Workshop-uri dedicate pedagogiilor inovative, organizate de universitățile membre CIVIS

Workshop-uri dedicate pedagogiilor inovative, organizate de universitățile membre CIVIS

Din dorința de a stimula inovația pedagogică la nivel local și de a împărtăși expertiza în predare și învățare a cadrelor didactice din învățământului superior, CIVIS lansează o serie de workshop-uri care au la bază analiza anterioară extinsă a tendințelor și experiențelor din cele opt universități ale alianței.

Subiecte provocatoare, specialiști la nivel înalt, idei testate și abordări care pot produce schimbări! Toate, la doar un click distanță.

Giving and Receiving Effective Feedback – 26-27 ianuarie 2021

Primul workshop, “Giving and Receiving Effective Feedback”, face parte din seria evenimentelor organizate de Universitatea Autonomă din Madrid în cadrul Săptămânii Inovării în Predare, desfășurată în perioada 26-28 ianuarie 2021.

Workshop-ul își propune să ofere participanților posibilitatea de a discuta despre resursele existente pentru a oferi sfaturi bazate pe dovezi cu privire la modul în care poate fi oferit feedback relevant și la cum poate fi acesta îmbunătățit cu ajutorul noilor instrumente și metodologii. Limba oficială a evenimentului este engleza. Persoanele interesate se pot înscrie accesând acest link.

Mai multe detalii cu privire la workshop-ul, “Giving and Receiving Effective Feedback” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Can we really develop Wikipedia assignments at the university? – 22 februarie 2021

În cadrul acestui atelier, participanții vor cunoaște modul în care funcționează Wikipedia și proiectele adiacente. Punctul central al workshop-ului va fi reprezentat de prezentarea modului în care profesorii pot proiecta sarcini cu Wikipedia, încorporând platforma în activitatea de predare. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Can we really develop Wikipedia assignments at the university?” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Innovative Learning Design in Higher Education: theory into practice – 5 martie 2021

Workshop-ul “Innovative Learning Design in Higher Education: theory into practice” se va concentra pe noile evoluții apărute în proiectarea învățării și modul în care acestea ar putea fi utilizate în organizarea experiențelor de învățare în învățământul superior. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Innovative Learning Design in Higher Education: theory into practice” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

How to foster social cohesion and inclusive education? Indications for the use of Index for Inclusion – 8 martie 2021

Atelierul își propune creșterea gradului de conștientizare și înțelegere a „incluziunii”, oferind detalii cu privire la modul în care cadrele didactice pot construi un context educațional incluziv, având în vedere factorii asociați cu simțul comunității și coeziunea grupului. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “How to foster social cohesion and inclusive education? Indications for the use of Index for Inclusion” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Teaching and assessing through Digitalization – 16 martie 2021

Workshop-ul “Teaching and assessing through Digitalization” își propune să ofere lectorilor și profesorilor participanți cadrul pentru unei dezbateri bazate pe metacogniție cu privire la provocarea pe care ne-a oferit-o pandemia: predarea și evaluarea prin digitalizare, neintenționată și neprevăzută. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Teaching and assessing through Digitalization” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

International Service Learning. Combining teaching with student civic engagement in practice-oriented seminars – 16 martie 2021

Conceptul acestui atelier se bazează pe experiențele anterioare ale trening-urilor online de Service-Learning oferite la Universitatea din Tübingen. Acesta este conceput ca un proiect pilot, deschis pentru toate universitățile membre CIVIS. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “International Service Learning. Combining teaching with student civic engagement in practice-oriented seminars” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Source criticism and plagiarism prevention in higher education – 5 mai 2021

Scopul atelierului “Source criticism and plagiarism prevention in higher education” este de a prezenta participanților modul în care pot fi evitate practicile de plagiat în rândul studenților. De asemenea, atelierul va oferi și posibilitatea de a compara regulile și metodele de evitare a plagiatului în rândul universităților CIVIS. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Source criticism and plagiarism prevention in higher education” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Digital Technologies for active and collaborative learning – 19 mai 2021

Acest atelier online urmărește instruirea cadrelor didactice care doresc să experimenteze utilizarea  tehnologiilor pentru a îmbunătăți învățarea activă și colaborativă, într-o abordare educațională particulară: abordarea învățării trialogice (Paavola și Hakkarainen, 2005). Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Digital Technologies for active and collaborative learning” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Innovative pedagogies – new pathways to university teaching – 17 iunie 2021

Workshop-ul își propune să ofere lectorilor o introducere în pedagogiile inovatoare – în general, dar și în contextul CIVIS, în particular. Sesiunea va permite discuții despre transferul de modele pedagogice inovatoare în alte contexte didactice, precum și dezvoltarea de noi concepte didactice. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Innovative pedagogies – new pathways to university teaching” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Competency oriented electronic assessments (COMET) – 30 septembrie 2021

În ultimii ani, evaluările online au devenit mai importante, odată cu creșterea cursurilor de e-learning și necesitatea adoptării mobilităților virtuale. Mai mult decât atât, pandemia ne-a împins să folosim exclusiv instrumente digitale pentru a ne îndeplini misiunile de predare și să lucrăm cu instrumente de evaluare digitală, utilizând diferite formate de evaluări electronice.

În cadrul workshop-ului “Competency oriented electronic assessments (COMET)”, participanții vor avea posibilitatea de a cunoaște marea varietate de formate de evaluare electronică / digitală pentru a proiecta evaluări online eficiente. Mai multe detalii cu privire la acest atelier pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

Social Pedagogy and Democratic Education – 26 noiembrie 2021

Workshop-ul își propune să contribuie la consolidarea unei culturi socio-pedagogice și democratice europene, care se va dovedi utilă în abordarea problemelor importante cu care se confruntă educația și societatea noastră. Mai multe detalii cu privire la workshop-ul “Innovative pedagogies – new pathways to university teaching” pot fi accesate aici, dar pot fi obținute și din pliantul de prezentare disponibil aici.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services