În perioada 21 – 28 martie, studenții Universității din București au ocazia de a participa la un hackathon interdisciplinar co-organizat Facultatea de Administrație și Afaceri și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării.
Hackathon-ul se va desfășura pe 28 martie, în format fizic la sediul „Allianz-Țiriac” din București (Strada Buzești, nr. 82-89, sector 1), compania fiind unul co-organizator al evenimentului.
Inițiativa își propune să stimuleze creativitatea și gândirea inovatoare a tinerilor în domeniul asigurărilor, educației financiare și îmbunătățirii stilului de viață, oferindu-le posibilitatea de a dezvolta soluții reale pentru probleme actuale.
În cadrul acestui Hackathon, participanții vor avea parte de sprijin pentru formarea echipelor, sesiuni introductive despre metode de inovare, dar și feedback din partea experților.
Evenimentul va începe cu o întâlnire online miercuri, 19 martie, urmată de două zile de lucru intens vineri, 21 martie, și sâmbătă, 22 martie, la sediul Allianz-Țiriac din București. Pe parcursul săptămânii, echipele își vor dezvolta proiectele, iar prezentările finale vor avea loc pe 28 martie.
Înscrierile se fac individual, iar echipele vor fi formate în cadrul evenimentului din 21 martie.
Persoanele interesate de participarea la acest eveniment sunt invitate să se alăture grupului de WhatsApp aici.
Participanții vor lucra la una dintre cele trei provocări propuse de organizatori:
Transformarea asigurărilor pentru studenți prin personalizare și gamification – Dezvoltarea de oferte personalizate pentru studenți care să includă opțiuni de protecție financiară, sănătate și călătorii, cu un element de gamification care să motiveze o abordare responsabilă a propriei vieți, incluzând comportament financiar, stil de viață sănătos, responsabilitate socială și bunăstare generală.
Revoluția digitală: aplicația mobilă Allianz-Țiriac – Analiza interacțiunii actuale a utilizatorilor cu aplicația mobilă Allianz-Țiriac, identificarea punctelor slabe și propunerea de soluții inovative de îmbunătățire a interacțiunii pentru a face aplicația mai atractivă și ușor de folosit pentru tineri.
Educație financiară pentru tineri prin interacțiune digitală – Unde și cu ce tip de conținut ar trebui Allianz-Tiriac să fie prezenți pentru a fi relevanți pentru tineri, punând accent pe educarea tinerilor despre importanța asigurărilor, economisirii și protecției financiare. Propuneri de conținut digital care să educe tinerii despre necesitatea protecției, economisirii sau investițiilor, pentru a îmbunătăți înțelegerea studenților despre asigurări, gestionarea riscurilor și planificarea financiară, pentru decizii mai bine fundamentate.
Echipa câștigătoare va primi un premiu de 1.000 de euro și posibilitatea de incubare a proiectului, iar toți participanții vor beneficia de premii speciale și de ocazia de a-și prezenta ideile în fața unor profesioniști din industrie.