Facultatea de Psihologie și Științele Educației a Universității din București (FPSE UB), în calitate de partener în cadrul proiectului Erasmus+ Preparing primary teachers to lead inclusive learning (PRETTi), a participat la sesiunea de formare a formatorilor care a avut loc la Universitatea din Cordoba în perioada 4-8 martie 2018.
Proiectul Preparing primary teachers to lead inclusive learning (PRETTi) are ca obiectiv principal dezvoltarea unor noi abordări cu privire la rutele alternative de formare a cadrelor didactice, în vederea dezvoltării competențelor și abilităților necesare cu scopul creării unui ambient educațional incluziv. Pe perioada sesiunii, zece profesori din școlile de stat din Bulgaria și Slovacia au asistat la o serie de activități și prezentări. Obiectivul a fost cunoașterea și utilizarea adecvată a conceptelor cheie în domeniul educației incluzive și asistării copiilor cu cerințe educaționale speciale (CES), dezvoltarea abilității de proiectare și elaborare a unor modele de planuri de servicii și de intervenție specializată, manifestând în același timp o atitudine responsabilă față de domeniul educației copiilor cu CES.
Alături de FPSEUB, membrii proiectului sunt: National Association of Resource Teachers (NART, Bulgaria), Raabe (Bulgaria), Research Institute for Child Psychology and Pathopsychology (Slovacia) și Universitatea din Cordoba (Spania).
Mai multe informații despre programul Erasmus+ Preparing primary teachers to lead inclusive learning (PRETTi) pot fi consultate aici.
