Studenții UB, invitați să aplice până la sfârșitul lunii octombrie 2025 la sesiunea de toamnă a BIP-urilor CIVIS

Studenții UB, invitați să aplice până la sfârșitul lunii octombrie 2025 la sesiunea de toamnă a BIP-urilor CIVIS

Noul an universitar 2025-2026 vine cu vești bune pentru studenții dornici să-și îmbogățească parcursul educațional cu o experiență care le poate schimba viața. Alianța Universitară CIVIS, din care face parte și Universitatea din București, a lansat în această toamnă 44 de Programe Intensive Mixte (BIP-uri), pe temele principale ale Alianței.

Toate BIP-urile se vor desfășura în 2026, iar cu excepția unuia singur, toate sunt deschise pentru înscriere până pe 30 octombrie 2025:

Climă, mediu și energie

Societate, cultură, patrimoniu

Sănătate

Orașe, teritorii și mobilități

În ceea ce privește a 5-a temă CIVIS – Transformarea digitală și tehnologică – multe dintre programele de mai sus o acoperă inclusiv pe aceasta, având în vedere că CIVIS pune la dispoziție cursuri multi și interdisciplinare.

Ce sunt BIP-urile

Depășind limitele cursurilor tradiționale, BIP-urile reprezintă o formă de mobilitate în cadrul programului Erasmus+’. În funcție de subiect și de organizare, un astfel de program poate atrage studenți din diferite discipline și dintr-o gamă largă de țări, chiar și din afara Europei.

În cadrul unui Program Intensiv Mixt, studenții participă mai întâi la o perioadă de studiu online. Sesiunea virtuală este apoi urmată de o mobilitate fizică de 5 zile la o altă universitate membră CIVIS (din altă țară), care le oferă participanților oportunitatea de a învăța alături de profesori și studenți din întreaga Alianță, și nu numai.

De ce să urmezi un BIP

Vizitarea unei alte țări, pentru a studia alături de studenți din întreaga Europă, fără costuri financiare, este unul dintre cele mai mari avantaje ale BIP-urilor. Acest tip de program oferă o experiență fructuoasă, combinând cunoștințe, implicare și întâlniri pline de substanță.

Indiferent de nivel și domeniu de studiu, studenții din cadrul Alianței pot aplica acum la aceste programe direct prin intermediul portalului CIVIS. Studenții se pot înscrie la maximum două programe din cadrul aceluiași call. Mai multe informații sunt disponibile aici.

Principalele condiții de participare

Fiecare curs are propriile cerințe. Pentru majoritatea, limba principală de predare este engleza – prin urmare este necesar un nivel minim de cunoștințe în acest sens, precum și în principalul domeniu al programului.

De asemenea, pentru multe dintre BIP-uri, procesul de selecție se bazează pe CV-ul studenților și pe scrisoarea de motivație, așadar se recomandă acordarea unei atenții deosebite în redactarea acestor documente.

Parcurgerea unui curs oferă participanților între 3 și 9 credite ECTS, în funcție de volumul de muncă. De asemenea, fiecare absolvire a unui BIP CIVIS va fi adăugată la pașaportul CIVIS al studentului – un instrument inovator care înregistrează toate activitățile efectuate în cadrul Alianței și recunoaște experiențele de învățare la nivel european.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services