Pentru a dezvolta și motiva angajații din aparatul administrativ al UB, Universitatea din București a decis extinderea programului de Formare profesională pentru personalul didactic-auxiliar și nedidactic al UB în câteva domenii prioritare.
Sesiunile de formare, susținute de colegi din mediul academic și administrativ, acoperă mai multe subiecte grupate într-o serie de arii tematice astfel:
- LUCRUL ÎN ECHIPĂ
- COMPETENȚE DIGITALE
- Intranet UB – Utilizare SharePoint și Excel Online (link înscriere)
- Microsoft Excel – nivel mediu (link înscriere)
- MS 365 – Software de prezentare diapozitive PowerPoint – nivel mediu (link înscriere)
- MS 365 – Editorul de text Word – nivel mediu (link înscriere)
- MS 365 – Aplicația Teams – nivel mediu și avansat (link înscriere)
- Elemente avansate de calcul tabular – Excel mediu – avansat (link înscriere)
- Fotografia si rolul ei in marketing (link înscriere)
- COMPETENȚE LINGVISTICE
- MANAGEMENTUL PROIECTELOR
- TEHNICI DE PREZENTARE
- COMUNICARE EFICIENTĂ
- ACHIZIȚII PUBLICE
- GDPR
- MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR
Detalii complete despre workshop-uri, calendarul acestora, precum și formularele de înscriere pentru participanți sunt disponibile aici și aici.
Cursurile se desfășoară în perioada 1 iunie – 15 decembrie 2022, iar numărul de locuri este limitat.
Pentru informații suplimentare despre program, persoana de contact este Ana Gheorghe (Direcția Resurse umane, Biroul de Formare și Dezvoltare Personal Intern), la adresa de e-mail ana-maria.gheorghe@hr.unibuc.ro.