Serviciul Administrare și Salarizare Plata cu ora se ocupă cu gestionarea dosarelor de personal și cu întocmirea documentației specifice constând în contracte individuale de muncă, decizii, acte adiționale și alte documente specifice pentru cadrele didactice care desfăşoară activităţi de predare în regim de plata cu ora în cadrul Universităţii din Bucureşti (activități didactice normate în statele de funcții, activități organizate în cadrul programelor postuniversitare, a programelor de formare continuă și atelierelor practice). De asemenea, Serviciului Administrare și Salarizare Plata cu ora îi revine responsabilitatea stabilirii drepturilor salariale cuvenite în cadrul cursurilor de perfecţionare, inspecţiilor de grad, definitivat şi grad didactic II, precum și cea a verificării statelor de funcții și întocmirii documentelor centralizatoare pentru acestea.
Atribuțiile Serviciului Administrare și Salarizare Plata cu ora cuprind:
- Verificarea corectitudinii întocmirii statelor de funcții;
- Gestionarea dosarelor de personal ale cadrelor didactice care desfășoară activități în regim de plată cu ora;
- Întocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale pentru activități desfășurate în regim de plata cu ora;
- Verificarea îndeplinirii condițiilor pentru desfășurarea activității didactice în regim de plata cu ora conform legislației învățământului aflată în vigoare;
- Revizuirea referatelor pentru desfășurarea activității în regim de plată cu ora pe baza statului de funcţii al fiecărei facultăţi;
- Verificarea propunerilor de funcții în cumul primite de la facultăți și evaluarea concordanței acestora cu pozițiile din statele de funcții;
- Verificarea notelor de comandă privind normele cedate – primite încheiate între facultăți;
- Calcularea și stabilirea drepturilor salariale cuvenite pentru plata cu ora în funcție de condițiile impuse de fiecare facultate în parte, hotărârile conducerii Universității și legislației în vigoare;
- Stabilirea drepturilor salariale pentru cursuri de perfecționare, inspecții de grad, definitivat și grad didactic II;
- Eliberarea de adeverințe pentru cadrele didactice care desfășoară activități didactice în afara Universității din București (doctorate, plata cu ora, cumul);
- Întocmirea actelor adiționale, deciziilor, precum și altor documente anexe la contractul individual de muncă pentru plata cu ora;
- Elaborarea de referate şi adrese privind răspunsuri sau comunicări către facultăţi, secretariate, departamente şi direcţii;
- Întocmirea situațiilor statistice lunare, trimestriale, anuale şi asigurarea transmiterii acestora în termenele legale către instituţiile abilitate (Institutul Național de Statistică, Administrația Financiară, MEC, ARACIS etc.);
- Arhivarea dosarelor de personal ale cadrelor didactice care au desfăşurat activităţi în regim de plată cu ora.
Mihaela STRĂMĂTURARU – Șef serviciu
E-mail: mihaela.stramaturaru@hr.unibuc.ro
Alina DRĂGOI
E-mail: alina.dragoi@hr.unibuc.ro
Bianca MOȚA (concediu pentru creșterea și îngrijirea copilului)
E-mail: bianca.mota@hr.unibuc.ro
Andreea Nicoleta PRODAN
E-mail: nicoleta-andreea.prodan@hr.unibuc.ro
Bernadeta TUDOR
E-mail: bernadeta.tudor@hr.unibuc.ro
CONTACT
Șef Serviciu
Maria Mihaela STRĂMĂTURARU
Tel: +4021-305.46.93
E-mail: mihaela.stramaturaru@hr.unibuc.ro
Adresă:
Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 4, camera 410, Sector 5,050663, București










