În perioada 26–30 iunie 2023, cadre didactice și studenți ai Universității din București au participat la programul intensiv al proiectului Erasmus+ “Experiential education. Interactive/Intensive course of European brand management (brandY)”, organizat de Universitatea CEU Cardenal Herrera din Valencia, Spania.
Delegația Universității din București, formată din prof. univ. dr. Magdalena Iordache-Platis, prof. univ. dr Diana Ioniță și șase studenți de la Facultatea de Administrație și Afaceri: Bojian Dragoș-Silviu, Marinescu Andreea Irina, Trușcă Cristina Bianca, Cristea George-Codruț, Ghiță Adina Maria, Almăjanu Maria-Bianca-Alexandra, a obținut o medalie de aur și două de argint, reconfirmând ingeniozitatea, seriozitatea și dedicarea studenților UB.
Acest program intensiv reprezintă momentul culminant al unei cooperări internaționale care a început în anul 2020. Alături de UB, evenimentul a reunit profesori din universități europene de prestigiu precum: University of Economics in Katowice (Polonia), Université Savoie Mont Blanc (Franța), Universitaria San Pablo-CEU-Universidad CEU Cardenal Herrera (Spania), Hogeschool West-Vlaanderen Howest (Belgia), Haute École Spécialisée de Suisse Occidentale (Elveția), Budapest Gazdasagi Egyetem (Hungary), Bauhaus-Universitaet Weimar (Germany), Università degli studi di Trento (Italia), care au monitorizat 60 de studenți cu scopul finalizării platformei de e-learning ca instrument de planificare, implementare și evaluare a întregului proces de predare/ învățare în domeniul marketingului internațional, mai exact al managementului de marcă.
Activitățile practice pe care le-au desfășurat studenții, în echipe internaționale, folosind întregul pachet de informații teoretice, instrucțiuni și descrieri primate în cadrul atelierelor de lucru, au urmat șapte nivele, astfel:
- Targeting – Buyer Personae;
- Positioning & Clothes Collection;
- Brand Narrative System Workshop;
- Customer Journey Mapping;
- Brand Communications;
- Brand Loyalty Program Workshop;
- Internationalization Plan.
Studenții participanți au lucrat intens creând buyer personae, campanii publicitare, logo-ul firmei, comunicarea în platforme de social media, crearea de materiale video, culminând cu adaptarea produsului lor la piețele internaționale.
La finalul programului, studenții au prezentat rezultatele activității lor desfășurate pe parcursul săptămânii petrecute în acest proiect. Evaluarea prezentărilor lor a fost făcută de către profesorii universităților participante.
Proiectul a permis schimbul de experiență și idei, dar și armonizarea problemelor și soluțiilor găsite, totul într-un cadru internațional în care diferențele culturale au fost armonizate în lucrul pe echipe.