Studenții Universității din București, invitați să devină ambasadori ai Alianței CIVIS. 6 octombrie 2023, termenul limită pentru depunerea candidaturilor

Studenții Universității din București, invitați să devină ambasadori ai Alianței CIVIS. 6 octombrie 2023, termenul limită pentru depunerea candidaturilor

Universitatea din București anunță deschiderea unui nou apel la candidaturi pentru Ambasadori CIVIS, în cadrul căruia vor fi selectați trei studenți (câte unul pentru fiecare ciclu de studiu) care vor ajuta la promovarea misiunii și obiectivelor Alianței CIVIS în cadrul UB.

Concurența pentru aceste posturi este una serioasă, având în vedere avantajele unui astfel de rol:

  • beneficiezi la maximum de oportunitățile oferite de această alianță privind posibilitățile de studiu și schimburi de experiență;
  • ai ocazia să îți dezvolți capacitatea de comunicare, cea de a promova diverse activități, precum și de a oferi consultanță privind posibilitățile de schimb internațional de experiență;
  • îți dezvolți capacitatea de a lucra în echipă, colaborând cu alți ambasadori, din cadrul celorlalte universități europene, membre ale alianței;
  • interacționezi mai mult și mai des cu ai tăi colegi, având ocazia de a le facilita experiențe ce le pot schimba viața;
  • ai oportunitatea de a fi implicat în proiecte conduse de studenți, alături de reprezentanții consiliului studențesc CIVIS, și chiar de a călători în acest scop sau și la Global CIVIS Days;
  • obții o insignă de Ambasador CIVIS pentru Pașaportul tău CIVIS – acel instrument digital în care este înregistrată fiecare activitate CIVIS întreprinsă de un student. Pașaportul CIVIS va fi disponibil atât în cadrul comunităților academice, cât și pentru potențialii angajatori.

Cu alte cuvinte, rolul de Ambasador CIVIS este un  plus adăugat dezvoltării tale educaționale, profesionale și chiar personale, oferindu-ți ocazia de a face parte și a te conecta cu o comunitate diversă, formată din 11 universități europene ce aduc laolaltă peste 470.000 de studenți și 35.000 de cadre didactice și cercetători.

În plus, reprezintă o ocazie unică de a contribui la promovarea și dezvoltarea misiunii și viziunii CIVIS de a crea o Alianță Universitară Europeană conectată la societate și deschisă întregii lumi.

Ce vei face, concret?

Rolul de Ambasador CIVIS se acordă pentru doi ani academici, timp în care vei fi principalul contact pentru colegii tăi -atât pentru cei care sunt deja implicați în proiectele CIVIS, cât și pentru cei care doresc să afle mai multe despre alianță, vei promova Alianța CIVIS în cadrul UB și vei participa la organizarea de cafenele virtuale sau alte forme de întâlniri cu viitorii studenți ai universității.

De asemenea, vei putea lua parte la organizarea de tururi de prezentare a universității și orașului pentru viitorii studenți, la sesiuni de informare cu studenții din ani terminali sau la promovarea inițiativelor CIVIS în comunitate.

Nu în ultimul rând, din postura de Ambasador CIVIS, vei comunica regulat cu alți ambasadori CIVIS de la universitățile partenere, făcând schimb de idei, experiențe și împărtășind inițiative, vei menține legătura cu absolvenții în privința inițiativelor și activităților CIVIS, precum și cu echipa CIVIS și departamentul de Relații Internaționale, atunci când e cazul și vei colabora cu membrii Consiliului studențesc CIVIS.

Criterii de selecție

Selecția candidaților pentru rolul de ambasador CIVIS se face după criterii precum anul de studiu, reprezentare egală de gen, performanța academică și diversitatea specializării educaționale. Constituie avantaje implicarea civică a candidaților și cunoașterea unei alte limbi dintre ale Alianței, în afară de engleză.

În plus, aceștia trebuie să:

  • aibă experiență privind mobilitatea (participarea la programul Erasmus și/ sau la un curs sau hub CIVIS);
  • fie înmatriculați în cadrul universității pe care o reprezintă (indiferent de nivelul de studii – licență, masterat sau doctorat). Nu sunt acceptate candidaturile studenților participanți la programe internaționale de schimb;
  • cunoască limba engleză la un nivel avansat (min. B2);
  • fie buni comunicatori;
  • aibă abilități excelente de organizare.

Dacă îndeplinești condițiile de mai sus și te interesează această oportunitate, trimite pe adresa de mail raluca.amza@erasmus.unibuc.ro dosarul tău de candidatură. Acesta trebuie să  includă:

  • CV în limba engleză;
  • scurtă scrisoare de intenție (max. 200 de cuvinte), în care se va sublinia motivul pentru care dorești să devii Ambasador CIVIS;
  • copie a certificatului care atestă nivelul de cunoaștere a limbii engleze.

Termenul limită de depunere a candidaturilor este 6 octombrie 2023. Poți afla mai multe despre actualii Ambasadori CIVIS ai Universității din București de aici.

CIVIS creează un campus interuniversitar european cu adevărat unic, în care studenții, cadrele universitare, cercetătorii și personalul administrativ se deplasează și colaborează la fel de liber ca în cadrul instituției lor de origine. Se dezvoltă, astfel, un nivel profund de integrare europeană, ce implică căi de învățare comune, dezvoltarea de facilități de cercetare complementare și diverse oportunități de studii. Toate pentru a promova și dezvolta implicarea civică atât la nivel local, cât și regional și național, pentru a putea face față cu brio noilor provocări globale.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services