Apel la candidaturi pentru bursele bilaterale acordate de Confederația Elvețiană și Agenția de Credite și Burse de Studii, în anul universitar 2023-2024

Apel la candidaturi pentru bursele bilaterale acordate de Confederația Elvețiană și Agenția de Credite și Burse de Studii, în anul universitar 2023-2024

Agenția de Credite și Burse de Studii (ACBS) anunță lansarea programului de burse de cercetare, burse pentru doctorat, burse postdoctorale și burse de masterat pentru arte în Elveția pentru anul universitar 2023-2024. În fiecare an, Confederația Elvețiană acordă burse de excelență guvernamentale pentru a promova schimburile internaționale și cooperarea în cercetare între Elveția și peste 180 de alte țări.

Programul se adresează atât masteranzilor, doctoranzilor și postdoctoranzilor Universității din București, cât și celor de la alte instituții de învățământ superior din România. De asemenea, sunt eligibili pentru înscriere și cercetători, cadre didactice titulare și medici rezidenți.

Persoanele interesate vor urma procedurile de înscriere în paralel pentru a beneficia atât de facilitățile oferite de partea elvețiană, cât și de partea română. Termenul-limită pentru depunerea documentelor atât în Elveția, cât și în România este 5 decembrie 2022.

Candidaturile pentru burse pot fi depuse atât în format electronic (scanat după original, în format PDF), cât și trimise prin poștă la adresa Agenției de Credite și Burse de Studii (Str. Caransebeș, nr. 1, etaj 7, sector 1, București).

Mai multe informații despre condițiile de eligibilitate, durata și componența dosarului pentru bursele acordate de Confederația Elvețiană pot fi accesate aici. De asemenea, mai pot fi solicitate detalii despre desfășurarea programului la Ambasada Elveției la București, atât la numărul de telefon 0040 21 206 1641, cât și la adresa de e-mail bucharest@eda.admin.ch.

Dosar de candidatură pentru ACBS

Dacă persoanele interesate doresc să beneficieze și de un sprijin suplimentar acordat de Ministerul Educației, prin ACBS, acestea vor urma procedura de înscriere în paralel.

Dosarul în limba română va cuprinde CV-ul candidatului, formularul tip de înscriere la concurs, semnat de candidat, și consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibile pe site-ul www.roburse.ro; un proiect de studiu/cercetare/creație artistică care justifică, în 5-10 pagini, activitatea pe durata stagiului pentru care se solicită bursa, precum și aplicabilitatea acestuia în România; un program de valorificare a cunoștințelor dobândite în timpul stagiului de studii sau de cercetare în străinătate, stabilit de comun acord cu conducerea instituției de unde provine candidatul, semnat de conducătorul instituției – rector (pentru universități) sau director (pentru școli, licee sau institute de cercetare) – și înregistrat la registratura instituției respective; acordul conducerii instituției de unde provine candidatul, pentru obținerea unei burse în străinătate, semnat de conducătorul instituției – rector (pentru universități) sau director (pentru școli, licee sau institute de cercetare) – și înregistrat la registratura acesteia; recomandări din partea a două cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar sau universitar, după caz, ori personalități din domeniul în care se solicită bursa; o listă de lucrări comunicate/ publicate în țară și în străinătate, precum și o listă de cărți/traduceri publicate în țară și în străinătate în calitate de unic autor sau coautor.

De asemenea, candidații vor depune și copii ale actelor de studii: foi matricole, situații școlare, diplome (bacalaureat, licență, studii aprofundate, masterat, doctorat); copia atestatului sau certificatului de cunoaștere a unei limbi străine de circulație internațională sau a limbii străine acceptate de partea externă pentru stagiu; o adeverință medicală care atestă faptul că persoana este declarată aptă pentru efectuarea stagiului în străinătate; o adeverință care atestă calitatea candidatului în anul universitar în curs; copiile buletinului de identitate / cărții de identitate, ale certificatului de naștere și, eventual, de căsătorie.

Informații suplimentare privind actele necesare pentru întocmirea dosarului de candidatură pentru ACBS, precum și detalii despre achitarea taxei pentru procesarea acestuia pot fi consultate aici. Calendarul desfășurării concursului este disponibil aici.

Participarea fizică la cursuri, condiție pentru a beneficia de facilitățile ACBS

Candidații nominalizați de partea română în urma acestui concurs, care nu sunt acceptați la burse de către partea elvețiană în anul universitar 2023-2024, nu vor primi nici bursa de la partea română.

Partea română asigură, pentru bursele cu o durată mai mare de 3 luni transportul internațional (din București până la locul de stagiu și retur) și o sumă în valută, ca supliment la bursa oferită de statul primitor, în limita bugetului aprobat. Finanțarea și transportul oferite de partea română vor fi acordate doar bursierilor care participă fizic la cursuri.

Mai multe detalii despre program pot fi consultate pe site-ul Agenției de Credite și Burse de Studiu.

 

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services