Pentru că poveștile celor 19 facultăți ale Universității din București sunt pe cât de diferite, pe atât de interesante, cadrele didactice au realizat, în parteneriat cu Direcția Comunicare, Relații Publice și Marketing, pentru admiterea 2020, o serie de clipuri video în care le sunt prezentate viitorilor studenți avantajele, oportunitățile și motivele pentru care ar trebui să aleagă Universitatea din București.
Publicată sub deviza #UBstories, seria de testimoniale poate fi accesată pe contul oficial de YouTube al Universității din București, www.youtube.com/unibuc, în playlist-ul #UBstories | admitere 2020, disponibil aici.
Pentru admiterea din acest an la studii universitare de licență, Universitatea din București pune la dispoziția candidaților un număr total de 4.415 locuri la buget, în timp ce pentru studii universitare de master Universitatea din București scoate la concurs un număr total de 3.200 de locuri bugetate la toate cele 19 facultăți ale sale. Numărul de locuri la buget repartizat pe facultăți pentru studii universitare de licență poate fi consultat aici, iar cel pentru studii universitare de master aici.
Având în vedere situația actuală generată de evoluția COVID-19, procesul de admitere 2020 la programele de studii ale celor 19 facultăți ale UB a fost adaptat. Majoritatea facultăților oferă viitorilor studenți și masteranzi un proces online de înscriere și de admitere.
Informații detaliate despre modalitățile de admitere pentru fiecare dintre cele 19 facultăți ale Universității din București pentru studii universitare de licență pot fi consultate aici și aici. În ceea ce privește programele de master oferite, modalitățile de admitere pentru sesiunea iulie-septembrie 2020 pot fi accesate aici și aici.
Universitatea din București va comunica în mod constant informații cu privire la admiterea din această sesiune pe website-ul dedicat admiterii: www.admitere.unibuc.ro și pe conturile de Facebook, Instagram și YouTube.
În plus, candidații sunt sfătuiți ca, în funcție de opțiuni, să urmărească și website-urile sau paginile de pe conturile de socializare ale facultății/facultăților care îi interesează, pentru a fi la curent cu informațiile utile privitoare la admitere.