financiar-Contabilitate (zonă, purtător, sursa de finanțare, articol de cheltuială bugetară)

– Justificare privind necesarul produselor de papetărie

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Nicoleta Trifu
Tel: +4021-305.46.23
E-mail: nicoleta.trifu@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Tabel hârtie xerox A3 și A4

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.

Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Pentru birourile/departamentele din cadrul Rectoratului UB, produsele: hârtie xerox, hârtie colorată şi cartoane vor fi aduse în Magazia Universităţii din Bucureşti – trimestrial, urmând ca fiecare birou/departament să ridice produsele, în funcţie de necesităţi, pe bază de bon de consum.

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

 

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Ionela Buiculescu
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: ionela.buiculescu@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Tabel hârtie colorată și carton

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, până pe data de 15 a lunii, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Referatele de necesitate primite dupa aceasta dată, vor fi luate în considerare și vor face obiectul unui nou contract subsecvent începând cu luna următoare.

Pe baza referatelor, între 15-20 ale fiecărei luni se vor întocmi şi semna contractele subsecvente.

Pe baza referatului aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Pentru birourile/departamentele din cadrul Rectoratului UB, produsele: hârtie xerox, hârtie colorată şi cartoane vor fi aduse în Magazia Universităţii din Bucureşti – trimestrial, urmând ca fiecare birou/departament să ridice produsele, în funcţie de necesităţi, pe bază de bon de consum.

Livrarea se va face în 2 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoana de contact Serviciul Achiziții Publice: Ionela Buiculescu
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: ionela.buiculescu@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Loturi tonere

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect. Pe referatul de necesitate vor fi trecute informatii privind modelul imprimantei, numarul de inventar al acesteia precum si date privind ultima achizitie de cartuse pentru acel tip de imprimanta.

Pe baza referatelor aprobate si a contractului subsecvent aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 1 zi lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme către firmă.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții și vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact – Serviciul Achiziții Publice: Cristina Neagoe
Tel: +4021-305.46.21
E-mail: cristina.neagoe@achizitii.unibuc.ro

Referat de necesitate – produse.doc

Referat de necesitate – produse DPD.doc

Referat de necesitate – produse Cercetare.doc

Tabel produse de curățenie

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza referatelor aprobate si a contractului subsecvent aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 1 zi lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme către firmă.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact – Serviciul Achiziții Publice: Lorena Badea
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: lorena.badea@achizitii.unibuc.ro

Persoană de contact SSM: Mariana Lăzărean
Tel: +4021-305.46.36
E-mail: mariana.lazarean@g.unibuc.ro

 

Servicii de medicina muncii: New Blue Life
Persoană de contact: Ramona Costea
Tel: 0733 334 945

 

Persoană de contact SSM: Mariana Lăzărean
Tel: +4021-305.46.36
E-mail: mariana.lazarean@g.unibuc.ro

 

Servicii de medicina muncii: S.C. GEMINI TRADE DDD SRL
Persoană de contact: Bîrzu Dincă
Tel: +40744.634.846

Acord Cadru-Electrice

Referat de necesitate produse 

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza referatelor aprobate si a contractului subsecvent aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 4 zile  lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme către firmă.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact – Serviciul Achiziții Publice: Oana Ivan
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: oana.ivan@unibuc.ro

Tabel produse Sanitare

Referat de necesitate produse 

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza referatelor aprobate si a contractului subsecvent aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 4 zile  lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme către firmă.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact – Serviciul Achiziții Publice: Veronica Harghel
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: veronica.harghel@unibuc.ro

Tabel produse de Feronerie

Referat de necesitate produse 

Pentru efectuarea unei comenzi se va completa referatul de necesitate pentru produse ataşat sau cel ce se regăsește în secțiunea formulare achiziții, referat ce va fi transmis Serviciului Achiziții Publice, înregistrat și semnat de către Directorul de departament/Decan/Director proiect.

Pe baza referatelor aprobate si a contractului subsecvent aprobat se vor transmite comenzi către furnizor, iar acesta va livra produsele pe bază de avize de expediție, avize ce vor fi semnate de către beneficiari și trimise apoi către Serviciul Achiziții Publice.

Livrarea se va face în 4 zile  lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme către firmă.

Referatele de necesitate vor fi aduse la Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), completate cu produsele și prețurile fără TVA conform tabelelor ataşate, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Persoană de contact – Serviciul Achiziții Publice: Veronica Harghel
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: veronica.harghel@unibuc.ro

Pentru realizarea unei rezervări în cadrul Hotelului Siqua, se va lua legătura cu Directia Relații Internaționale (pentru Rectorat și Facultăți/Colegii) și cu Direcția Managementul Programelor de Cercetare (pentru Proiecte de Cercetare și ICUB) și se vor completa documentele:

Cererea de Cazare – care trebuie să cuprindă obligatoriu urmatorele date: nume și prenume solicitant/beneficiar; data sosirii; data plecării; sursa de finanțare; – cererea trebuie să fie realizată conform modelului atașat. 

Cererea de Transport

Referat de necesitate servicii: referatele vor fi completate cu preţuri si denumirea serviciilor, vor fi semnate și înregistrate la Registratura Achiziții si vor avea trecut articolul bugetar şi sursa de finanţare avizate de către Direcţia Financiar-Contabilitate.

În cazul în care referatele nu îndeplinesc condițiile de mai sus, vor fi returnate pentru o completare corespunzătoare.

Dispoziția rectorului (după caz)

Toate documentele vor fi transmise către Serviciul Achiziții Publice (clădirea Rectoratului, Şoseaua Panduri nr. 90, sector 5, București), cu minimum 7 zile înainte de perioada de cazare dorită, pentru grupuri mai mici de 10 persoane, iar pentru grupuri mai mari de 10 persoane, documentele trebuie să fie transmise cu 10 zile înainte de perioada de cazare. Ulterior, Serviciul Achiziții va  înștiința departamentele solicitante, prin e-mail, în ceea ce privește confirmarea sau infirmarea comenzii.

Anexat puteți găsi Oferta de servicii de cazare pentru anul 2020, după care vă puteți ghida în completarea Referatului de necesitate sevicii, precum și Procedura de Achiziție servicii de cazare și Anexa contractului.

Persoana de contact – Serviciul Achiziții Publice: Lorena Badea
Tel: +4021-305.46.22
E-mail: lorena.badea@achizitii.unibuc.ro

NOUTĂȚI

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services