În perioada 22-26 noiembrie 2021, prof. univ. dr. Diana Ioniță, cadru didactic la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a UB și membru în echipa proiectului Erasmus +, Experiential education. Interactive / Intensive course of European brand management (brandY) (2020-2023), condusă de prof. univ. dr. Magdalena Platis, prorector UB pentru Managementul calității, Responsabilitate socială și Relația cu partenerii sociali, a participat la al doilea program intensiv din cadrul proiectului.
Reuniunea a fost organizată în format fizic de Howest University of Applied Sciences în Bruges, Belgia.
Programul intensiv a reunit 12 profesori și 17 studenți de la universități prestigioase din Europa, inclusiv din Universitatea din București. Printre participanți s-au numărat reprezentanți ai celorlalți parteneri instituționali implicați în proiect: University of Economics, Katowice (Polonia), Université Savoie MontBlanc (Franța), Universitaria San Pablo-CEU – Universidad CEU Cardenal Herrera (Spania), Hogeschool West-Vlaanderen Howest (Belgia), Haute École Specialisée de Suisse Occidentale (Elveția) și Bauhaus-Universitaet Weimar (Germania).
Masteranzii de la FLLS au contribuit la cartea dedicată proiectului
Pe parcursul a cinci zile, au fost organizate ateliere de lucru cu scopul de a furniza numeroase resurse și informații necesare proiectării unei platforme – a virtual game – instrument de învățare / predare a managementului de marcă: Drive brand growth with meaningful innovation’, KANTAR; Brainstorm about tokens and gamification (Sabine Emad & Marta Grybś-Kabocik); Workshop Customer Journey (Stéphane Ganassali), Workshop Fashion Design App (Lieven Theys & Frédéric Vlummens), Empathy Map (Diana Ioniţă), Continuation Workshop Loyalty (Sławomir Smyczek).
În paralel cu evenimentul desfășurat în format fizic, studenții prezenți la reuniune, alături de 39 de studenți de la Masteratul Cultura și Limbajul Organizațiilor Europene din cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine a UB și de alți nouă studenți de la Haute École Specialisée de Suisse Occidentale din Elveția, au lucrat intens, online, pentru a citi și a completa un chestionar referitor la cele șase capitole ale cărții care va fi elaborate în cadrul proiectului.
Contribuțiile echipei de tineri vor fi valorificate de către autori pentru a finaliza ultimele capitole ale unei publicații.
„Evenimentul a avut un impact enorm, fiind primul care a avut loc fizic, astfel încât comunicarea și colaborarea între participanți a fost fructuoasă, activitățile de lucru, alături de cele organizate de gazde (tur al orașului, vizite la muzee, masa festivă etc) reușind să confere o atmosferă de normalitate, atât de mult așteptată”, a subliniat prof. univ. dr. Diana Ioniță.
Mai multe informații despre proiectul Erasmus +, Experiential education. Interactive / Intensive course of European brand management (brandy), la care UB este partener, pot fi accesate aici.