Vineri, 15 noiembrie 2024, juriul PR Arena a desemnat câștigătorii celei de-a șaptea ediții a competiției studențești inițiate de Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București și Global Women in PR România (GWPR).
În finala evenimentului, 10 echipe de studenți de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a UB și de la Școala Naţională de Studii Politice și Administrative au avut de creat campanii de PR pornind de la brieful formulat de Pain Plaisir. Coordonate de specialiști din industria comunicării, echipele au propus soluții de comunicare creative și eficiente pentru problemele ridicate de client și au prezentat, în finala competiției, rezultatele zecilor de ore de brainstorming și lucru în echipă.
„Îi încurajez pe cei care au avut experiența din anul 1 să vină la PR Arena în anii următori cu echipa lor și să arate ce au învățat. Felicitări pentru această colaborare, mi se pare super tare ce ați făcut”, a remarcat Ana Maria Diceanu, cofondatorul și președintele GWPR România.
Primul loc al podiumului PR Arena 2024 a fost ocupat de membrii echipei Ostașii, mentorați de Andreeea Apostu, care au reușit să cumuleze 261 de puncte. Pe locul doi s-a situat echipa Skibi, mentorată de Dana Nae Popa, la doar 3 puncte distanță de Ostași. Locul trei a fost adjudecat de membrii echipei ALL, mentorați de Elena Apostol, cu 242 de puncte.
Conceptul învingător, propus de echipa Ostașilor, s-a bazat pe ideea de comunitate din jurul desertului francez Galette des Rois, servit în mod tradițional anual, în ziua de 6 ianuarie. Una dintre tacticile de PR din jurul conceptului vizează donarea a 10% din veniturile obținute din vânzările de Galette către programul „Pâine și Mâine” al World Vision România.
„Recunosc, m-am speriat când am văzut brieful și un buget de doar 3.000 de euro. Însă după ce am văzut ideile studenților m-am liniștit. Eu nu m-am simțit mentorul lor, m-am simțit colega lor, mi s-a părut că am învățat lucruri unii de la alții, iar pentru acest lucru le mulțumesc”, a declarat Dana Nae Popa, managing partner Pastel.
Detalii cu privire la membrii celor 10 echipe și la mentorii acestora sunt disponibile aici, iar mai multe detalii cu privire la precedenta ediție a competiției pot fi consultate aici.


















