Studenții Universității din București sunt invitați să participe la L’Oréal Brandstorm 2026, competiția internațională care le oferă o experiență de învățare și networking la nivel global. În echipe de câte trei, studenții vor avea ocazia să lucreze îndeaproape cu experți L’Oréal pe un studiu de brand, având parte de sesiuni exclusive de coaching și mentorat din partea acestora.
În plus, vor putea obține un certificat oficial prin care L’Oréal Brandstorm este recunoscut drept un modul de learning (EOCCS).
Ce este nou anul acesta?
Tema provocării din acest an este „Craft the Future of Luxury Fragrance”, care trebuie dezvoltată în jurul a patru direcții: Product craftmanship, Tech & science, Omni-experiences, Advocacy
Echipele trebuie să creeze o prezentare PowerPoint de trei slide-uri prin care să își explice conceptul și un video de trei minute în care să se prezinte pe ei și ideea propusă.
Câștigătorii de la nivel național vor merge la finala internațională din Paris unde vor concura alături de toți finaliștii celorlalte țări.
Perioadă limită de înscriere și încărcare a materialelor e 29 martie 2026.
Câștigătorii la nivel național vor avea oportunitatea de a reprezenta România la Paris, unde se vor întâlni cu studenți din 64 de țări.
Premiul este o misiune de trei luni la sediul central L’Oréal din Franța, cu toate costurile acoperite.
Participarea la L’Oréal Brandstorm oferă și un certificat oficial EOCCS, recunoscut ca modul de învățare și un real plus în parcursul profesional.
Înscrierile se fac online accesând platforma Brandstorm L’Oréal 2026 aici.




