Acceptă provocarea FJSC și GWPR România și intră în competiția PR ARENA

Acceptă provocarea FJSC și GWPR România și intră în competiția PR ARENA


În perioada 18-19 aprilie 2019, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București (FJSC), în parteneriat cu Global Women in PR România (GWPR), prima comunitate a celor cu o experiență de peste 10 ani în PR, organizează competiția PR ARENA.
Evenimentul se va desfășura sub forma unei competiții între echipe de studenți din programele de licență și master ale FJSC, fiecare echipă urmând să rezolve un brief de PR, sub îndrumarea unui mentor din cadrul GWPR România.
Prima zi este destinată lucrului în echipă, alături de un mentor, provocarea lansată studenților fiind de a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele din brief. Mentorii, membri ai GWPR cu vastă experiență în industrie, vor lucra cot la cot cu studenții astfel încât să existe un transfer de know-how relevant și valoros pentru participanți. În cea de-a doua zi, fiecare echipă urmează să susțină o prezentare de maxim 10 minute în care să „vândă” cât mai profesionist și convingător soluțiile propuse, în fața unui juriu format din reprezentanți ai FJSC și GWPR.
Dincolo de experiența acumulată lucrând alături de profesionistele din industria de PR, studenții din echipele câștigătoare vor beneficia de acces gratuit la programele și întâlnirile lunare ale GWPR, ca parte a aceluiași parteneriat strategic cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC).
Mentorii primei ediții ai PR ARENA fac parte din conducerea departamentelor de comunicare ale unor mari companii precum Lidl, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Orange, Coca-Cola HBC și Michelin sau ale marilor agenții de PR din piață precum GMP PR, The Practice, Rogalski Damaschin PR sau DC Communications.
Deadline-ul înscrierii în competiția PR ARENA este 5 aprilie 2019. Fiecare echipă trebuie să trimită la adresa de e-mail prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice.
Echipele care vor intra în finala competiției vor fi anunțate pe 15 aprilie 2019.
„Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării și-a deschis porțile către colaborarea cu industria cu mulți ani în urmă, încurajând profesioniștii din media, din advertising și relații publice să vină să împărtășească din experiența lor profesională studenților. Ne dorim să facem din acest proiect o inițiativă anuală, care să permită studenților să aibă acces la experiența unor profesioniști cu peste zece ani de experiență în domeniu dar și la alte oportunități de dezvoltare precum cursuri, întâlniri cu experți din afară țării sau, de ce nu, internship-uri oferite în departamentele de comunicare sau agenții conduse de membrele GWPR” a remarcat lect. univ. dr. Anamaria Nicola, decanul FJSC.
Mai multe detalii despre evenimentul PR ARENA, regulamentul competiției, precum și informații despre mentori pot fi accesate aici.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.