ANUNȚ
Anunțul privind scoaterea la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2022-2023 a posturilor didactice vacante pe perioadă nedeterminată, a fost publicat în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, nr. 152 din 24.04.2023.
- personal la Rectoratul Universității din București, Șos. Panduri, nr. 90, etaj IV, camera 411, Biroul Recrutare de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 16.00, vineri în intervalul orar 08.00 – 12.00;
- prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii;
- on-line cu semnătură electronică calificată, scanate integral, la adresa de e-mail concursuri@hr.unibuc.ro
Suplimentar documentelor prevăzute la conținutul dosarului de concurs, candidații care transmit aplicația prin e-mail trebuie să completeze și o declarație pe propria răspundere cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și originale.
În cazul dosarelor depuse on-line, documentele originale vor fi prezentate pentru certificare „conform cu originalul“ în termen de 2 zile lucrătoare de la finalizarea perioadei de înscriere.
Calendarul desfășurării concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante va fi afișat după aprobarea din ședința Senatului Universității din București din data de 17.05.2023. Data de finalizare a înscrierilor va fi anunțată în scurt timp.
Tematica și bibliografia pot fi consultate AICI.
Calendarul desfășurării concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante poate fi consultat AICI
Componența comisiilor de
Componența comisiilor de verificare a îndeplinirii standardelor minimale poate fi consultată AICI
Cererea de înscriere la concurs se înregistrează la Registratura Universităţii din Bucureşti, din Șoseaua Panduri, nr. 90, sector 5, Bucureşti.
Dosarul de concurs este constituit de candidat şi se depune la DIRECŢIA RESURSE UMANE, direct sau prin intermediul serviciilor poştale ori de curierat care permit confirmarea primirii sau online, scanate integral:
- în zilele de luni – joi, între orele: 08:00 – 15:30
- vineri, între orele: 08:00 – 11:30
Informații suplimentare se pot obține:
- avizierul DIRECŢIEI RESURSE UMANE – Biroul Recrutare
- site-ul www.unibuc.ro;
- telefon: 0799.210.568;
- e-mail: concursuri@hr.unibuc.ro.
Potrivit art.11 din Metodologia de concurs a Univesității din București, candidatul pentru ocuparea unui post vacant trebuie să facă la înscriere dovada unei experiențe de predare/seminarizare în învățământul academic (în calitate de cadru didactic asociat sau angajat pe perioadă determinată în Universitate sau într-o altă instituție de învățământ superior acreditată).
NOTĂ: Pentru posturile didactice publicate pentru angajarea pe perioadă determinată (asistent universitar – student doctorand) se va depune adeverința în original eliberată de Școala Doctorală, în care să fie precizat anul de studii și anul înmatriculării la doctorat. Angajarea se va face cu respectarea condițiilor art. 294 alin. (3) – (5) din Legea nr. 1/2011.
Continutul dosarului de concurs pentru posturile vacante de LECTOR UNIVERSITAR / SEF LUCRARI.pdf
Continutul dosarului de concurs pentru posturile vacante de CONFERENȚIAR UNIVERSITAR.pdf
Continutul dosarului de concurs pentru posturile vacante de PROFESOR UNIVERSITAR.pdf
Copiile nelegalizate vor fi însoțite, în mod obligatoriu, de actele în original.
Formulare:
Notă:
Începând cu anul universitar 2017/2018 toate concursurile didactice se vor desfășura cu respectarea standardelor minimale necesare și obligatorii aprobate prin Ordinul MENCȘ nr. 6129/20.12.2016.
Standardele specifice, precum și procedurile de concurs se găsesc în Metodologia de concurs a Universității din București, H.G. nr. 457/2011, cu modificările și completările ulterioare, H.G. nr. 883/2018, H.G. nr. 286/2011 și în Regulamentele de concurs ale Facultăților.
NOU! Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică în Universitatea din București, adoptată în ședința Senatului din 21.07.2021 poate fi consultată AICI.
Legea Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare
Ordin MENCȘ nr. 6.129/2016 – standarde minimale
Metodologii și Fișe de verificare a standardelor
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor UB – Profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultatii de Administratie si Afaceri
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 19. Comisia de Biologie și Biochimie.
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU – Conferențiar, poziția 8, Departamentul de Genetică
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU – Conferențiar, poziția 10, Departamentul de Biochimie și Biologie Moleculară
-> Fişa de verificare a standardelor minimale – Asistent universitar – perioada determinată
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Asistent universitar – perioadă nedeterminată
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Lector universitar – Biologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Conferențiar universitar – Biologie – Biochimie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Conferențiar universitar – Ecologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – Profesor universitar – Biologie – Biochimie
-> Regulamentul de organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
-> Anexa Ia. Criterii evaluare asistent universitar perioadă nedeterminată
-> Anexa Ib. Criterii evaluare asistent universitar perioadă determinată
-> Anexa II. Criterii evaluare lector universitar
-> Anexa III. Criterii evaluare conferențiar universitar Biologie – Biochimie
-> Anexa IV. Criterii evaluare conferențiar universitar – Ecologie
-> Anexa V. Criterii evaluare profesor universitar Biologie – Biochimie
-> Anexa VI. Criterii evaluare profesor universitar – Ecologie
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 4. Comisia de Chimie.
-> Regulament Concursuri didactice Facultatea de Chimie
-> Standarde ocupare post vacant_asistent universitar
-> Standarde ocupare post vacant_lector universitar
-> Standarde ocupare post vacant_conferențiar universitar
-> Standarde ocupare post vacant_profesor universitar
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 24. Comisia de Științe juridice.
-> Criterii de performanta stiintifica suplimentare standardelor minimale CNATDCU – Departamentul de Drept Privat
-> Metodologia-cadru pentru aplicarea criteriilor primare și suplimentare, a indicatorilor și a punctajelor aferente acestora pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
-> Regulamentul Facultății de Drept cu privire la ocuparea prin concurs a posturilor didactice vacante
-> ANEXA VII. Modele de formulare
-> Modele de formulare în format editabil
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 30. Comisia de Filosofie.
-> Fisa standarde minimale – asistent universitar
-> Fisa standarde minimale – lector universitar
-> Fisa standarde minimale – conferențiar universitar
-> Fisa standarde minimale – profesor universitar
-> Regulament de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 3. Comisia de Fizică.
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Metodologia de concurs a Facultății de Fizică
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 5. Comisia de Științele Pământului.
-> Fisa de verificare – asistent universitar – durata determinata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – durata nedeterminata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultatii de Geografie – în vigoare începând cu semestrul al II-lea al anului universitar 2018-2019
Regulamentul de concurs al Facultatii de Geografie – ABROGAT
-> Fisa de verificare a indeplinirii standardelor – Geologie
-> Fisa de verificare a indeplinirii standardelor – Inginerie Geologica
-> Criterii pentru ocuparea prin concurs a posturilor didactice
-> Regulament Facultatii de Geologie si Geofizica de desfasurare a concursurilor
-> Anexa I Criterii minime nationale – Geologie
-> Anexa II Criterii minime nationale – Inginerie Geologica
-> Anexa III Standarde minimale specifice Facultate de Geologie si Geofizica
-> Metodologia de concurs a Facultății de Istorie
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Asistent universitar – Departamentul de Istorie Antică, Arheologie și Istoria Artei
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Asistent universitar – Departamentul de Istoria Românilor și a Sud-Estului European
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Lector universitar
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Conferențiar universitar
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Conferențiar universitar – Departamentul de Istoria Românilor și a Sud-Estului European
-> Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale – Profesor universitar
NOU! Modificarea standardelor minimale pentru concursurile didactice
-> Fișa de îndeplinire a standardelor minimale – Asistent universitar și Conferențiar universitar – Departamentul de Istoria Românilor și a Sud-Estului European
-> Standarde specifice – Asistent universitar și Lector universitar – Departamentul de Istorie Antică, Arheologie și Istoria Artei
-> Regulamentul de concurs al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii
-> Anexa I Standarde concursuri lector si asistent
-> Anexa II Criterii specifice concursuri
-> Anexa III Punctaj concursuri
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru profesor universitar si conferentiar universitar FJSC 2017
-> Document adițional explicativ pentru ANEXA 1 – Standardele minime de ocupare a posturilor de lector și asistent universitar
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 29. Comisia de Filologie și Anexa 31. Comisia de Istorie și Studii culturale.
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Metodologia de concurs a Facultății de Limbi și Literaturi Străine
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 29. Comisia de Filologie și Anexa 31. Comisia de Istorie și Studii culturale.
Fișe de verificare – Filologie:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent_universitar – perioadă nedeterminată– Filologie
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioada determinată – Filologie
Fișe de verificare – Studii Culturale:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioadă nedeterminată – Studii culturale
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – perioadă determinată – Studii culturale
Fișe de verificare – Științe Administrative:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Științe administrative
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent_universitar – Științe administrative
Fișe de verificare – Științe ale Comunicării:
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Profesor universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Conferențiar universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar – Științe ale comunicării
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Asistent universitar – Științe ale comunicării
Fișe de verificare – Școala Doctorală SITT
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale – Lector universitar SD SITT
-> Fișa_de_verificare_a_
-> Fișa_de_verificare_a_
-> Regulament_de_concurs_Facultatea_de_Litere
-> Anexa_Ia_-_ANEXA_NR._29_-_Standarde_minimale_-_Domeniul_Filologie
-> Anexa_Ib_-_ANEXA_NR._25_-_Standarde_minimale_-_Domeniile_Sociologie_Stiinte_politice_si_administrative
-> Anexa_Ic_-_ANEXA_NR._31_-_Standarde_minimale_-_Domeniul_Istorie_si_Studii_culturale
-> ANEXA_IIa_Standarde minimale_ pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_FILOLOGIE
-> ANEXA_IIb1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
-> ANEXA_IIb2_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de lector_ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
-> ANEXA_IIc1_Standarde minimale_
-> ANEXA_IIc2_Standarde minimale_
-> ANEXA_IIIa1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă determinată_FILOLOGIE
-> ANEXA_IIIa2_Standarde
-> ANEXA_IIIb1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent_ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
-> ANEXA_IIIb2_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent_ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
-> ANEXA_IIIc1_ Standarde minimale_pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă determinată_STUDII CULTURALE
-> ANEXA_IIIc2_ Standarde minimale pentru evaluarea dosarului de concurs pentru postul de asistent pe perioadă nedeterminată_STUDII CULTURALE
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – perioada determinata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar – perioada nedeterminata
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Lector universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Conferentiar universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – Profesor universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Metodologia de concurs a Facultății de Matematică și Informatică
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU.
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar- Domeniul Psihologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar- Domeniul Științele Educației
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar- Domeniul Psihologie
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar- Domeniul Științele Educației
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
-> Regulamentul de concurs al Facultății de Psihologie și Științele Educației
-> Anexa I – Standarde minimale pentru conferentiar si profesor
-> Anexa II
-> Anexa III
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale-Asistent_universitar
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale-Lector_universitar
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale-Conferentiar_universitar
-> Fisa_de_verificare_a_standardelor_minimale-Profesor_universitar
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fișa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Fisa standarde minimale_conferentiar
-> Fisa standarde minimale_lector
-> Fișă standarde minimale_asistent
-> Regulamentul de concurs al Facultății de Teologie Baptistă
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Criterii interne de performanță științifică suplimentare standardelor minimale naționale CNATDCU
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru lector universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru conferentiar universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
-> Fisa de verificare a standardelor minimale pentru profesor universitar (cf. OMENCS nr. 6129-2016)
Fișa de verificare detaliată a standardelor pentru profesor universitar și conferențiar universitar se realizează de către candidat pornind de la criteriile/standardele stabilite prin OMENCȘ nr. 6129/2016 – Anexa 32. Comisia de Teologie.
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – asistent univeritar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – lector universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – conferentiar universitar
-> Fisa de verificare a standardelor minimale – profesor universitar