Departamentul Proiecte de Dezvoltare are ca principal rol coordonarea participării Universității din București la programele și proiectele de dezvoltare finanțate sau co-finanțate din surse interne sau externe, prin oferirea sprijinului necesar elaborării, monitorizării și implementării de proiecte de către diverse structuri instituționale (centre, departamente, facultăți) sau grupuri de cadre didactice / cercetători.
Departamentul Proiecte de Dezvoltare își propune creșterea capacității de atragere de fonduri nerambursabile şi implementarea cu succes a proiectelor pentru a contribui la atingerea obiectivelor strategice ale instituției. Departamentul Proiecte de Dezvoltare contribuie la informarea comunității academice cu privire la oportunitățile de accesare a finanțărilor nerambursabile prin intermediul Instrumentelor Structurale sau a altor instrumente de finanțare, ca urmare a deschiderii de noi competiții, de proiecte, precum și la supravegherea conformității punerii în aplicare a proiectelor cu reglementările europene, naționale și cu bunele practici recunoscute în materie.
Departamentul Proiecte de Dezvoltare are următoarele funcții principale:
– contribuie la orientarea strategică a proiectelor de dezvoltare ale UB;
– identifică și evaluează permanent oportunitățile de finanțare / co-finanțare a unor proiecte de dezvoltare și informează comunitatea academică în legătură cu acestea;
– propune componența echipelor de proiect;
– oferă consultanță pentru elaborarea propunerilor de proiect;
– gestionează procesul de depunere a proiectelor și asigură conformitatea cu cerințele finanțatorilor;
– asigură monitorizarea și asistența de specialitate necesară implementării proiectelor finanțate;
– dezvoltă baza de cunoaștere și competitivitatea UB în domeniul proiectelor de dezvoltare prin crearea de mecanisme de învățare instituțională;
– sprijină și monitorizează realizarea sustenabilității proiectelor finanțate.
Structura organizatorică
Biroul de Consultanță Pentru Accesare și Management
Biroul de Consultanță pentru Accesare și Management (BCAM) identifică oportunități de finanțare sau co-finanțare adecvate pentru instituție, stimulează constituirea echipelor de proiect și le asistă în procesul de elaborare și depunere a proiectelor.
BCAM este interfața instituțională în procesul de comunicare cu finanțatorii și partenerii externi sau interni. Contribuie permanent la creșterea capacităților interne de elaborare și management de proiect.
BCAM, în colaborare cu BIM, asigură componenta de vizibilitate publică a proiectelor UB.
Biroul Implementare și Monitorizare
Biroul Implementare și Monitorizare gestionează stadiile specifice ciclului de viață ale proiectelor finanțate după etapa de contractare. Proiectele astfel finanțate sunt gestionate de către un ofițer de proiect care răspunde de comunicarea permanent cu finanțatorul, echipa de proiect și după caz, cu beneficiarii sau grupul țintă.
BIM are funcția de monitorizare și evaluare internă a proiectelor, contribuind astfel la un management eficient și performant al acestora și la asigurarea conformității administrative.
BIM asigură buna desfășurare a activităților și îndeplinirea indicatorilor asumați prin proiect.
Biroul de Consultanță Pentru Accesare și Management
Ec. Georgiana-Elena RĂDULESCU
Tel: +4021 305 46 80
Fax: +4021 313 44 66
E-mail: georgiana.radulescu@fse.unibuc.ro
Laurențiu Dumitru DOLOGA – Administrator financiar
Tel: +4021 305.46.81
E-mail: laurentiu.dologa@fse.unibuc.ro
Corina Maria DOBOȘ – Referent de specialitate
Tel: +4021 305.46.82
E-mail: corina.dobos@unibuc.ro
Biroul Implementare și Monitorizare
Bianca MIHAIU – Administrator financiar
Tel: +4021 305.46.81
E-mail: bianca.sora@fse.unibuc.ro
Mariana RUS – Administrator financiar
Tel: +4021 305.46.82
E-mail: mariana.rus@fse.unibuc.ro
Simona Luciana OPREA – Referent de specialitate
Tel: +4021 305.46.82
E-mail: simona.oprea@unibuc.ro
Andrei Nicolae AVRAM – Referent
Tel: +4021 305.46.82
E-mail: avram.andrei@unibuc.ro
Mihaela Maria CRĂCIUN – Administrator financiar
Tel: +4021 305.46.82
E-mail: mihaela.craciun@fse.unibuc.ro
1. Anunţuri posturi vacante proiect DREAM
Rezultat – Evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selectie_20.11.2017_Proiect ID 106194
Anunț selectie_19.02.2018_Proiect ID 106194
Anunț selectie_02.04.2018_Proiect ID 106194
Anunț selectie_10.12.2018_Proiect ID 106194
Anunț selectie_17.12.2018_Proiect ID 106194
Anunț selectie_18.07.2019_Proiect ID 106194
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunţ selecţie_23.01.2020_Proiect ID 106194
Anunț selecție_28.07.2020_Proiect ID 106194
Anunț selecție_06.10.2020_Proiect ID_106194
Rezultate concurs Proiect DREAM
Rezultate concurs Dream
2. Anunţuri posturi vacante proiect SUCCESS
Anunț selectie_20.11.2017_Proiect ID 106186
Anunț selectie_20.12.2017_Proiect ID 106186
Anunț selectie_19.02.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_26.03.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_11.04.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_04.06.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_02.07.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_27.08.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_23.10.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_10.12.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_17.12.2018_Proiect ID 106186
Anunț selectie_18.07.2019_Proiect ID 106186
Anunț selecție_12.03.2020_Proiect ID 106186
Anunț selecție_06.10.2020_Proiect ID 106186
Rezultat concurs Proiect SUCCESS
Anunț selecție_27.07.2020_Proiect ID
Rezultate concurs Proiect SUCCES
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Rezultat concurs Proiect SUCCES
3. Anunţuri posturi vacante proiect SIPOCA
Anunț privind ocuparea posturilor vacante cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465 – Nagoya
Anunț privind ocuparea posturilor vacante cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579 – Ro-Adapt
Anunț privind ocuparea posturilor vacante cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Rezultate concurs posturi vacante SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Rezultate concurs Proiect cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
Rezultate concurs Proiect cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Centralizator rezultate finale concurs cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
Centralizator rezultate finale concurs cod cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Rezultatul concursului Proiect cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
Rezultatul concursului Proiect cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Anunț selectie_10.12.2018_Proiect ID 111830
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selectie_16.01.2019_Proiect ID 111830
Anunț selectie_20.11.2019_Proiect ID 111830
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunţ selecţie_07.01.2020_Proiect ID cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
Anunţ selecţie_07.01.2020_Proiect ID cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Anunţ selecţie_23.01.2020_Proiect ID cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
Anunţ selecţie_23.01.2020_Proiect ID cod SIPOCA 610/cod MYSMIS 127579
Anunț concurs_21.10.2020_Proiect ID cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 27465
Rezultate concurs Proiect cod SIPOCA 594/cod MYSMIS 127465
4. Anunţuri posturi vacante proiect “Managementul adecvat al speciilor invazive din România, în conformitate cu Regulamentul UE 1143/2014 referitor la prevenirea și gestionarea introducerii și răspândirii speciilor alogene invazive”
Rezultat – Evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_08.01.2019_Proiect ID 120008
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_21.01.2019_Proiect ID 120008
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție 29.07.2020_Proiect ID 120008
Rezultate proiect POIM 231/ 27.11.2020
5. Anunţuri posturi vacante proiect DINAMIC
Anunț selecție_27.02.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_12.03.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_23.04.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_06.06.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_09.07.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_10.09.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_10.12.2019_Proiect ID 122773
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
6. Anunţuri posturi vacante proiect Viitor-Antreprenor ID 125160
Anunț selecție_25.04.2019_Proiect ID 125160
Erată Anunț selecție_25.04.2019_Proiect ID 125160
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_23.07.2019_Proiect ID 125160
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_10.09.2019_Proiect ID 125160
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_19.02.2020_Proiect ID 125160
Rezultat final concurs
7. Anunţuri posturi vacante proiect EU-ANTREPRENOR ID 125144
Anunț selecție_28.05.2019_Proiect ID 125144
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_30.07.2019_Proiect ID 125144
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_10.09.2019_Proiect ID 125144
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_12.11.2019_Proiect ID 125144
Rezultat – evaluarea dosarelor de concurs
Anunț selecție_19.02.2020_Proiect ID 125144
Rezultat final concurs
Anunț selecție_29.07.2020_Proiect ID 125144
Anunț selecție 21.01.2021 Proiect ID 125144
8. Anunţuri posturi vacante proiect EXCIA ID 125245
Rezultate evaluarea dosarelor de concurs Excia
Anunț posturi scoase la concurs proiect ID 125245
Anunț selecție_06.06.2019_Proiect ID 125245
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_28.06.2019_Proiect ID 125245
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_30.07.2019_Proiect ID 125245
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_22.10.2019_Proiect ID 125245
Centralizatorul final al concursului
Anunţ selecţie 07.01.2020_Proiect ID 125245
Rezultate Proiect EXCIA Proiect ID 125245
Anunţ selecţie 23.01.2020_Proiect ID 125245
Anunț selecție_17.03.2020_Proiect ID 125245
Centralizatorul final al concursului
9. Anunţuri posturi vacante proiect “Măsuri active de protecție și conservare a biodiversității și peisajului din arealul Parcului Natural Porțile de Fier” ID 117515
Anunț selecție_25.06.2019_Proiect ID 117515
Centralizatorul final al concursului
10. Anunţuri posturi vacante proiect “ATRiUM” ID 123343
Anunț selecție_09.07.2019_Proiect ID 123343
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_05.09.2019_Proiect ID 123343
Centralizatorul final al concursului
11. Anunţuri posturi vacante proiect “IRENES” contract de finanțare 30860/17.06.2019
Anunț selecție_16.07.2019
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_01.08.2019
Centralizatorul final al concursului
12. Anunţuri posturi vacante proiect “Dezvoltarea de tehnologii patch-clamp automatizat pentru testarea riscului pro-aritmogen al medicamentelor”, cod SMIS 106926
Anunț selecție_6.11.2019
Erată – anunț selecție_6.11.2019
Centralizatorul final al concursului
Anunț selecție_17.03.2020
Centralizatorul final al concursului
13. Anunț posturi vacante Proiect IDES
Erată – anunț posturi vacante posturi Proiect IDES
Rezultate concurs posturi Proiect IDES
Anunț privind ocuparea posturilor vacante Proiect IDES
Rezultate Proiect IDES
Anunț privind ocuparea posturilor vacante Proiect IDES – 21.01. 2021
14. Anunțuri posturi vacante Proiect SMART 2020
Anunț post vacant Proiect SMART 2020
Rezultat selecție dosare concurs Proiect SMART 2020
Anunț concurs Proiect SMART 2020
Rezultate selecție dosare Proiect SMART 2020
Anunț concurs Proiect SMART 2020
Rezultate concurs Proiect SMART 2020
15. Anunțuri posturi vacante Proiect „Întărirea capacității de cercetare ecosistemică și biodiversitate a Universitatii Bucuresti prin e-știință și tehnologie – Lifewatch Romania”
Anunț post vacant proiect Lifewatch Romania
Rezultat evaluare dosare proiect Lifewatch
Anunț concurs proiect Lifewatch
Erată anunț proiect Lifewatch
Rezultate selecție dosare proiect Lifewatch
16. Anunțuri posturi vacante Proiect PRO-ACTIV 2020
Anunț concurs Proiect PRO-ACTIV 2020
Rezultate selecție dosare Proiect PRO-ACTIV 2020
Anunț concurs Proiect PRO-ACTIV 2020
Rezultate concurs Proiect PRO-ACTIV 2020
17. BLIND HUB
Anunț concurs Proiect BLIND HUB
Rezultate concurs Proiect BLIND HUB
18. Start în carieră prin master didactic
Anunț Proiect Start în carieră prin master didactic
Rezultate concurs Proiect Start în carieră prin master didactic
19. Carieră de succes în psihologie
Anunț Proiect Carieră de succes în psihologie
Rezultate Proiect Carieră de succes în psihologie
Anunț posturi vacante Carieră de succes în psihologie
Rezultate proiect Carieră de succes în psihologie
PERIOADA DE IMPLEMENTARE | TITLU PROIECT | RESPONSABIL PROIECT | NR. CONTRACT | INFORMAȚII CONCURS | SITE PROIECT |
---|---|---|---|---|---|
aprilie-decembrie 2020 | Pentru un parcurs educațional formativ | Laura Comănescu | CNFIS - FDI - 2020 - 0516 | Link informații concurs | |
aprilie-decembrie 2020 | Educație antreprenorială, idei de afaceri și implicare civică în Universitatea din București | Magdalena Iordache - Platis | CNFIS - FDI - 2020 - 0276 | Link informații concurs | |
aprilie-decembrie 2020 | Consolidarea și creșterea competitivității instituționale a Universtății din București ca hub de proiecte interdisciplinare și instituție-gazdă pentru cercetători de top din țară și din străinătate. CREATOR | Carmen Chifiriuc | CNFIS-FDI-2020-0355 | Link informații concurs | |
aprilie-decembrie 2020 | Do Internal Changes for Better Ec-changes | Sorin Costreie | CNFIS-FDI-2020-0571 | Link informații concurs | |
aprilie-decembrie 2020 | Educație incluzivă de calitate în cadrul comunității academic a Universității din București, cu accent pe incluziunea persoanelor cu dizabilități | Radu Gramatovici | CNFIS-FDI-2020-0541 | Link informații concurs |
Rezultate finale selecție burse antreprenoriale UB_ATRiUM – POCU/380/6/13/123343 – Sesiunea a II-a
Rezultate selecție burse doctorand antreprenor
Susținerea interviurilor de selecție în vederea obținerii burselor de doctorand antreprenor se derulează în ziua de luni, 18 noiembrie 2019, în camera 204 [clădirea Universității din București (Facultatea de Drept), bd. Mihail Kogălniceanu nr.36-46, Căminul C (CREDIS), etaj 2], începând cu ora 16:00.
Lista rezultate etapa I de concurs – evaluare administrativa a dosarului de concurs – doctoranzi
Anunț sesiunea a II-a – selecție grup țintă doctoranzi antreprenori POCU/380/6/13/123343
În cadrul proiectului Educaţie antreprenorială şi consiliere profesională pentru doctoranzi şi cercetători postdoctorali în vederea organizării transferului de cunoaştere din domeniul ştiinţelor socio-umaniste către piaţa muncii (ATRiUM) POCU/380/6/13/123343, se organizează cea de-a doua sesiune de selecție în vederea obținerii bursei doctorand antreprenor pentru doctoranzii înmatriculați la Universitatea din București și care au teme de cercetare relevante în următoarele domenii prioritare și de specializare inteligentă: Bioeconomia (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Sociologie, Istorie, Studii Culturale), Tehnologia Informației și a Comunicațiilor, Spațiu și Securitate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept, Științe ale Comunicării, Științe politice, relații internaționale și Studii Europene) Energie, Mediu și Schimbări climatice (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept) eco-nano-tehnologii și materiale avansate (prin domeniul de studii universitare de doctorat Arte Vizuale) Sănătate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Psihologie, Științe ale Educației, Teatru și Artele Spectacolului) și Patrimoniu și Identitate Culturală (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Arte, Muzică, Teatru, Filologie).
Pentru a fi eligibili, candidații trebuie să îndeplinească CUMULATIV următoarele condiții:
- Să aibă domiciliul sau reședința în una din cele 7 regiuni de dezvoltare vizate de proiect (V, NV, NE, SE, SE-Muntenia, SV si Centru).
- Să fie înmatriculați ca doctoranzi în ultimii doi ani de studii doctorale (la instituțiile care au calitatea de beneficiar sau parteneri în proiect).
Pe parcursul perioadei de participare la activitățile proiectului candidații vor trebui să participe la un program de învățare antreprenorială cu componentă practică și la un program de consiliere profesională (care vor fi organizate în cadrul proiectului).
Pentru evitarea dublei finanțări, sprijinul oferit în cadrul proiectelor nu se va putea acorda persoanelor care au participat deja la programe de îmbunătățire a competenţelor antreprenoriale sau persoanelor care au fost grup țintă în proiecte POSDRU care au vizat participarea la programe antreprenoriale.
Doctoranzii trebuie să fie înmatriculați în ultimii doi ani terminali ai programului de studii doctorale într-unul dintre domeniile prioritare ale Strategiei Naționale de competitivitate 2014-2020, respectiv în domeniile de specializare inteligentă, identificate pe baza potențialului lor științific şi comercial, prevăzute în Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare 2014 – 2020. (În cazul în care doctoranzii beneficiază de prelungire a studiilor de doctorat, cu 1 – 2 ani, conform legii, ultimii doi ani de studii pentru care se poate furniza în proiect sprijinul pentru studenți doctoranzi se modifică corespunzător).
Pentru cea de-a doua etapă de selecție sunt disponibile un număr de 3 burse doctorand antreprenor.
Perioada de depunere a dosarelor: 13 – 15 noiembrie 2019.
Calendarul orientativ este:
- 13-15 noiembrie 2019: depunerea dosarelor de candidatură. Dosarele se depun la sediul Departamentului de Fonduri Structurale din cadrul Universității din București, Șoseaua Panduri, nr. 90, camerele 510 și 514, în intervalul orar 09:00-13:00
- 15 noiembrie 2019: verificarea eligibilității dosarelor depuse;
- 15 noiembrie 2019: afișarea listei candidaților înscriși, eligibili după evaluarea administrativa a dosarului;
- 18 noiembrie 2019: susținerea interviurilor de selecție (datele exacte și intervalele orare vor fi comunicate ulterior);
- 19 noiembrie 2019: afișarea rezultatelor;
- 20 noiembrie 2019, 10:00-12:00 depunere contestații;
- 21 noiembrie 2019: afișarea rezultatelor finale.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să consultaţi documentele de mai jos:
BENEFICIILE DIRECTE ȘI OBLIGAȚIILE GRUPULUI ȚINTĂ SELECTAT ÎN CADRUL PROIECTULUI ATRiUM
REZULTAT FINALE SELECȚIE BURSE DOCTORAND ANTREPRENOR
REZULTAT FINALE SELECȚIE BURSE POSTDOCTORAND ANTREPRENOR
REZULTATE SELECȚIE BURSE DOCTORAND ANTREPRENOR
REZULTATE SELECTIE BURSE CERCETATOR POSTDOCTORAL ANTREPRENOR
Susținerea interviurilor de selecție în vederea obținerii burselor de doctorand antreprenor și cercetător postdoctoral antreprenor se derulează în ziua de miercuri, 6 noiembrie 2019, în camera 204 [clădirea Universității din București (Facultatea de Drept), bd. Mihail Kogălniceanu nr.36-46, Căminul C (CREDIS), etaj 2], astfel:
· 6 noiembrie, de la ora 9.00 – interviul de selecție pentru postdoctoranzi
· 6 noiembrie, de la ora 13.00 – interviul de selecție pentru doctoranzi
Universitatea din Bucuresti, în calitate de partener în cadrul proiectului ”Educație antreprenorială și consiliere profesională pentru doctoranzi și cercetători postdoctorali în vederea organizării transferului de cunoaștere din domeniul stiințelor socio-umaniste către piața muncii (ATRiUM)” – (cod proiect 123343) vă face cunoscut faptul că se lansează apelul pentru selecția grupului țintă în cadrul acestui proiect.
Prezentul proiect se adresează astfel unui grup țintă format din cercetători doctorali sau postdoctorali cu teme de cercetare relevante în urmatoarele domenii prioritare și de specializare inteligentă: Bioeconomia (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Sociologie, Istorie, Studii Culturale), Tehnologia Informației si a Comunicațiilor, Spațiu și Securitate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept, Stiințe ale Comunicării, Stiințe politice, Relații Internaționale și Studii Europene) Energie, Mediu și Schimbări climatice (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept) eco-nano-tehnologii și materiale avansate (prin domeniul de studii universitare de doctorat Arte Vizuale) Sănătate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Psihologie, Stiințe ale Educației, Teatru și Artele spectacolului) și Patrimoniu și Identitate Culturală (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Arte, Muzică, Teatru, Filologie, Filosofie).
Prezentul proiect se adresează astfel unui grup țintă format din cercetători doctorali sau postdoctorali cu teme de cercetare relevante în urmatoarele domenii prioritare și de specializare inteligentă: Bioeconomia (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Sociologie, Istorie, Studii Culturale), Tehnologia Informației si a Comunicațiilor, Spațiu și Securitate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept, Stiințe ale Comunicării, Stiințe politice, Relații Internaționale și Studii Europene) Energie, Mediu și Schimbări climatice (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Drept) eco-nano-tehnologii și materiale avansate (prin domeniul de studii universitare de doctorat Arte Vizuale) Sănătate (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Psihologie, Stiințe ale Educației, Teatru și Artele spectacolului) și Patrimoniu și Identitate Culturală (prin următoarele domenii de studii universitare de doctorat: Arte, Muzică, Teatru, Filologie, Filosofie).
Grupul ținta al proiectului este format din 66 de doctoranzi si 30 de cercetatori post-doctorali din cadrul instituțiilor partenere (UVT, UBB, UB), fiind un grup ținta mai mare decât cel minim prevazut, cu un procent de peste 10%.
- Solicitant – 34 doctoranzi si 16 cercetatori post-doctorat
- Partener 3 – 15 doctoranzi si 6 cercetatori post-doctorat
- Partener 4 – 17 doctoranzi si 8 cercetatori post-doctorat
Pentru a fi eligibile, persoanele din grupul țintă formate din doctoranzi și cercetători postdoctorat trebuie să îndeplinească CUMULATIV următoarele condiții:
- Au domiciliul sau reședința în una din cele 7 regiuni de dezvoltare vizate de proiect (V, NV, NE, SE, SE-Muntenia, SV si Centru).
- Sunt înmatriculați ca doctoranzi în ultimii doi ani de studii doctorale (la instituțiile care au calitatea de beneficiar sau parteneri în proiect) sau sunt postdoctoranzi, la instituțiile care au calitatea de beneficiar sau parteneri în proiect.
- Pe parcursul perioadei de participare la activitățile proiectului trebuie trebuie să facă dovada participării la un program de învățare antreprenorială cu componentă practică si la un program de consiliere profesională (cel puțin pentru atingerea valorii minime a indicatorului 4S116).
Pentru evitarea dublei finanțări, sprijinul oferit in cadrul proiectelor nu se va putea acorda persoanelor care au participat deja la programe de îmbunătățirea competentelor antreprenoriale sau persoanelor care au fost grup țintă in proiecte POSDRU care au vizat participarea la programe antreprenoriale.
Doctoranzii trebuie să prezinte un document justificativ pentru înmatricularea la studii universitare de doctorat pentru unul dintre domeniile prioritare ale domeniilor prioritare ale Strategiei Naționale de competitivitate 2014-2020, respectiv în domeniile de specializare inteligentă, identificate pe baza potențialului lor științific şi comercial, prevăzute în Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare 2014 – 2020, care sunt înmatriculați in ultimii doi ani terminali ai programului de studii doctorale (În cazul în care doctoranzii beneficiază de prelungire a studiilor de doctorat, cu 1 – 2 ani, conform legii, ultimii doi ani de studii pentru care se poate furniza în proiect sprijinul pentru studenți doctoranzi se modifică corespunzător).
Cercetătorii postdoctorat selectați ca grup țintă trebuie să dețină titlul științific de doctor, obținut în România sau în străinătate cu cel mult 5 ani înainte de admiterea în programul postdoctoral. La data selecției ca grup țintă, cercetătorii care au obținut titlul științific de doctor în străinătate trebuie să facă dovada echivalării acestuia în România, conform legislației naționale în vigoare.
Perioada de depunere a dosarelor: 18-31 octombrie 2019.
Dosarele se depun la sediul Departamentului de Fonduri Structurale din cadrul Universității din București, Șoseaua Panduri, nr. 90-92, camerele 510 și 514, zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-13:00.
Pentru mai multe informatii vă rugăm să consultaţi documentele de mai jos.
- Beneficiile directe și obligațiile grupului țintă selectat în cadrul proiectului
- Metodologie si anexe – DRD
- Metodologie si anexe – CPD
- Erată la anunțul pentru runda a treia de selecție a grupului țintă în cadrul proiectului ,,Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativă antreprenorială (EXCIA)”-pentru programul doctoral-
- Anunț pentru runda a treia de selecție a grupului țintă în cadrul proiectului ,,Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativă antreprenorială (EXCIA)”-pentru programul doctoral-
Informațiile cu privire la etapa a II-a de selecție a grupului țintă pentru programul doctoral în cadrul proiectului „Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativă antreprenorială (EXCIA)” le puteți accesa la http://www.excia.ase.ro/.
Informațiile cu privire la rezultatele selecției grupului țintă în cadrul proiectului „Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativă antreprenorială (EXCIA)” le puteți accesa la http://www.excia.ase.ro/etapa1
Informațiile cu privire la persoanele înscrise pentru selecția grupului țintă în cadrul proiectului „Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativă antreprenorială (EXCIA)” le puteți accesa la http://www.excia.ase.ro/selectie.
De asemenea, vă anunțăm că interviul va avea loc pe 11 iulie 2019, sala Birou Președinte Senat- Bdul Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, parter, sector 5, București, începând cu ora 09:00 pentru programul doctoral, respectiv 11:00, pentru programul postdoctoral.
- Anunț de selecție al grupului țintă în cadrul proiectului ,,Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativa antreprenorială (EXCIA)”-pentru programul doctoral-
- Anunț de selecție al grupului țintă în cadrul proiectului ,,Excelență în cercetarea interdisciplinară doctorală și postdoctorală, alternative de carieră prin inițiativa antreprenorială (EXCIA)”-pentru programul postdoctoral-
Documente
CONTACT
Șef Departament
Ec. Georgiana-Elena Rădulescu
Tel: +4021 305 46 80
Fax: +4021 313 44 66
E-mail: georgiana.radulescu@fse.unibuc.ro
Programul cu publicul:
Luni-vineri: 09:00 – 16:00
Adresă:
Șoseaua Panduri nr. 90, sector 5, etaj 5, camerele 510 și 514, 050663, sector 5, București