Serviciul Recrutare și Dezvoltarea Carierei este responsabil cu organizarea, desfășurarea și finalizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante și cu întocmirea documentației pentru organizarea procesului de recrutare, selecție și evaluare a personalului. De asemenea, asigură diseminarea informației privind posturile vacante aprobate pentru a fi scoase la concurs în cadrul Universității din București prin publicarea acestora într-un ziar de circulație națională, pe site-ul web al Universităţii din Bucureşti, pe site-ul web posturi.gov.ro și pe pagina web a Ministerului Educației și Cercetării care ulterior le va publica în Monitorul Oficial al României.
Atribuțiile Serviciului Recrutare și Dezvoltarea Carierei constau în:
- Transmiterea adreselor de solicitare a posturilor didactice vacante către toate Facultățile Universității din București, vizarea acestora, transmiterea listelor către Consiliul de Administrație și ulterior, transmiterea listei aprobate către Ministerul Educației și Cercetării;
- Întocmirea documentației pentru scoaterea la concurs a posturilor vacante existente, publicarea acestora și afișarea programării probelor de concurs pe site-urile dedicate;
- Gestionarea concursurilor organizate în scopul ocupării posturilor vacante pentru personalul didactic, didactic auxiliar și nedidactic, precum și pentru personalul de cercetare și auxiliar de cercetare;
- Colectarea documentelor necesare înscrierii la concurs şi verificarea dosarelor de concurs pentru posturile vacante;
- Asigurarea secretariatului comisiilor de concurs și comunicarea permanentă cu angajații implicați în selecție pentru asigurarea unui flux optim de aprobări și documente;
- Întocmirea tuturor documentelor necesare derulării concursurilor (adrese, calendare de desfășurare a concursurilor, procese verbale, decizii) pentru comisiile de concurs, pentru Consiliul de Administraţie şi pentru Senatul Universităţii din Bucureşti;
- Centralizarea și afișarea pe site a listelor candidaților eligibili pentru participarea la concurs și a rezultatelor concursurilor;
- Transmiterea dosarelor complete de concurs ale candidaților declarați câștigători către Serviciul Administrare Personal în vederea demarării procedurii de angajare;
- Comunicarea cu toți candidații implicați în procesul de recrutare
- Contribuie la întocmirea statisticilor și rapoartelor privind categoriile de personal din cadrul Universității din București.
Recrutare:
Lavinia ANGHELINA – Șef Serviciu
E-mail: lavinia.anghelina@hr.unibuc.ro
Cecilia PANTAZI
E-mail: cecilia.pantazi@hr.unibuc.ro
Ioana CRUCERU
E-mail: ioana.cruceru@hr.unibuc.ro
Mihaela LIPAN
E-mail: mihaela.lipan@hr.unibuc.ro
Florentina VLAICU
E-mail: florentina.vlaicu@unibuc.ro
Dezvoltarea carierei:
Ana Maria GHEORGHE
E-mail: ana-maria.gheorghe@hr.unibuc.ro
Tel: +4021.305.46.94
Adresă: Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 4, camera 410
CONTACT
Tel: +4021-305.46.89
E-mail: concursuri@hr.unibuc.ro
Adresă:
Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 4, camera 411, Sector 5, 050663, București










