Serviciul Administrare și Salarizare Plata cu ora

Serviciul Administrare și Salarizare Plata cu ora se ocupă cu gestionarea dosarelor de personal și cu întocmirea documentației specifice constând în contracte individuale de muncă, decizii, acte adiționale și alte documente specifice pentru cadrele didactice care desfăşoară activităţi de predare în regim de plata cu ora în cadrul Universităţii din Bucureşti (activități didactice normate în statele de funcții, activități organizate în cadrul programelor postuniversitare, a programelor de formare continuă și atelierelor practice). De asemenea, Serviciului Administrare și Salarizare Plata cu ora îi revine responsabilitatea stabilirii drepturilor salariale cuvenite în cadrul cursurilor de perfecţionare, inspecţiilor de grad, definitivat şi grad didactic II, precum și cea a verificării statelor de funcții și întocmirii documentelor centralizatoare pentru acestea.

Atribuțiile Serviciului Administrare și Salarizare Plata cu ora cuprind:

  • Verificarea corectitudinii întocmirii statelor de funcții;
  • Gestionarea dosarelor de personal ale cadrelor didactice care desfășoară activități în regim de plată cu ora;
  • Întocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale pentru activități desfășurate în regim de plata cu ora;
  • Verificarea îndeplinirii condițiilor pentru desfășurarea activității didactice în regim de plata cu ora conform legislației învățământului aflată în vigoare;
  • Revizuirea referatelor pentru desfășurarea activității în regim de plată cu ora pe baza statului de funcţii al fiecărei facultăţi;
  • Verificarea propunerilor de funcții în cumul primite de la facultăți și evaluarea concordanței acestora cu pozițiile din statele de funcții;
  • Verificarea notelor de comandă privind normele cedate – primite încheiate între facultăți;
  • Calcularea și stabilirea drepturilor salariale cuvenite pentru plata cu ora în funcție de condițiile impuse de fiecare facultate în parte, hotărârile conducerii Universității și legislației în vigoare;
  • Stabilirea drepturilor salariale pentru cursuri de perfecționare, inspecții de grad, definitivat și grad didactic II;
  • Eliberarea de adeverințe pentru cadrele didactice care desfășoară activități didactice în afara Universității din București (doctorate, plata cu ora, cumul);
  • Întocmirea actelor adiționale, deciziilor, precum și altor documente anexe la contractul individual de muncă pentru plata cu ora;
  • Elaborarea de referate şi adrese privind răspunsuri sau comunicări către facultăţi, secretariate, departamente şi direcţii;
  • Întocmirea situațiilor statistice lunare, trimestriale, anuale şi asigurarea transmiterii acestora în termenele legale către instituţiile abilitate (Institutul Național de Statistică, Administrația Financiară, MEC, ARACIS etc.);
  • Arhivarea dosarelor de personal ale cadrelor didactice care au desfăşurat activităţi în regim de plată cu ora.

Mihaela STRĂMĂTURARU – Șef serviciu
E-mail: mihaela.stramaturaru@hr.unibuc.ro

Alina DRĂGOI
E-mail: alina.dragoi@hr.unibuc.ro

Bianca MOȚA (concediu pentru creșterea și îngrijirea copilului)
E-mail: bianca.mota@hr.unibuc.ro

Andreea Nicoleta PRODAN
E-mail: nicoleta-andreea.prodan@hr.unibuc.ro

Bernadeta TUDOR
E-mail: bernadeta.tudor@hr.unibuc.ro

CONTACT

Șef Serviciu
Maria Mihaela STRĂMĂTURARU
Tel: +4021-305.46.93
E-mail: mihaela.stramaturaru@hr.unibuc.ro 

Adresă:
Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 4, camera 410, Sector 5,050663, București

NOUTĂȚI

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services