Vineri, 27 mai 2022, Masteratul de Consultanță și Expertiză în Publicitate din cadrul Facultății de Litere a Universității din București a organizat „Galele Publicității”, un eveniment în cadrul căruia masteranzi au premiat cele mai bune campanii din România. Reuniunea a avut loc în Sala de Lectură a Bibliotecii.
Obiectivul principal al „Galelor Publicității” este acela de a oferi un barometru al celor mai creative branduri și agenții din perspectiva milenialilor, pe care îi vizează 90% din bugetele de marketing cheltuite la nivel global. Evenimentul a oferit oportunități de consolidare a colaborării între piața de publicitate și viitorii specialiști în domeniu.
Sub semnul tematicii de anul acesta, „Festival”, s-au reunit companii, branduri și actori importanți ai industriei. Aceștia au fost premiați pentru inițiativă, inovație și implicare în viața studențească. În cadrul evenimentului, au fost premiate cele mai bune campanii din România.
Nominalizările Galelor Publicității au fost: categoria „cel mai” spot radio: Radio Guerilla, Rock FM, ProFM; categoria „cea mai” agenție de publicitate: McCann, Leo Burnett, Publicis; categoria „cel mai” influencer din România: Blogu’ lui Otravă, Aluziva, Mariciu; categoria „cea mai” campanie: Publicis, Fashion Days, Leo Burnett; categoria „cele mai” shared values: Fashion Days, Telekom, Fairy; categoria „cel mai” CRS: Kaufland România, Bergenbier, Vodafone; categoria „cel mai” digital: Pepsi, Samsung, Vodafone; categoria „cea mai” experiență: Therme, Nostalgia, TIFF; categoria „cea mai” immersive experience: Electric Castle, Summer Well, UNTOLD; categoria „cel mai” branding: Wet, Gramma & Strămoșii, Ursus; categoria „cel mai” start-up: RARUM, The Outfit și categoria „cel mai” beauty: Top Line, Yves Rocher, Pick N Dazzle.
Reuniți sub tema „Festivalului”, viitorii creativi și reprezentanții brandurilor și agențiilor, au sărbătorit creativitatea într-o atmosferă atipică, într-un eveniment plin de surprize.
În cadrul evenimentului s-au decernat și premiile „Olimpiadelor Comunicării”, un concurs destinat liceenilor, cu tema Digital Detox. „Olimpiadele comunicării” se află la prima ediție, iar premiile de anul acesta au fost oferite de Aqua Carpatica și Pepsi.
Masteratul de Consultanță și Expertiză în Publicitate este primul masterat din domeniu înființat în România după anul 1989. Acesta oferă o pregătire interdisciplinară, care pune accent pe perspectivele creative.
Facultatea de Litere este cea mai veche facultate a Universității din București care urmează să aniverseze anul viitor 160 de ani de existență.