În perioada 22-23 octombrie 2020, Universitatea din București a participat la primul eveniment din cadrul proiectului Erasmus+ Experiential education. Interactive/Intensive course of European brand management (brandY).
La workshop-ul desfășurat online, Universitatea din București a fost reprezentată de prof. univ. dr. Magdalena Iordache-Platis, prorector pentru Managementul calității, Responsabilitate socială și Relația cu partenerii sociali, și de prof. univ. dr. Diana Ioniță, coordonator al secției Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine a UB.
Scopul întâlnirii a fost de a evidenția principalele pachete și grupuri de lucru, desemnarea responsabilităților pentru fiecare dintre participanți și stabilirea unui calendar de lucru (întâlnirile transnaționale și sesiunile de program intensiv).
Proiectul este coordonat de University of Economics (Polonia) și reunește 11 parteneri din universități de prestigiu precum Université Savoie Mont Blanc (Franța), Budapest Gazdasagi Egyetem (Ungaria), Universitatea din București, Immanuel Kant Baltic Federal University (Federația Rusă), Universitaria San Pablo-CEU – Universidad CEU Cardenal Herrera (Spania), Hogeschool West-Vlaanderen Howest (Belgia), Universidad de Leon (Spania), Università degli Studi di Trento (Italia), Haute École Specialisée de Suisse Occidentale (Elveția) și Bauhaus-Universitaet Weimar (Germania).
Astfel, componenta internațională valorifică experiența și creativitatea tuturor partenerilor implicați, contribuind la realizarea produselor finale: un e-Book conținând materiale didactice, instrumente de evaluare, politici și proceduri, alături de un pachet divers de resurse didactice, ghiduri cu instrucțiuni pentru studenți si profesori cuprinzând regulile jocului ca instrument de predare online, o platformă IT ca instrument de planificare, implementare și evaluare a întregului proces de predare/învățare, precum și diseminarea ca mijloc de promovare a produselor finale ale proiectului.
Originalitatea proiectului constă în combinarea teoriei cu practica în sfera managementului de marcă, platforma dezvoltată findi un instrument interactiv care va permite accesul studenților la numeroase resurse de învățare: cursul, e-Book, materiale video, puzzles, quizzes sau ghiduri cu instrucțiuni practice. Beneficiarii acestui demers sunt pe de-o parte studenții (procesul de învățare și șansele la angajare) și cadrele didactice (dezvoltarea unui model inovativ de predare și crearea de conținuturi de predare atractive în domeniul managementului de marcă), iar pe de altă parte, angajatorii (din mediul privat sau public) dornici să angajeze tineri din spațiul european, experți în marketing și management de marcă.
Spiritul de echipă, profesionalismul și schimbul de experiență între partenerii implicați în acest proiect oferă un cadru interdisciplinar de lucru. Toate acestea, precum și implicarea profesorilor cu experiență în diverse domenii, a cercetătorilor și a experților în marketingul internațional conferă proiectului un nivel ridicat de valoare așteptată a rezultatelor finale.
“The European Commission is not responsible for the content of this publication”
“More information about the Erasmus+ programme: www.oph.fi/erasmusplus”.