FJSC lansează rezultatele celui de-al treilea studiu Digital News Report pentru România #DNR2019

FJSC lansează rezultatele celui de-al treilea studiu Digital News Report pentru România #DNR2019


Miercuri, 12 iunie 2019, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii din Bucureşti va lansa rezultatele celui de-al treilea studiu Digital News Report pentru România, în cadrul unei dezbateri cu cele mai importante redacții din România. Evenimentul va avea loc începând cu ora 10:00 în Sala „Arh. Petre Antonescu” a Palatului Facultății de Drept (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46).

FJSC este, pentru al treilea an consecutiv, partenerul Reuters Institute for the Study of Journalism, de la Universitatea din Oxford, în cel mai mare studiu din lume, multianual, despre consumul de informație și opinie al audiențelor digitale, atât pentru media tradiționale, cât și pentru online.

În cadrul evenimentului vor fi prezentate cele mai noi date despre publicul digital din România, informații despre modul în care perioada pre-electorală a influențat încrederea în mass-media, dar și tendințele naționale și globale pentru următoarea perioadă electorală. De asemenea, în cadrul dezbaterii va fi prezentată și o analiză comparativă pentru audiențele digitale de pe șase continente,

Persoanele interesate de participarea la eveniment sunt rugate să își confirme prezența la adresa de e-mail antonia.matei@fjsc.ro.

Studiul Digital News Report este coordonat de Reuters Institute de la Universitatea din Oxford și compară consumul de media în mai multe țări, de la Japonia la Statele Unite ale Americii. Anul acesta, România a fost inclusă pentru a treia oară consecutiv, prin urmare putem deja discuta despre identificarea unor trenduri. FJSC, prima facultate de jurnalism înființată după 1989, este partener Digital News Report pentru România, iar Raluca Radu, Directorul Departamentului de Jurnalism, este raportor pentru România.

Mai multe detalii cu privire la evenimentul de lansare a rezultatelor rezultatele celui de-al treilea studiu Digital News Report pentru România, precum și programul dezbaterii, pot fi accesate aici și aici.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.