Membrii comunității academice a UB, invitați să colaboreze și să creeze noi activități educaționale în cadrul CIVIS

Membrii comunității academice a UB, invitați să colaboreze și să creeze noi activități educaționale în cadrul CIVIS

Un nou apel pentru propuneri educaționale a fost lansat zilele acestea în cadrul CIVIS. Menită să sprijine ideile care evidențiază co-crearea, învățarea bazată pe provocări, inovarea, implicarea civică și conectivitatea societală, inițiativa urmărește să deschidă două niveluri de activități educaționale: diplome de licență comune și activități educaționale online inovatoare.

De altfel, CIVIS caută în mod activ propuneri educaționale inovatoare care să cuprindă interdisciplinaritatea, transdisciplinaritatea și educația angajată civic. Prin urmare, acest nou apel sprijină propunerile care prezintă co-crearea, învățarea bazată pe provocări, inovarea, implicarea civică și conectivitatea societală. Toate cadrele universitare CIVIS, cărora li se pot alătura colegi din universitățile partenere strategice din Africa, sunt invitate să participe. Pot primi finanțare activitățile care vizează dezvoltarea unor diplomele de licență comune, activitățile unice de învățare, microcreditele și COIL-urile.

În ceea ce privește criteriile de eligibilitate, propunerile trebuie:

  • să includă cel puțin 3 universități CIVIS și, ideal, să includă și participarea instituțiilor partenere africane;
  • să aibă legătură cu obiectivele CIVIS;
  • să includă scrisori de angajament din partea universităților implicate, inclusiv din partea departamentului, a facultății și/ sau a prorectorului;
  • să prezinte o fază detaliată de planificare și implementare, susținută de echipele de coordonare CIVIS;
  • să asigure transparență și coerență, prin estimarea precisă a punctelor de credit ECTS și/ sau a numărului de ore.

Propunerea va fi evaluată în baza criteriilor de calitate rezultate din îndeplinirea obiectivelor Alianței, implicarea părților interesate externe, dimensiunea africană, predarea și învățarea, abordarea transdisciplinară și incluziunea/ accesibilitatea.

Îndrumare și sprijin

Etapele inițiale ale apelului beneficiază atât de îndrumare din partea coordonatorilor instituționali, cât și de o posibilă susținere financiară discutată în cazul unei evaluări reușite a proiectului. În plus, pentru a sprijini dezvoltarea ulterioară, pot fi organizate sesiuni de formare a personalului.

În funcție de necesități, sprijinul administrativ poate include:

  • crearea unei rețele și identificarea de contacte relevante în cadrul altor universități membre CIVIS;
  • sprijin organizatoric și/ sau logistic;
  • elemente de branding și șabloane CIVIS;
  • publicarea activității pe site-ul CIVIS și sprijin pentru comunicare și promovare prin intermediul canalelor CIVIS;
  • sprijin administrativ (acreditare, elaborarea programelor de studii, finanțarea mobilității etc.);
  • CIVIS Moodle și sprijin privind abordările didactice inovatoare;
  • participare și consiliere din partea experților relevanți din cadrul CIVIS

Etapele cererii de propuneri

Înainte de a depune o propunere, solicitanții sunt rugați să consulte și să notifice coordonatorul instituțional CIVIS al UB. Între timp, vor fi deschise două formulare de înscriere – unul pentru programe comune de licență și celălalt pentru activități educaționale online inovatoare.

Ulterior, propunerile vor fi analizate de echipele CIVIS, fiecare dintre ele fiind examinată de o comisie. Comitetul director al CIVIS (Steering Committee) va da apoi aprobarea finală. Pentru propunerile validate, solicitanții vor trebui să prezinte un raport privind activitatea și implementarea acesteia.

Termenul limită de depunere a propunerilor este 20 octombrie 2024. Calendarul complet al apelului, precum și mai multe detalii sunt disponibile pe pagina dedicată.

Pentru a rămâne la curent cu privire la etapele următoare și pentru a participa la sesiunea de informare din septembrie, vă puteți înscrie aici.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services