Posturi vacante – Didactic Auxiliar

Consilier juridic – 1 post
Direcția Juridică

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență al Facultății de Drept, recunoscut de Ministerul Educației; vechimea în muncă sau specialitate constituie avantaj.
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 11.12.2024-24.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Redactor – 1 post
Direcția Comunicare și Relații Publice, Serviciul Știri, Evenimente, Alumni și Atragere de Fonduri

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor umaniste sau sociale; cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (certificat lingvistic recunoscut de nivel C2 sau absolvirea cu diplomă de licență a unei facultăți de limbă și literatură engleză); experiența anterioară in domeniul comunicării (editorial, jurnalistic, relații publice, publicitate etc.) constituie un avantaj; vechimea în muncă nu este necesară
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 02.12.2024-06.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator șef – 1 post
Facultatea de Drept, Compartimentul administrativ

📕 Studii: superioare în domeniul administrație publică/științe politice/economie, absolvite cu diplomă de licență; cursuri de calificare profesională în managementul proiectelor/administrație/ managementul documentelor; vechime minimum 3 ani în activități de administrație, specifice instituțiilor de învățământ superior; vechime în muncă minimum 10 ani
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 02.12.2024-13.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Cămine Cantine și Activități Studențești, Serviciul Cămine

📕 Studii: studii superioare absolvite cu diplomă de licență a unei facultăți de construcții, în specializarea construcții civile, industriale și agricole, hidrotehnică, căi ferate, drumuri și poduri, instalații, utilaj tehnologic (studii de lungă durată); cunoştinţe de întocmire a devizelor, antemăsurătorilor şi normarea lucrărilor de construcții, cunoașterea indicatoarelor normelor de deviz pentru lucrări de construcții-montaj, instalații și reparații la construcții civile, industriale și social – culturale) – se va menţiona în C.V.; experiență în utilizarea softului Autocad reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.11.2024-11.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Secretariat

📕 Studii: superioare; cunoașterea limbii engleze minimum nivel B2
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.11.2024-11.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 2 posturi
Facultatea de Drept, Secretariat

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licenţă; cunoscător de limba engleză/franceză – nivel mediu
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.11.2024-11.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Inginer de sistem – 1 post
Direcția IT&C, Serviciul Infrastructură IT&C

📕 Studii: superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul IT&C; cunoștințe în programare și dezvoltarea de software dovedite prin foaia matricolă, proiecte derulate etc.; cunoștințe în sisteme de operare, rețele și baze de date dovedite prin foaia matricolă, proiecte derulate etc.; cunoștințe de programare web dovedite prin foaia matricolă, proiecte derulate etc.; cunoștințe de limba engleză dovedite prin certificat de competență lingvistică (minimum B1)
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.11.2024-04.12.2024
Normă: 8 ore/zi

Consilier juridic – 2 posturi
Direcția Juridică

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență al Facultății de Drept, recunoscut de Ministerul Educației; vechimea în muncă sau specialitate constituie avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 04.11.2024-15.11.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar Contabilitate, Serviciul Contabilitate Financiară
.

📕 Studii: superioare în domeniul economic; vechime în specialitate economică de 3 ani
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 04.11.2024-08.11.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate cu atribuții în realizare de conținut editorial de relații publice – 1 post
Direcția Comunicare şi Relații Publice

📕 Studii: studii superioare absolvite cu diplomă de licență; experiența anterioară în domeniul comunicării (relații publice, publicitate, jurnalistic, editorial etc.) constituie un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 10.10.2024-23.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate cu atribuții în organizare de evenimente – 1 post
Direcția Comunicare şi Relații Publice

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență; experiența anterioară in domeniul comunicării (relații publice, publicitate, jurnalistic, editorial etc.) sau al administrației constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 10.10.2024-16.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Consilier juridic – 1 post
Direcția Juridică

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență al Facultății de Drept, recunoscut de Ministerul Educației; vechimea în muncă sau specialitate constituie avantaj.
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 04.10.2024 – 17.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Secretariat

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență; cunoștințe de limbă engleză nivel mediu (nivel minim B2) dovedit cu certificat
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 02.10.2024 – 15.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Biologie, Secretariat

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență; cunoștințe de limbă engleză – nivel mediu (nivel B2)
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 26.09.2024 – 09.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Achiziții Publice, Serviciul Proceduri de Achiziții

📕 Studii: superioare; cursuri de specialitate în domeniul achizițiilor publice finalizate cu certificat de absolvire pentru expert achiziții publice, însoțit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competențele dobândite, eliberat în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată sau studii de master în domeniul achizițiilor publice sau cursuri postuniversitare în domeniul achizițiilor publice, organizate de instituțiile de învățământ superior acreditate, finalizate cu diplomă de master sau certificat de absolvire reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 26.09.2024-09.10.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate cu atribuții în conținut digital – 1 post
Direcția Comunicare și Relații Publice, Serviciul Identitate Vizuală și Comunicare Digitală

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență; experiența anterioară în domeniul comunicării (relații publice, publicitate, jurnalistic, editorial etc.) constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 19.09.2024-25.09.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar- 1 post
Departamentul de Educație Fizică și Sport

📕 Studii: superioare de lungă durată sau studii universitare de licență și master sistem Bologna; studiile în domeniul administrativ constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 12.09.2024-18.09.2024
Normă: 4 ore/zi

Redactor – 1 post
Editura Universității din București

📕 Studii: superioare; cunoașterea programelor de tehnoredactare (Word, Suita Adobe) constituie un avantaj; specializarea de Bibliotecar constituie un avantaj; experiența în domeniul redactării de lucrări cu caracter științific/cultural constituie un avantaj; cunoștințe de concepere grafică a coperților de carte în CorelDraw constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 12.09.2024-18.09.2024
Normă: 4 ore/zi

Secretar – 1 post
Direcția Secretariat, Serviciul Doctorat, Abilitare și Integritate

📕 Studii: superioare cu diplomă de licență
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 12.09.2024-25.09.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent – 1 post
Direcția IT&C, Serviciul Infrastructură IT&C

📕 Studii: liceale/postliceale de profil Tehnic (Telecomunicații, Electric, Automatizări etc.) absolvite cu diplomă de Bacalaureat/certificat; experiență în activități specifice de culegerea, înregistrarea și prelucrarea datelor folosind mijloace IT&C; competențe digitale dovedite prin cursuri sau prin utilizarea aplicațiilor informatice la locul de muncă
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 11.09.2024-24.09.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Facultatea de Litere, Compartimentul administrativ

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licenţă; cunoscător de limba engleză/franceză – nivel mediu
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 09.09.2024-20.09.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Comunicare și Relații Publice-Serviciul Știri, Evenimente, Alumni și Atragere de Fonduri

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor sociale, umaniste, economice, juridice, administrative; studii superioare de masterat în domeniul științelor sociale, umaniste, economice, juridice, administrative
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 20.08.2024-03.09.2024
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Direcția Secretariat, Serviciului Doctorat, Abilitare și Integritate

📕 Studii: superioare cu diplomă de licență; cunoștințe lingvistice de limba engleză reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată 
📅 Perioadă depunere dosare: 19.08.2024-30.08.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent- 1 post
Stațiunea Zoologică Sinaia

📕 Studii: medii cu diplomă de bacalaureat; certificat competente digitale; curs de calificare administrator pensiuni turistice
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 13.08.2024-21.08.2024
Normă: 4 ore/zi

Referent- 1 post
Stațiunea Zoologică Sinaia

📕 Studii: medii cu diplomă de bacalaureat; carnet de conducere categoria B
✍️ Perioadă: determinată 
📅 Perioadă depunere dosare: 13.08.2024-21.08.2024
Normă: 4 ore/zi

Asistent cercetare – 2 posturi
Direcția Orientare Strategică, Evaluare, Monitorizare și Politici Publice

📕 Studii: superioare în științe sociale; master în științe sociale; doctorand/doctor în domeniul științe sociale; cunoașterea unei limbi de circulație internațională (limba engleză) este obligatorie
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 03.07.2024-09.07.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate (atribuții în producție vizuală) – 1 post
Direcția Comunicare și Relații Publice

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență în domenii socio-umane sau artistice; vechimea în muncă: minimum 6 luni vechime în agenții sau departamente de relații publice sau publicitate
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 01.07.2024-12.07.2024
Normă: 8 ore/zi

Redactor – 2 posturi
Editura Universității din București

📕 Studii: superioare de lungă durată, de preferință din domeniile umaniste, absolvite cu diplomă de licență, sau studii universitare de licență Bologna și master; cunoașterea mai multor limbi străine constituie un avantaj; cunoașterea unui program de tehnoredactare constituie un avantaj; experiență în domeniul redactării de lucrări cu caracter științific/cultural constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 21.06.2024-28.06.2024
Normă: 4 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Facultatea de Administrație și Afaceri, Compartiment administrativ

📕 Studii: Absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 20.06.2024-27.06.2024
Normă: 3 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția IT&C, Serviciul Aplicații Informatice, Biroul Administrare Sisteme Informatice

📕 Studii: universitare; experiență în proiecte specifice sectorului public – reprezintă un avantaj; experiența în proiecte în care s-au utilizat aplicații informatice; experiență în utilizarea aplicațiilor specifice sistemelor informatice de tip financiar contabilitate; minimum 7 ani vechime în muncă; minimum 3 ani experiență în prelucrarea datelor și utilizarea uneltelor specifice activității
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 17.06.2024-21.06.2024
Normă: 8 ore/zi

Informatician – 1 post
Facultatea de Geografie, Compartimentul administrativ

📕 Studii: superioare în domeniul IT&C; minimum 10 ani vechime în muncă; experiență în instalarea, inventarierea și întreținerea echipamentelor de calcul
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 17.06.2024-21.06.2024
Normă: 4 ore/zi

Administrator patrimoniu – 1 post
Facultatea de Litere, Compartiment administrativ

📕 Studii: universitare de master profil socio-uman; limbi străine cunoscute: engleza și franceza, nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificate; experiență în domeniul administrativ și în gestionarea proiectelor de cercetare reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 17.06.2024-01.07.2024
Normă: 8 ore/zi

Director general administrativ adjunct – 1 post
Direcția Generală Administrativă

📕 Studii: nivel licență sau superior; vechime în muncă minimum 20 ani; experiență minimum 15 ani în funcții de conducere în instituții publice
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 12.06.2024-26.06.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Facultatea de Administrație și Afaceri, Compartiment administrativ

📕 Studii: Absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 07.06.2024-13.06.2024
Normă: 3 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul Cooperare Internațională

📕 Studii: universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; vechime în activități specifice învățământului superior de minimum 5 ani
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.04.2024-29.04.2024
Normă: 4 ore/zi

Administrator patrimoniu – 1 post
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești-Serviciul Cămine – Biroul Gestionare și Administrare Cămine Studențești

📕 Studii:universitare nivel licență sau superior; vechime în muncă minimum 2 ani
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 16.04.2024-29.04.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator patrimoniu – 1 post
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești-Serviciul Cămine – Biroul Gestionare și Administrare Cămine Studențești

📕 Studii: liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 16.04.2024-29.04.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar-Contabilitate, Serviciul Contabilitate Financiară

📕 Studii: superioare în domeniul economic; vechime în specialitate economică de 3 ani
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 04.04.2024-17.04.2024
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar-Contabilitate, Biroul Bugetare ALOP

📕 Studii: superioare în domeniul economic; vechime în specialitate economică de 3 ani
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare:04.04.2024-17.04.2024
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Institutul de Cercetare al Universității din București (I.C.U.B.)

📕 Studii: să dețină titlul de doctor; să fie conducător de doctorat cu min. 5 doctoranzi care au obținut titlul de doctor; să aibă experienţă în implementare proiecte naţionale şi internaţionale; să aibă Hindex > 50 (WOS)
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 07.03.2024-20.03.2024
Normă: 1 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Institutul de Cercetare al Universității din București (I.C.U.B.)

📕 Studii: să dețină titlul de doctor; să fie conducător de doctorat cu minim 5 doctoranzi care au obținut titlul de doctor; experiență în biologie moleculară/biochimie/chimie biologică demonstrată prin publicații; Hirsh >30 (WOS)
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare:07.03.2024-20.03.2024
Normă: 1 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Generală Management Academic – Serviciul Dezvoltare Curriculară

📕 Studii: universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoștințe de limba engleză constituie avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 12.12.2023-27.12.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Generală Administrativă Infrastructură

📕 Studii:superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 12.12.2023-27.12.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești- Serviciul Cămine

📕 Studii: universitare nivel licență sau superior; cunoașterea limbilor engleză și franceză reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 12.12.2023-27.12.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent – 1 post
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești – Serviciul Cămine

📕 Studii: medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; cunoașterea limbilor engleză și franceză reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 12.12.2023-27.12.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini

📕 Studii: absolvent de studii superioare; cunoașterea limbii engleze nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificate; cunoașterea unei alte limbi străine, dovedit cu atestat/diplomă/certificat reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 09.11.2023-22.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul CIVIS

📕 Studii: absolvent de studii superioare; cunoașterea limbii engleze nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificat; cunoașterea unei alte limbi străine (nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificat) reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 09.11.2023-22.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate (atribuții în producție vizuală) – 1 post
Direcția Comunicare şi Relații Publice, Biroul Identitate Vizuală și Comunicare Digitală

📕 Studii: studii superioare absolvite cu diplomă de licență; experiența anterioară în domeniul comunicării (relații publice, publicitate, jurnalistic, editorial etc.) și în domeniul vizual (grafică-foto-video) constituie un avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 03.11.2023-09.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Biroul Control Financiar Preventiv

📕 Studii: în conformitate cu prevederile O.M.F.P. 923/2014 cu completările ulterioare, persoanele desemnate să exercite această funcție trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: au studii superioare economice sau juridice absolvite cu diplomă de licență; au cetățenie română și domiciliul în România; cunosc limba română, scris și vorbit; au capacitate deplină de exercițiu; au o stare de sănătate corespunzătoare, atestată pe baza de examen medical de specialitate; nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni care le-ar face incompatibile în exercitarea acestei activități; prezintă minimum două numere de telefon ale unor persoane care pot oferi referințe, de la ultimul loc de muncă; respectă regimul juridic al incompatibilităţilor specifice şi al conflictelor de interese
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 01.11.2023-14.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Administrație și Afaceri

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licență; cunoștințe de Limbă engleză – nivel mediu (nivel B2)
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 26.10.2023-08.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Serviciul Achiziții Publice – Biroul de Atribuire Lucrări

📕 Studii: superioare; reprezintă avantaj cursuri de specialitate în domeniul achiziţiilor publice finalizate cu certificat de absolvire pentru ”Expert achiziții publice”, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite, eliberat în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată sau studii de master în domeniul achizițiilor publice sau cursuri postuniversitare în domeniul achizițiilor publice, organizate de instituții de învățământ superior acreditate, finalizate cu diplomă de master sau certificat de absolvire; reprezintă avantaj experiență de cel puțin 1 an în pregătirea de documentații de atribuire și realizarea de proceduri de atribuire în domeniul tehnic sau în participarea la astfel de proceduri de atribuire în domeniul tehnic pentru atribuirea contractelor de lucrări
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Serviciul Achiziții Publice – Biroul Achiziții Directe și Proceduri Proprii

📕 Studii: superioare; reprezintă avantaj cursuri de specialitate în domeniul achiziţiilor publice finalizate cu certificat de absolvire pentru ”Expert achiziții publice”, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite, eliberat în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată sau studii de master în domeniul achizițiilor publice sau cursuri postuniversitare în domeniul achizițiilor publice, organizate de instituții de învățământ superior acreditate, finalizate cu diplomă de master sau certificat de absolvire
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Serviciul Achiziții Publice – Biroul Proceduri de Atribuire Bunuri și Servicii

📕 Studii: superioare; reprezintă avantaj cursuri de specialitate în domeniul achiziţiilor publice finalizate cu certificat de absolvire pentru ”Expert achiziții publice”, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite, eliberat în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată sau studii de master în domeniul achizițiilor publice sau cursuri postuniversitare în domeniul achizițiilor publice, organizate de instituții de învățământ superior acreditate, finalizate cu diplomă de master sau certificat de absolvire
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Financiar – Contabilitate – Biroul Financiar

📕 Studii: absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar – Contabilitate – Biroul Financiar

📕 Studii: absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar – Contabilitate – Serviciul Contabilitate de Gestiune

📕 Studii: absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar – Contabilitate – Serviciul Contabilitate Financiară

📕 Studii: absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Administrator financiar – 1 post
Direcția Financiar – Contabilitate – Biroul Bugetare ALOP

📕 Studii: absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în domeniul economic
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 24.10.2023-06.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 3 posturi
Departamentul Proiecte de Dezvoltare

📕 Studii: studii superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Serviciul Spații de Învățământ – Biroul Administrare Utilități

📕 Studii: studii superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Serviciul Spații de Învățământ – Biroul Administrare Spații de Învățământ

📕 Studii: studii superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Generală Administrativă Infrastructură

📕 Studii: superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Generală Administrativă Infrastructură

📕 Studii: superioare dovedite cu diplomă de licență sau superior în domenii inginerești, arhitectură, economice
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Generală Management Academic, Departamentul de Management al Calității, Biroul Sustenabilitate și Impact Social

📕 Studii: de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; cunoașterea limbii engleze (vorbit, citit, scris)
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 23.10.2023-03.11.2023
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Drept

📕 Studii: absolvent cu diplomă de licenţă; cunoscător de limba engleză/franceză – nivel mediu
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 16.10.2023-27.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Editura Universității din București – Bucharest University Press

📕 Studii: superioare de lungă durată, de preferință din domeniile umaniste, absolvite cu diplomă de licență, sau studii universitare de licență Bologna și master; cunoașterea a cel puțin o limbă străină de circulație internațională – nivel avansat; cunoașterea mai multor limbi străine constituie un avantaj; experiența în domeniul redactării de lucrări cu caracter științific/cultural constituie un avantaj; cunoașterea unui program de tehnoredactare constituie un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 10.10.2023-23.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 3 posturi
Direcția Relații Internaționale – Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini

📕 Studii: studii superioare; cunoașterea limbii engleze sau franceze, nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificat; cunoașterea unei alte limbi străine, nivel minim B1, dovedite cu atestat/diplomă/certificat, reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 10.10.2023-23.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Facultatea de Administrație și Afaceri

📕 Studii: superioare; cunoștințe avansate de limbă engleză (atestate cu un document justificativ de absolvire a unui curs de limbă engleză)
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 10.10.2023-16.10.2023
Normă: 4 ore/zi

Referent – 1 post
Direcția IT&C, Serviciul Infrastructură IT&C, Biroul Infrastructuri Educaționale IT&C

📕 Studii: liceale absolvite cu diplomă de Bacalaureat; studii certificate în domeniul operării calculatoarelor folosind sistemul de operare Microsoft Windows; studii certificate în gestiunea proceselor IT&C de suport – reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 05.10.2023-11.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția IT&C, Serviciul Infrastructură IT&C, Biroul Infrastructuri Educaționale IT&C

📕 Studii: superioare; competențe digitale certificate; competențe lingvistice certificate pentru limba engleză reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 05.10.2023-11.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Auditor intern – 2 posturi
Biroul Audit Intern

📕 Studii: superioare economice, absolvite cu diplomă de licență/echivalentă, emisă de către o universitate acreditată; avizul favorabil al compartimentului de Audit Intern din cadrul M.E.
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 02.10.2023-13.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini

📕 Studii: superioare (licență); cunoașterea limbii engleze nivel minim B1, dovedit cu atestat/diplomă/certificat; cunoașterea unei alte limbi străine (nivel minim B1), dovedit cu atestat/diplomă/certificat reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 02.10.2023-06.10.2023
Normă: 4 ore/zi

Consilier juridic – 2 posturi
Direcția Juridică

📕 Studii: universitare de licență, absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul științelor juridice
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.09.2023-11.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția Comunicare şi Relații Publice, Biroul Organizare de Evenimente

📕 Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.09.2023-04.10.2023
Normă: 4 ore/zi

Referent de specialitate- 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini

📕 Studii: absolvent de studii superioare; cunoașterea limbii engleze nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificate; cunoașterea unei alte limbi străine, dovedit cu atestat/diplomă/certificat reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 19.09.2023-02.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 1 post
Direcția Relații Internaționale, Biroul CIVIS

📕 Studii: superioare; cunoașterea limbii engleze nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificat; cunoașterea unei alte limbi străine (nivel minim B2, dovedit cu atestat/diplomă/certificat) reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 19.09.2023-02.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 1 post
Direcția Resurse Umane, Serviciul Administrare Personal

📕 Studii: superioare; absolvent curs Inspector Resurse Umane reprezintă un avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 19.09.2023-02.10.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 1 post
Serviciul Achiziții Publice, Biroul Proceduri de Atribuire Bunuri și Servicii

📕 Studii: superioare; reprezintă avantaj cursuri de specialitate în domeniul achiziţiilor publice finalizate cu certificat de absolvire pentru – Expert achiziții publice
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 18.09.2023-29.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent – 1 post
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești- Serviciul Cantine – Biroul Gestionare Cantină

📕 Studii: medii cu diplomă de bacalaureat
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 18.09.2023-29.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 1 post
Direcția Generală Administrativă, Biroul Protecția Datelor, Bugetare și Asigurarea Conformității

📕 Studii: superioare; studii universitare de master în domeniul administrației publice sau management constituie avantaj
✍️ Perioadă: determinată
📅 Perioadă depunere dosare: 18.09.2023-22.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 2 posturi
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești- Serviciul Cămine

📕 Studii: universitare nivel licență sau superior; cunoașterea limbilor engleză și franceză reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 18.09.2023-29.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate- 2 posturi
Direcția Cămine-Cantine și Activități Studențești- Biroul Gestionare și Administrare Cămine Studențești

📕 Studii: universitare nivel licență sau superior; cunoașterea limbilor engleză și franceză reprezintă avantaj
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 18.09.2023-29.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Secretar – 1 post
Facultatea de Drept, Secretariat

📕 Studii: superioare, cunoscător de limba engleză/franceză – nivel mediu
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 28.08.2023-08.09.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent- 1 post
Direcția Tehnice, Biroul Documentații de Investiții

📕 Studii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; se vor lua în considerare şi se va puncta suplimentar în cadrul concursului prezentarea diferitelor atestate (diplome de absolvire, cursuri de perfecționare etc.)
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 14.07.2023-27.07.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Compartimentul Administrativ

📕 Studii: superioare; limba engleze certificare minimum NIVEL C1; limba franceză certificare minimum NIVEL B2
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 04.07.2023-17.07.2023
Normă: 8 ore/zi

Referent de specialitate – 1 post
Direcția General Administrativ – Biroul de Securitate şi Sănătate în Muncă

📕 Studii: superioare; curs în domeniul securității și sănătății în muncă
✍️ Perioadă: nedeterminată
📅 Perioadă depunere dosare: 04.07.2023-17.07.2023
Normă: 8 ore/zi

NOUTĂȚI

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services