Sesiuni de formare/ învățare colegială destinate personalului administrativ al Universității din București
Incepând cu anul 2021 în Universitatea din București este lansată activitatea de învățare colegială (peer learning), adresată, la început, angajaților din categoria didactic de predare.
Pentru a dezvolta și motiva angajații din aparatul administrativ al UB, ne face plăcere să vă anunțăm extinderea programului de formare profesională pentru categorii de personal didactic -auxiliar si nedidactic , în câteva domenii prioritare, extrase din planul operațional al UB.
Sesiunile de formare, susținute de colegi din mediul academic și administrativ, acoperă 16 subiecte din următoarele arii tematice:
Lucrul în echipă
Competențe digitale
Competențe lingvistice
Managementul proiectelor
Tehnici de prezentare
Comunicare eficientă
Achiziții publice
GDPR
Managementul documentelor
Coordonarea și administrarea acestui program este realizată de Biroul Formare si Dezvoltare personal intern (Ana Maria Gheorghe, ana-maria.gheorghe@hr.unibuc.ro ).
Pentru mai multe informaţii despre workshop, click pe denumire, pentru înscriere, click pe link-ul dedicat.
ATENȚIE! Locurile sunt limitate, iar confirmarea înscrierii o veți primi pe email de la formator, cu aproximativ 1 săptămână înainte de data de început a cursului.
1. Intranet UB – Utilizare SharePoint și Excel Online (link înscriere)
2. Microsoft Excel – nivel mediu (link înscriere)
3. MS 365 – Software de prezentare diapozitive PowerPoint – nivel mediu (link înscriere)
4. MS 365 – Editorul de text Word – nivel mediu (link înscriere)
5. MS 365 – Aplicația Teams – nivel mediu și avansat (link înscriere)
6. Elemente avansate de calcul tabular – Excel mediu – avansat (link înscriere)
7. Fotografia si rolul ei in marketing (link înscriere)
1. Comunicarea performantă. Ca să nu “ne ia gura pe dinainte” și “să nu ne dăm arama pe față” (link înscriere)
2. Comunicarea cu studenții. Particularități, dificultăți, bune practici (link înscriere)
3. Gestionarea conflictelor prin metoda „provenției”(link înscriere)
4. Comunicare și sănătate mintală(link înscriere)
NOUTĂȚI
