Universitatea din București, partener în proiectul european Erasmus+ “Consume-Aware”

Universitatea din București, partener în proiectul european Erasmus+ “Consume-Aware”

18 februarie, 2019 in Actualitate, Știri

În perioada 12-16 februarie 2019, Universitatea din București a participat la a șasea întâlnire din cadrul proiectului european Erasmus+ “Strategic Partnership for Higher Education”. Întâlnirea Enhancing Quality in Innovative Higher Education about Consumer Awareness (Consume-Aware) a fost organizată de Howest University College, Bruges, Belgia.
Universitatea din București a fost reprezentată la eveniment de prof. univ. dr. Magdalena Iodache-Platis, Prorector pentru Managementul Calității și Relația cu Mediul de Afaceri, de prof. univ. dr. Diana Ioniță și de conf. univ. dr. Daria Protopopescu. Întâlnirea a reunit profesori cu experiență în Marketing, IT și Drept din instituții de învățământ superior de prestigiu: Howest (Belgia), Seinajoki University of Applied Sciences (Finlanda), IAE Savoie Mont Blanc (Franța), Universita degli Studi di Trento (Italia), Universitatea din București (România), Isik University (Turcia), Budapest Business School (Ungaria). Proiectul este coordonat de University of Economics din Katowice (Polonia).
Produsele finale ale proiectului, părți ale unei platforme de e-learning (carte, e-book și aplicație mobilă), au la bază o puternică componentă internațională conferită de expertiza și creativitatea partenerilor.
Echipa Universității din București va redacta capitolul III și glosarul terminologic din carte și din e-book, va edita întregul volum în vederea publicării, va concepe chestionare pentru aplicația mobilă, va disemina rezultatele pe toată durata proiectului (2016-2019), va veni cu propuneri pentru fișa de evaluare finală a acestui demers și va contribui elaborarea de materiale interactive de învățare.
Manualul rezultat în urma proiectului va fi inclus în planul de învățământ al secției Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine și va fi integrat în cursul de Marketing de la Facultatea de Administrație și Afaceri.
La întâlnirea de la Bruges au fost publicate capitole din carte pe platforma Trello, au fost prezentate glosarul terminologic bilingv, platforma mobilă, chestionarele aferente platformei și fiecărui capitol din manual, precum și comunicatele de presă realizate cu scopul diseminării proiectului la nivelul fiecărei universități partenere.
De asemenea, participanții au stabilit forma finală a chestionarelor de evaluare calitativă a proiectului, a ghidului privitor la utilizarea platformei mobile, a materialelor interactive, precum și forma finală de diseminare a rezultatelor proiectului, a fișei disciplinei și a conținutului manualului.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.