Consiliul de Orientare și Analiză Strategică

Consiliul de Orientare și Analiză Strategică („COAS”) al Universității din București este o structură consultativă prevăzută la Art. 144, litera (c) din Carta Universității. Corespondentul internațional al structurii academice cu care Universitatea din București pregătește procesul de integrare în Alianța Europeană a Universităților ”CIVIS”, îl reprezintă BOARD OF TRUSTEES.

Misiunea COAS este aceea de a oferi conducerii executive și Senatului Universității asistență în elaborarea și implementarea strategiilor Universității, prin elaborarea de analize și recomandări privind direcțiile și obiectivele de dezvoltare strategică, precum și a unei evaluări a documentelor și acțiunilor strategice anterioare ale Universității.

Membrii COAS sunt personalități din România și din străinătate cu vastă experiență națională și internațională în domeniul managementului, cu referire specială la managementul academic, precum și cu autoritate morală. COAS este alcătuit din 9 membri.

Atribuții

În acord cu statutul COAS, atribuțiile sale sunt următoarele:

  • Înaintează rectorului Universității propuneri și recomandări în procesul de elaborare a strategiei Universității pe durata mandatului acestuia;
  • Furnizează Universității analize și repere de planificare strategică pe termen lung;
  • Susține, la nivel instituțional și internațional, procesul de integrare în Alianța Europeană a Universităților ”CIVIS”;
  • Elaborează un raport anual privind poziționarea strategică a Universității în anul calendaristic anterior în context național și internațional pe care îl prezintă Rectorului în luna martie a fiecărui an, anterior prezentării de către Rector în Senat a Raportului anual;
  • Elaborează, la sfârșitul mandatului Rectorului și al Senatului și mai înainte de alegerea noului Rector, un raport de evaluare privind implementarea strategiei pe 4 ani a Universității, pe care îl înaintează Rectorului și Președintelui Senatului şi pe care, la solicitarea acestora, Președintele COAS îl poate prezenta în Consiliul de Administrație sau în Senatul Universității;
  • La propunerea Rectorului, a Președintelui Senatului sau a cel puțin 1/3 dintre senatori, elaborează și prezintă în Senat sau în Consiliul de Administrație opinii privind deciziile strategice ale Universității sau proiectele unor astfel de decizii;
  • Analize şi opinii în legătură cu documentele normativ interne ale Universității cu impact asupra orientărilor strategice ale acesteia.

Președinte:
Prof. univ. dr. Romiță IUCU, Universitatea din București

Membri:
Prof. univ. dr. Mircea DUMITRU, Universitatea din București & vicepreședinte Academia Română
Prof. univ. dr. Ioan PÂNZARU, Universitatea din București
Prof. univ. dr. Luciano SASSO, UNICA – Secretar General, Universitatea La Sapienza, Roma
Prof. univ. dr. Anne LEQUY, EUA – Magdeburg-Stendal University of Applied Sciences, EUA (European University Association) – Chair of the L&T Steering Committee
Prof. univ. dr. Dragoș ALIGICĂ, Membru Academia Europeae, George Mason University, US
Ionuț STANIMIR, BCR (Banca Comercială Română) România, Director
Ramona JURUBIȚA, KPMG, Președintele Consiliului Investitorilor Străini
Gelu DUMINICĂ, Fundația „Împreună”, Președinte

Horia ONIȚA, ESU (European Student Union), Președinte

Secretar:
Diana Chilom

Documente

CONTACT

CABINET
Secretar: Diana Chilom
E-mail: diana.chilom@unibuc.ro
Tel: +4021.305.97.00

Adresă: Şoseaua Panduri, nr. 90, etaj 1, camera 103, sector 5, 050663, Bucureşti, România

NOUTĂȚI

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services