fbpx

Comunitatea academică a UB, invitată la un important eveniment privind managementul cercetării organizat la Bruxelles în cadrul proiectului foRMAtion

Comunitatea academică a UB, invitată la un important eveniment privind managementul cercetării organizat la Bruxelles în cadrul proiectului foRMAtion

Comunitatea academică a Universității din București este invitată să ia parte la evenimentul “The Future of Research Management Training in Higher Education – Insights from foRMAtion’s Teaching and Mentoring Experience to Professionalise Research Management”.

Întâlnirea, ultimul eveniment deschis din cadrul proiectului foRMAtion, va avea loc în Bruxelles în ziua de 30 noiembrie 2022, în intervalul orar 9:00-15:00 și va fi găzduită de biroul de relații externe al APRE, Agenția Italiană pentru Promovarea Cercetării Europene (locul de desfășurare: Regione Lazio, Rond-Point Schuman 14 – 1040 Brussels).

Proiectul foRMAtion – Innovative and smart module for potential Research Managers and Administrators (RMA) in higher education este un parteneriat strategic Erasmus+  coordonat de HÉTFA Research Institute și este menit să contribuie la introducerea trainingului de managementul cercetării în instituțiile de învățământ superior și la recunoașterea acestei profesii.

La întâlnire vor participa peste 70 de directori și manageri din instituții de învățământ superior, factori de decizie, manageri din cercetare, experți și alte părți interesate de această discuție referitoare la profesionalizarea managementului și administrării cercetării (Research Management and Administration – RMA) din Europa. Aceștia vor examina contextul politicilor europene din acest domeniu, precum și instrumentele inovative elaborate și testate în cadrul proiectului foRMAtion pentru a servi dezvoltării profesionale a studenților și a întregii comunității RMA.

Curriculumul și metodologia de predare, programul de mentorat și uneltele online de autoperfecționare au fost gândite pentru a elimina prăpastia dintre universități și nevoile pieței de muncă din cadrul organizațiilor care activează în domeniul cercetării.

În cadrul evenimentului organizatorii vor prezenta un ghid care sintetizează experiența celor trei ani de lucru în echipă, intitulat “Guide & impact assessment for educating and training RMAs at HEIs backed by policy recommendations”.

Totodată, ca o continuare a acestui proiect, două alianțe nou formate își propun să dea un imbold activităților din domeniu pornind de la rezultatele proiectului. Celor interesați să se alăture acestor două alianțe și care vor participa la evenimentul din Bruxelles li se oferă șansa de a participa la două mini-traininguri organizate ca evenimente secundare:

  • unul despre utilizarea Modulelor foRMAtion, dedicat cadrelor didactice din învățământul superior (29 noiembrie 2022);
  • unul despre programul de mentorat foRMAtion, dedicat reprezentanților organizațiilor care activează în cercetare (30 noiembrie 2022).

Întrucât numărul participanților la aceste sesiuni este limitat, locurile vor fi atribuite în ordinea înscrierilor.

Persoanele dornice să participe la evenimentul “The Future of Research Management Training in Higher Education – Insights from foRMAtion’s Teaching and Mentoring Experience to Professionalise Research Management” sunt rugate să se înscrie completând formularul disponibil aici.

Agenda integrală a evenimentului este disponibilă aici.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services