Marți, 16 iunie 2020, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București, partener al Institutului Reuters de la Universitatea din Oxford, organizează lansarea virtuală a rezultatelor celui de-al patrulea studiu Digital News Report pentru România (#DNR20).
Lansarea Digital News Report pentru România și dezbaterea pe marginea rezultatelor studiului vor putea fi urmărite pe paginile de Facebook ale Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și ale PressHub începând cu ora 10:00, într-un eveniment la care vor participa reprezentanți ai principalelor organizații care fac cercetare comercială de audiențe în România.
În cadrul lansării vor fi prezentate tendințele globale și informații detaliate despre consumul de media în presa locală, vor fi analizate trendurile înregistrate în România, 2017-2020, pentru consumul de media al audiențelor digitale, iar la final va avea loc o discuție bazată pe date de cercetare despre consumul de media în timpul crizei sanitare.
FJSC este, al patrulea an consecutiv, partenerul Reuters Institute for the Study of Journalism, de la Universitatea din Oxford, în cel mai mare studiu din lume, multianual, despre consumul de informație și opinie al audiențelor digitale (atât pentru media tradiționale, cât și pentru online).
În 2020, Digital News Report s-a mărit cu două piețe de media pentru a acoperi 40 de țări, de pe toate continentele, peste 80.000 de persoane intervievate și informații bazate cercetare despre dezinformare, știri locale, schimbările climaterice, încrederea în mass-media și interesul publicurilor pentru plata știrilor online.
Mai multe detalii despre evenimentul de lansare a rezultatelor celui de-al patrulea studiu Digital News Report pentru România pot fi accesate aici.