Universitatea din București: Modalitatea de desfășurare a anului universitar 2021-2022 în contextul pandemiei de COVID-19 va fi stabilită de Consiliile celor 19 facultăți

Universitatea din București: Modalitatea de desfășurare a anului universitar 2021-2022 în contextul pandemiei de COVID-19 va fi stabilită de Consiliile celor 19 facultăți

Senatul UB a aprobat în ședința de miercuri, 15 septembrie 2021,  un set de măsuri cu privire la debutul și organizarea activităților didactice în anul universitar 2021-2022 în contextul pandemiei de COVID-19, măsuri menite să asigure o educație de înaltă calitate și accesul echitabil la actul educațional, protejând, în același timp, sănătatea tuturor membrilor comunității academice.

Astfel, potrivit măsurilor adoptate, modalitatea de începere și organizare a anului universitar 2021- 2022 va fi decisă la nivelul Consiliilor celor 19 facultăți, decizii care vor avea în vedere atât specificul educațional și de cercetare propriu fiecărei facultăți, cât și reglementările naționale și condițiile generate de contextul pandemic.

Pe de altă parte, setul de măsuri aprobat de Senat prevede ca facultățile să desfășoare activități  în sistem mixt/ hibrid, atât cu participare fizică, cât și cu prezență online.

Astfel, se recomandă desfășurarea în sistem fizic a cursurilor și a activităților de seminar, laboratoare, lucrări practice etc. la care participă mai puțin de 50 de studenți, în timp ce cursurile/ activitățile didactice și de cercetare la care participă mai mult de 50 de studenți să se desfășoare online.

În pregătirea orarului și în desfășurarea activităților teoretice și practice, Senatul Universității din București recomandă demararea cu prioritate a activităților practice, la începutul semestrului, conform unui orar întocmit corespunzător, care să asigure respectarea tuturor măsurilor de prevenție, reducerea interacțiunii între studenți din grupe diferite de studii (de exemplu, prin practicarea unui orar modular), evitarea formării de grupuri sau aglomerări de persoane în timpul activităților didactice sau al pauzelor, precum și utilizarea platformelor de e-learning pentru facilitarea accesului studenților la materialele de la curs și lucrări practice/seminare.

Odată cu debutul anului universitar 2021-2022, cantina „Mihail Kogălniceanu” a Universității din București va fi redeschisă, studenții beneficiind de serviciile acesteia în regim take-away atunci când este depășit numărul maxim de persoane aflate în interior, în conformitate cu normele legale.

Pe de altă parte, Comisia de Cazare a Universității din București a luat măsura ca studenții care beneficiază de un loc într-unul dintre căminele Universității din București să fie cazați separat, pe camere și etaje, în funcție de situația individuală a vaccinării împotriva COVID-19.

Universitatea din București asigură atât comunitatea sa academică, cât și publicul larg, de faptul că deciziile luate sunt menite să asigure în mod echitabil accesul la educație, formare și cercetare pentru toți studenții săi și să protejeze, totodată, siguranța și starea de sănătate a studenților, a cadrelor didactice și a personalului administrativ. În acest context, UB va asigura, pentru toate spațiile pe care le are în administrare, necesarul de produse de curățenie și dezinfecție, materialele pentru marcarea fluxurilor de intrare/ieșire și a distanței minime dintre studenți, creând, astfel, toate condițiile pentru respectarea reglementărilor în vigoare.

În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, vor fi adoptate toate măsurile care se vor impune. Pentru a crește șansele reluării activităților didactice în format fizic, dar și pentru a contribui la revenirea la o situație normală în toate sferele vieții personale și profesionale, Universitatea din București recomandă întregii sale comunități academice – studenți, cadre didactice, cercetători și personal administrativ – să se vaccineze, minimizând astfel riscurile îmbolnăvirii și ale transmiterii virusului.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services