Proceduri si formulare achizitii

Proceduri și formulare achiziții

Documente

Documente disponibile în Intranet UB

In vederea efectuarii platilor, facturilor fiscale le vor fi atasate urmatoarele documente:

  • NIR/NIRI/NIRF/PVSRV (EMSYS), Bon de consum (daca este cazul),  Referat de plată;

Pentru obiectele de inventar si mijloace fixe se va completa si Procesul verbal de receptie calitativa, cantitativa, de instalare si montare care trebuie sa fie inregistrat (modelul se regaseste atasat mai jos).

Referat de plată.doc – atașat la toate plățile efectuate (venituri, POSDRU, cămine-cantină, microproducție, etc.);
PV receptie calitativa si cantitativa, de instalare si montare a obiectelor de inventar si mijloacelor fixe.doc – recepția în cazul achiziționării de produse care se iau în inventar;
PV receptie servicii.doc – recepția în cazul achziționării de servicii;

Procesele verbale vor fi semnate de gestionar.

Vă rugăm să consultați Procedura nr. 2 și Procedura nr. 3 aflate în secțiunea documentelor disponibile în Intranet UB

* OBSERVAȚIE * 

Pentru a putea finaliza achiziţia în condiţii transparente se va justifica preţul produsului sau serviciului declarat în referatul de necesitate.

Preţul estimat va fi justificat printr-o analiză de piaţă ( PV studiu de piață):

Această analiză va cuprinde:

  • Oferte ferme din partea firmelor producătoare, distribuitoare de produse, prestatoare de servicii, conform referatului de necesitate;
  • Consultarea Catalogului electronic S.E.A.P

– Achiziția directă se va desfășura în conformitate cu art. 43 din HG 395/2016;

– Achiziția servicii sociale şi alte servicii specifice prevăzute în anexa nr. 2 din Legea 98/2016 se va desfășura în conformitate cu procedura internă aprobată și cu art. 7 alin. (1) lit. d) din Legea 98/2016.

FORMULARE NECESARE PROCEDURĂ ACHIZIŢIE DIRECTĂ ȘI ANEXA NR. 2

1.   PV-studiu de piata
2a. Referat DPD
2a. Referat VENITURI
2a. Referat de urgență VENITURI
2b. Referat de eliberare produse din magazie
3a. Notă justificativă – achizitie directă VENITURI
3b. Notă justificativă – achiziție anexa 2 VENITURI

4.   Invitație de participare
5.   Caiet de sarcini
6.   PV evaluare oferte
7a. Contract de achiziții de produse
7b. Contract de achiziții de servicii
8.   Comandă fermă
9. Propunere numire comisie de evaluare
10. Decizie comisie de evaluare
11. Declarație conflict de interese operatori economici

 

Conturile de trezorerie ale Universității din București se vor completa în funcție de articolul contabil trecut pe referatul de necesitate.

Exemplu: pe referat avem articolul contabil 20.01, contul de trezorerie ce se va trece pe contract este: RO83TREZ23F65601200101X

8. Conturi de trezorerie.pdf

Vă rugăm să consultați procedura nr. 5 aflată în secțiunea Documentelor disponibile în Intranet UB

Procedura simplificată va fi demarată ținându-se cont de prevederile art. 113 din Legea 98/2016 coroborate cu prevederile art. 101-105 din H.G. 395/2016.

FORMULARE NECESARE PROCEDURĂ SIMPLIFICATĂ

1.   PV-studiu de piata
2a. Referat DPD
2b. Referat VENITURI
3.   Caiet de sarcini
4.   Decizie comisie de evaluare
5a. Contract de achiziții de produse
5b. Contract de achiziții de servicii

Procedură licitație deschisă.pdf

Licitația deschisă va fi demarată ținându-se cont de prevederile art . 7, 71-75 din Legea 98/2016 coroborate cu prevederile art. 58-66 din H.G. 395/2016.

FORMULARE NECESARE LICITAȚIE DESCHISĂ

1.   PV-studiu de piata
2a. Referat DPD
2b. Referat VENITURI
3.   Caiet de sarcini
4.   Decizie comisie de evaluare
5a. Contract de achiziții de produse
5b. Contract de achiziții de servicii

Procedură_Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare.pdf

-Negocierea fără publicare prealabilă va fi demarată ținându-se cont de prevederile art. 104 din Legea 98/2016 coroborate cu prevederile art. 93-94 din H.G. 395/2016;

1.   Invitație de participare NFP
2a. Referat DPD
2b. Referat VENITURI
3.   Notă justificativă NFP VENITURI
4.   Contract de achiziții de produse
5.   Contract de achiziții de servicii
6.   Decizie comisie de evaluare

– Procedura se va desfășura în colaborare cu Direcția Achiziții Publice.  

Proceduri si formulare achizitii - UniBuc - Universitatea din București

NOUTĂȚI

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services