Stagii de formare profesională Erasmus+

Lansarea Selecției centralizate
pentru mobilități de formare profesională Erasmus+ 2024 – 2025

 

În ședința BECA din data de 16.09.2024 a fost aprobată lansare selecției centralizate pentru mobilități de formare profesională Erasmus+ 2024-2025 (STT), pentru un număr total de 50 de bursieri pe întreaga universitate, pentru mobilități derulate în perioada 1 octombrie 2024 – 30 iulie 2025.

 

Selecția va avea loc la nivel central (DRI – Biroul Erasmus+), prin depunerea dosarelor de candidatură exclusiv online prin formularul disponibil la adresa  https://forms.gle/ChhpoBksttYUSj9m8 , până la epuizarea fondurilor Erasmus+ alocate acestor mobilități.

Criteriile minimale de eligibilitate și selecție pentru mobilități de formare profesională Erasmus sunt următoarele:
– calitatea de personal didactic auxiliar, personal de cercetare sau personal didactic cu funcții/responsabilități administrative în facultățile UB,
– cunoașterea unei limbi străine nivel minim B2,
-prezentarea unui plan de formare provizoriu care să conțină obiectivele și activitățile propuse pentru perioada de mobilitate.

Evaluarea candidaturilor și validarea acestora va fi continuă, cu condiția ca dosarul de candidatură să fie complet, conform criteriilor minimale de eligibilitate și selecție.

Rezultatele selecției se vor comunica pe pagina de internet a Biroului Erasmus+ (o dată la două săptămâni) și direct candidaților, în vederea eficientizării demersurilor administrative pentru deplasare.
Eventualele contestații se pot depune în termen de o zi lucrătoare de la data informării candidatului asupra rezultatului și vor fi soluționate în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii contestației.

Un candidat poate depune un singur dosar pentru finanțarea mobilității de formare profesională Erasmus 2024-2025.

În vederea validării și selecției, dosarul de candidatură trebuie să cuprindă obligatoriu:
– Solicitare de participare la selecție*, avizată șeful ierarhic superior al candidatului,
– Curriculum Vitae, redactat în limba engleză, franceză sau în altă limbă de circulație internațională,
– Staff Mobility for Training – Mobility Agreement* (program de formare – care să conțină activitățile propuse a se desfășura în instituția gazdă și departamentul administrativ de profil), avizat de șeful ierarhic superior al candidatului și aprobat de instituția gazdă.
– Scrisoare de invitație/acceptare din partea instituției gazdă, cu mențiunea perioadei mobilității de formare.

Mobilitatea Erasmus de formare a oricărui membru al personalului universitar (STT) reprezintă o perioadă de formare relevantă pentru activitatea sa de zi cu zi în UB a beneficiarului, efectuată în străinătate la o instituție de învățământ superior, și poate lua forma unor evenimente de formare sau de job shadowing.

Stagiul pentru mobilități de formare profesională Erasmus poate avea loc în cadrul universităților partenere Erasmus+ cu care UB acorduri de cooperare, dar și în cazul altor universități partenere Programului Erasmus din următoarele țări:

Țara gazdă Grant Erasmus/zi EURO acordat
Danemarca, Finlanda, Irlanda, Islanda, Liechtenstein, Luxemburg, Marea Britanie, Norvegia, Suedia 180
Austria, Belgia, Cipru, Grecia, Germania, Franţa, Italia, Malta, Olanda, Portugalia, Spania 160
Bulgaria, Cehia, Croația, Estonia, Letonia, Lituania, Macedonia de Nord, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Turcia 140

 

Universitățile partenere Erasmsus ale UB și documentele tip* sunt disponibile la adresa  https://drive.google.com/drive/folders/1UZBu40awwzLO0XCOrVPrssw3xqBVCvjS?usp=drive_link.

Mobilitățile de  formare profesională  Erasmus+ vor fi finanțate pentru o perioada de minim 4 zile în instituția gazdă (2 zile consecutive de formare și 2 zile pentru transport) și maxim 7 zile (5 zile de  formare și 2 zile pentru transport), pentru care este alocat în grant pe zi conform cu tabelul de mai sus. Finanțarea este condiționată de prezența fizică în instituția gazdă și de un număr minim de 8 ore de formare pentru 5 zile.

Contribuția la costurile de transport (grant pentru transport – sumă fixă), conform calculatorului european al distanțelor pentru Programul Erasmus, disponibil la https://erasmus-plus.ec.europa.eu/ro/resources-and-tools/distance-calculator , se acordă astfel:

Distanța de deplasare Suma alocată (grant)
Între 100 și 499 KM: 180 EUR per participant
Între 500 și 1999 KM: 275 EUR per participant
Între 2000 și 2999 KM: 360 EUR per participant
Între 3000 și 3999 KM: 530 EUR per participant
Între 4000 și 7999 KM: 820 EUR per participant
8000 KM sau mai mult: 1500 EUR per participant

 

Nota bene: „distanța de deplasare” reprezintă distanța dintre locul de origine și locul de desfășurare a activităţii, în timp ce „suma” acoperă contribuţia pentru călătorie atât către, cât și de la locul de desfășurare (dus-întors).

Pentru mai multe informații – contact@erasmus.unibuc.ro.

Arhivă

Documente

CONTACT

Tel: +4021-305.46.43 (int. 4643)
+4021-305.46.44 (int. 4644)

E-mail: contact@erasmus.unibuc.ro

Programul cu publicul:
Luni-joi: 10:00 – 12:00

Adresă
Șoseaua Panduri, nr. 90-92, etaj 4, camera 406, Sector 5, 050663, Bucureşti

INTERNAŢIONAL

NOUTĂȚI

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services