Serviciul Situații de Urgență, Sănătate și Securitate în Muncă este direct subordonat Directorului General Administrativ Adjunct – Suport, Preşedintelui CSSM şi Comitetului de Securitate si Sănătate în Muncă în fața căruia răspunde de îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin.
Pentru realizarea activităţii, Serviciul Situații de Urgență, Sănătate și Securitate în Muncă are următoarele atribuţii:
Propune atribuţiile şi responsabilităţile în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă ce revin lucrătorilor corespunzător funcţiilor exercitate, sub îndrumarea Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă şi aprobarea angajatorului;
Întocmeşte materiale de prezentare pentru faza de Instruire Introductiv Generală;
Efectuează Instruirea Introductiv Generala a personalului nou angajat;
Elaborează tematici anuale cu aprobarea şefilor locurilor de muncă şi a angajatorului pentru toate fazele de instruire;
Stabilește, împreună cu şefii locurilor de muncă, zonele care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, tipul de semnalizare necesar şi amplasarea semnalizării conform prevederilor HG nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă;
Îndeplinește programul propus de Comitetul de Securitate şi Sănătate în Muncă şi deciziile acestuia;
Informează angajatorul, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locurile de muncă;
Membrii Serviciul Situații de Urgență, Sănătate și Securitate în Muncă participă la simpozioanele și şedintele de informare-instruire organizate de Inspectoratul Teritorial de Muncă Bucureşti şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă.
Gelu Marian POPESCU – coordonator activităţi SSM
Tel: 0784.828.491 3
Decizii și proceduri
CONTACT
George NICOLAE – Șef serviciu
Tel: 0799.210.563
Adresă:
B-dul. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, Căminul A, cam. 301A, et. 3, sector 5










