După succesul din anii universitari anteriori, Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București (FAA) lansează un nou apel pentru înscrieri la programul postuniversitar „E-Guvernare și principiile comunicării publice”.
Scopul programul postuniversitar cu o durată de opt săptămâni, creat de către FAA în parteneriat cu Autoritatea Pentru Digitalizarea României (ADR), este de a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT.
Coordonatorul programului este prof. univ. dr. Corina Rădulescu, cadru didactic la FAA.
Înscriere atât la sediul FAA, cât și online
Perioada de înscriere este 6 februarie – 2 marie 2025, iar persoanele interesate se pot înscrie atât la secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri a UB (B-dul Regina Elisabeta, nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București), cât și online, prin completarea acestui formular.
Actele necesare pentru înscriere sunt: fișa de înscriere completată de către candidat, diploma de licență, foaia matricolă, C.I., certificat de naștere, certificat de căsătorie, dovada achitării taxei de înscriere.
Admiterea se face pe baza mediei examenului de licență, iar criteriul de departajare este reprezentat de media generală de finalizare a studiilor universitare de licență.
Mai multe detalii despre taxele de înscriere și de școlarizare pot fi accesate aici.
Cursul postuniversitar se adresează atât specialiștilor din administrația centrală și locală, membrilor instituțiilor publice, ai partidelor politice, ai întreprinderilor, specialiștilor IT, decidenților, jurnaliștilor, cât și cetățenilor și tuturor celor care își propun dezvoltarea abilității de a folosi platformele informatice integrate (SNI, PCUe, SEAP, SNEP, E-Administrație și e-Democrație). Durata programului este de 8 săptămâni, iar modul de desfășurare a cursurilor este formatul hibrid.
Printre disciplinele de studiu menționăm Principiile comunicării publice și e-guvernare: modelul guvernanță democratică; Simplificare și debirocratizare în administrația publică prin instrumente de E-guvernare: punctul de contact unic electronic (PCUe); Arhitectura și modul de navigare în aplicațiile E-Administrație: ghișeul.ro și interconectarea sistemelor informatice ale administrației; Arhitectura și modul de navigare în platforma SEAP Sistemul Electronic de Achiziții Publice; Arhitectura și modul de navigare în platforma SEAP Sistemul Electronic de Achiziții Publice; Administrare și securitate digitală în administrația publică; Importanța respectării datelor private ale utilizatorilor GDPR.
Mai multe informații despre programul postuniversitar „E-Guvernare și principiile comunicării publice” de la FAA a UB pot fi consultate aici. De asemenea, persoanele interesate pot solicita informații suplimentare la aceste adrese de e-mail (mihaela.jianu@faa.unibuc.ro, corina.radulescu@faa.unibuc.ro).