Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București are deosebita plăcere de a anunța organizarea Conferinței Naționale Studențești „Media, Creativitate și Inovare Digitală”, care va avea loc pe data de 21 iunie 2025.
Conferința Națională Studențească își propune să devină un punct de întâlnire important pentru studenții și masteranzii interesați de domeniul științelor comunicării, oferind un cadru propice pentru prezentarea celor mai inovative și relevante cercetări din domeniu.
Scopul principal al acestei conferințe este de a sprijini și încuraja dezvoltarea profesională și academică a studenților, oferindu-le oportunitatea de a-și prezenta cercetările într-un cadru de prietenos și de a interacționa cu profesioniști din domeniul comunicării și al tehnologiilor digitale.
Conferința își dorește să găzduiască lucrări ale studenților din ciclurile de licență și master, care abordează teme variate legate de jurnalism, relații publice, publicitate, comunicare politică, tehnologii digitale și multe altele. Lucrările propuse vor fi din zona științelor comunicării, însă se pot propune și teme interdisciplinare.
Studenții pot participa individual sau în echipe formate din 2-4 membri, iar lucrările propuse vor fi evaluare pe baza inovației, relevanței și aplicabilității lor în contextul actual al comunicării și tehnologiilor digitale.
Pentru a se înscrie, participanții sunt rugați să trimită până pe 30 aprilie 2025, la adresa conferinta.studenti@fjsc.ro, o prezentare detaliată a lucrării (aproximativ 150 de cuvinte) care să includă titlul prezentării, o scurtă descriere a temei și a întrebărilor de cercetare, abordarea metodologică aleasă, precum și rezultatele preconizate sau deja obținute. În completarea acestora, trebuie precizați autorii lucrării, cât și numele profesorului coordonator.
Studenții care vor prezenta lucrări vor avea șansa să contribuie la crearea unui spațiu dedicat inovării în domeniul comunicării și să fie parte a unei experiențe academice deosebite.
Printre temele orientative se numără creativitatea digitală în științele comunicării, design și imagine de brand, provocările jurnalismului contemporan, relațiile publice ca domeniu de succes în comunicare, sustenabilitate și campanii sociale, transformările pieței muncii, abordările politice în campaniile contemporane și studii de caz, proiecte sau campanii aplicative.
Mai multe informații despre această conferință se pot găsi pe site-ul Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării a UB care pot fi accesat aici.