Legislație:
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
- H.G. nr. 123/2002
- Legea nr. 144/2016 pentru modificarea art. 2 lit. a) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
- H.G. nr. 478/2016
- Legea nr. 109/2007 privind reutilizarea informaţiilor din instituţiile publice
Numele și prenumele persoanei responsabile de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001:
Ioan Miclea – Șef Serviciu Știri, evenimente, alumni și atragere de fonduri
E-mail: ioan.miclea@pr.unibuc.ro
Tel: +4021-305.46.12
Formularul pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001 poate fi descărcat de aici. Solicitări electronice se pot face prin formular electronic (aici) sau prin email.
Modalitățile de contestare a deciziilor pot fi consultate aici.
Formulare pentru reclamații administrative:
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001:
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2024 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2023 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2022 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2021 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2020 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2019 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2018 poate fi descărcat aici
- Raportul de aplicare a Legii nr. 544/2001 pentru anul 2017 poate fi descărcat aici
Bugetul din toate sursele de finanțare:
- Buget rectificat la 16.04.2025
- Buget inițial 2025
- Buget final 2024
- Buget rectificat la 20.11.2024
- Buget rectificat la 17.09.2025
- Buget rectificat la 19.07.2024
- Buget rectificat la 26.06.2024
- Buget rectificat la 31.05.2024
- Buget rectificat la 18.03.2024
- Buget inițial 2024
- Buget rectificat la 19.12.2023
- Buget rectificat la 13.12.2023
- Buget rectificat la 20.11.2023
- Buget rectificat la 18.09.2023
- Buget rectificat la 11.09.2023
- Buget rectificat la 07.07.2023
- Buget rectificat la 09.06.2023
- Buget inițial 2023
- Buget rectificat la 24.02.2023
- Buget final 2022
- Buget rectificat la 08.12.2022
- Buget inițial 2022
- Buget rectificat la 28.09.2022
- Buget rectificat la 09.08.2022
- Buget rectificat la 27.06.2022
- Buget rectificat la 11.05.2022
- Buget rectificat la 30.03.2022
- Buget final – decembrie 2021
- Buget rectificat 2021- iunie 2021
- Buget inițial 2021- aprilie 2021
- Buget final 2020
- Buget aprobat 26.10.2020
- Buget UB 2020
- Buget final 2019
- Buget UB 2019 rectificat
- Buget UB 2019
- Bilanț la 31.12.2024
- Bilanț la 30.09.2024
- Bilanț la 30.06.2024
- Bilanț la 31.03.2024
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 31.12.2023 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 31.12.2023 – subvenții cămine-cantină
- Bilanț la 31.12.2023
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 30.09.2023 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 30.09.2023 – subvenții cămine-cantină
- Bilanț la 30.09.2023
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 30.06.2023 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 30.06.2023 – subvenții cămine-cantină
- Bilanț la 30.06.2023
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 31.03.2023 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de verificare a conturilor de venituri și cheltuieli la 31.03.2023 – subvenții cămine-cantină
- Bilanț la 31.03.2023
- Balanța de venituri și cheltuieli la 31.12.2022 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de venituri și cheltuieli la 31.12.2022 – subvenții cămine-cantină
- Balanța de verificare venituri la 31.12.2021- sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Balanța de verificare venituri și cheltuieli la 31.12.2021 – subvenții cămine-cantină
- Bilanț la 31.12.2022
- Bilanț la 30.09.2022
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2022 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2022 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Contul de rezultat patrimonial la 30.06.2022
- Contul de execuție detaliată la 30.06.2022
- Bilanț la 30.06.2022
- Contul de rezultat patrimonial la 31.03.2022
- Contul de execuție detaliată la 31.03.2022
- Bilanț la 31.03.2022
- Contul de rezultat patrimonial la 31.12.2021
- Contul de execuție detaliată la 31.12.2021
- Bilanț la 31.12.2021
- Contul de rezultat patrimonial la 30.09.2021
- Contul de execuție detaliată la 30.09.2021
- Bilanț la 30.09.2021
- Contul de rezultat patrimonial la 30.06.2021
- Contul de execuție detaliată la 30.06.2021
- Bilanț la 30.06.2021
- Contul de execuție detaliată la 31.03.2021
- Contul de rezultat patrimonial la 31.03.2021
- Bilanț UB 31.03.2021
- Contul de rezultat patrimonial excedent&deficit 31.12.2020
- Contul de execuție detaliată la 31.12.2020
- Bilanț UB 31.12.2020
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2020 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2020 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Bilanț UB 30.09.2020
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.09.2020 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.09.2020 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Bilanț UB 30.06.2020
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.06.2020 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.06.2020 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Bilanț UB 31.03.2020
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.03.2020 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.03.2020 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Bilanț UB 31.12.2019
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2019 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.12.2019 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine- cantină)
- Bilanţ UB 31.03.2019
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.03.2019 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine- cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 31.03.2019 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Bilanț UB 30.09.2019
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.09.2019 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.09.2019 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine- cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.06.2019 – subvenții de la bugetul de stat (cămine-cantină)
- Detalierea cheltuielilor la data de 30.06.2019 – sursa de finanțare: venituri proprii (cămine- cantină)
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2025
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2024
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2024
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2023
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2023
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2022
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2022
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2021
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2021
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2020
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2020
Transparența veniturilor salariale la 30.09.2019
Transparența veniturilor salariale la 31.03.2019
Situația sponsorizărilor primite de UB în anul 2021
Model Contract sponsorizare în bani
Model Contract sponsorizare în bunuri
În conformitate cu art.11 alin. (5) din Regulamentului-cadru privind studiile universitare de doctorat, aprobat prin O.M. nr.3020/2024, publicat în monitorul Oficial al României, partea I, nr. 56 din data de 22 ianuarie 2024, Universitatea din Bucureşti anunţă organizarea concursului public pentru ocuparea postului de Director al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, pentru mandatul 2024-2029, concurs ce va avea loc în săptămâna 13 – 15 mai 2024, la sediul Rectoratului Universităţii din Bucureşti în Șoseaua Panduri, nr. 90, sector 5, Bucureşti conform metodologiei aprobată de Senatul Universităţii din Bucureşti din data de 21 februarie 2024.
La concursul pentru ocuparea postului de director al CSUD se pot prezenta numai persoane care deţin gradul de profesor, din ţară sau din străinătate, care au dreptul de a conduce doctorate şi care îndeplinesc standardele minimale şi obligatorii pentru acordarea atestatului de abilitare în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, a anunţului privind scoaterea la concurs a postului.
Candidaturile se depun începând cu data de 23 februarie 2024 până în data de 30 aprilie 2024, ora 14:00 PM, la Registratura Rectoratului Universităţii din Bucureşti, Șoseaua Panduri, nr.90, sector 5 sau pe adresa de email a Serviciului Doctorat, Abilitare și Integritate birou@doctorat.unibuc.ro. Metodologia şi condiţiile de concurs sunt publicate pe adresa de web proprie: http://doctorat.unibuc.ro/. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la Chiriac Alexandrina, Serviciul Doctorat, Abilitare și Integritate, e-mail birou@doctorat.unibuc.ro , telefon 021 305 4657, 021 305 4656, 021 305 4655.
Metodologie concurs Director CSUD 2024
Cerere depunere dosar Director CSUD
Lista candidaților înscriși pentru funcția de director CSUD
În urma desfășurării concursului pentru ocuparea funcției de director CSUD, mandatul 2024-2029, a fost declarat câștigător domnul prof. univ. dr. Virgil BĂRAN de la Facultatea de Fizică.
Lista documentelor de interes public
- Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Universității din București
- Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor şi a structurilor Universității din București
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Universității din București, precum și programul de audiențe al acestora
- Coordonatele de contact ale Universității din București (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
- Numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public;
- Sursele financiare, bugetul, bilanțul contabil
- Programele şi strategiile proprii ale Universității din București
- Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
- Comunicate de presă, știri, informații de presă, drepturi la replică
- Declaraţii de avere şi de interese
- Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor
Selecție din lista documentelor produse și / sau gestionate de structurile proprii
- Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
- Condici de predare-primire corespondenţă
- Registre de intrare-ieşire documente
- Rapoarte
- Memorandumuri
- Petiţii şi răspunsuri la petiţii
- Solicitări primite în baza Legii 544/2001 și răspunsuri pentru acestea
- Adrese către alte instituţii
- Note de corespondenţă internă
- Agenda de lucru a şedinţelor pregătitoare şi a şedinţelor de Guvern
- Decizii ale Senatului Universitar, ale Consiliului de Administrație și ale Biroului Executiv al Consiliului de Administrație
- Minute ale ședințelor Senatului Universitar, ale ședințelor Consiliului de Administrație și ale ședințelor Biroului Executiv al Consiliului de Administrație
- Puncte de vedere, avize
- Fişe ale posturilor
- Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
- Condici de prezenţă
- Procese verbale de predare-primire
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
- Proiectul anual de buget al Universității din București
- Bugetul anual aprobat al Universității din București pe surse de finanţare, pe structura clasificaţiei bugetare şi programe
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
- Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
- Raport privind activitatea de control financiar preventiv
- Manuale, metodologii, rapoarte
- Fişe de inventar
- Documentaţii achiziţii publice
- Referate de necesitate
- Ordine de deplasare
- Dosare profesionale ale angajaţilor
- Adeverinţe
- Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică
- Acte administrative cu caracter individual
- Contracte individuale de muncă
- Documente de arhivă