Perioada de desfășurare:
19 aprilie 2021, 16:00 – 19:00 (2 sesiuni x 1,5 ore)
Formator: Cătălina Ulrich Hygum (Biografie)
Scurtă descriere (teme principale, metodologie de lucru):
- Învățarea orientată spre probleme și învățarea bazată pe proiecte (ÎbP): clarificări conceptuale;
- ÎbP, între trecut și prezent (de la Arhitecții Renașterii la rezultatele cercetărilor în secolul XXI);
- Designul, facilitarea și evaluarea învățării prin proiecte
- Scenarii pentru prezent și viitor: în ce condiții aplicăm ÎbP, ce provocări anticipăm? Ce resurse sunt necesare/ disponibile? Cu cine, când și cum colaborăm?
Competențe vizate:
- Proiectarea și derularea activităților de învățare problematizată prin proiecte în mediul universitar;
- Reconfigurarea unor activități de învățare și evaluare prin valorificarea problemelor (din curriculum, mediul profesional, comunitate, societate), abordări interdisciplinare și interprofesionale și utilizarea resurselor tehnologice.