Universitatea din București, în plin proces de înscriere pentru admiterea la cele 19 facultăți

Universitatea din București, în plin proces de înscriere pentru admiterea la cele 19 facultăți

Pentru admiterea din acest an la studii universitare de licență, Universitatea din București pune la dispoziția candidaților un număr total de 9.383 de locuri, dintre care 4.250 de locuri la buget și 5.133 de locuri la taxă. Numărul de locuri la buget repartizat pe facultăți, pentru studii universitare de licență, poate fi consultat aici.
Pentru studii universitare de masterat, Universitatea din București scoate la concurs în acest an  un număr total de 7.853 de locuri la toate cele 19 facultăți ale sale, dintre care 2.865 de locuri la buget și 4.988 de locuri la taxă. Aici puteți consulta numărul de locuri la buget repartizat pentru studii universitare de masterat.
În ceea ce privește modalitatea de admitere, menționăm că fiecare facultate a decis asupra propriei forme de concurs. Astfel, se pot distinge 4 formule de admitere, care diferă de la o facultate la alta: admitere pe bază de examen, admitere pe baza mediei de bacalaureat și eseu motivațional, admitere pe baza unei formule mixte și admitere pe baza mediei de la bacalaureat. În continuare puteți găsi informații cu privire la modalitatea de admitere, stabilită de consiliile facultăților Universității din București:

Pentru candidații la admiterea din acest an, Universitatea din București oferă o serie de facilități, precum achitarea online a taxei de înscriere, cazare gratuită în căminele proprii, dar și acces gratuit în spațiul Grădinii Botanice „Dimitrie Brândză”.
Absolvenții de liceu pot achita taxa de înscriere online, prin completarea formularului disponibil la adresa: www.po.unibuc.ro. Facilitatea achitării online a taxei completează modalitățile tradiţionale de plată: prin numerar, la casieriile facultăților Universității din București sau prin ordin de plată. Cei care optează pentru achitarea online a taxei de înscriere vor include în dosarul de înscriere, alături de toate celelalte acte necesare, dovada confirmării plății, primită pe e-mail.
De asemenea, UB oferă candidaților cazare gratuită în perioada admiterii, în căminul „Leu C”, în limita locurilor disponibile, pentru 3 nopți. Cazarea va fi posibilă în baza prezentării, la administrația căminului, a legitimației de concurs și a actului de identitate. Mai multe informații despre cazare pot fi solicitate la nr. de telefon: 021 307 73 28 / 021 307 73 30 sau pe adresa de e-mail: cazare@rectorat.unibuc.ro.
Mai mult, absolvenții de liceu, candidați la admiterea 2018 la Universitatea din București, beneficiază și de acces gratuit în spațiul Grădinii Botanice „Dimitrie Brândză”. De această facilitate se pot bucura alături de alte trei persoane. Grădina Botanică a Universității din București poate fi vizitată în mod gratuit în perioada 6 – 26 iulie 2018, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00. Accesul se face pe baza legitimației de participant la concursul de admitere la Universitatea din București.
Înscrierea la admitere se face la sediile facultăților Universității din București (mai multe informații referitoare la datele de contact ale facultăților pot fi consultate aici). În plus, UB oferă candidaților și posibilitatea de a se înscrie online la:

Actele necesare pentru completarea dosarului de înscriere pentru studii universitare de licență sunt următoarele: fişă-tip de înscriere; diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau în copie certificată conform cu originalul sau adeverinţă (în cazul liceelor la care nu s-au eliberat diplomele pentru promoţia 2018) eliberată de către instituţia de învăţământ, în care se menţionează media generală, notele la probele examenului de bacalaureat, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma (prin excepţie, pentru candidaţii care au promovat examenele de bacalaureat în sesiunile corespunzătoare anului şcolar 2017-2018, în baza acordului scris al acestora, Universitatea din București se poate interconecta cu Sistemul informatic integrat al învăţământului din România (SIIIR) în vederea preluării datelor personale şi a rezultatelor obţinute la bacalaureat ale acestor candidaţi, caz în care nu este necesară adeverinţa eliberată de către instituţia de învăţământ; pentru interconectare cu SIIIR se va încheia un protocol cu Ministerul Educației); certificatul de naştere, în copie certificată conform cu originalul; diploma de olimpic, în copie, numai pentru candidaţii care se înscriu ca olimpici; adeverinţă medicală-tip din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează; trei fotografii ¾ cm; CI sau pașaport în copie; chitanţă de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere în conformitate cu taxele aprobate de Senatul Universităţii din Bucureşti; documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor legale în vigoare la data înscrierii;
Numai pentru persoanele care solicită scutirea de taxă la înscriere la concursul de admitere, se va prezenta unul din următoarele documente: copie legalizată de pe certificatele de deces ale părinţilor (în cazul celor orfani de ambii părinţi); adeverinţă de la casa de copii (în cazul celor aflaţi în această situaţie); adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar, în activitate sau pensionat, a susţinătorilor legali; adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din Bucureşti pentru susţinătorii legali ai candidatului.
În ceea ce privește studiile universitare de master, candidații vor include în dosar următoarele acte: fişă-tip de înscriere; diplomă de licență în original sau copie certificată conform cu originalul sau adeverință de licență pentru promoția 2018; diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau în copie certificată conform cu originalul; certificatul de naştere, în copie certificată conform cu originalul; diploma de olimpic, în copie, numai pentru candidaţii care se înscriu ca olimpici; adeverinţă medicală-tip din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează; trei fotografii ¾ cm; CI sau pașaport în copie; chitanţă de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere în conformitate cu taxele aprobate de Senatul Universităţii din Bucureşti; documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor legale în vigoare la data înscrierii. Mai multe informații despre actele necesare pentru dosarul de înscriere la studii universitare de masterat pot fi consultate aici.
Informații despre specializări, cursuri și admiterea la fiecare dintre facultățile Universității din București pot fi găsite mai jos:

Data limită pentru înscrierea la facultățile Universității din București este 26 iulie 2018, iar ultimele rezultate ale examenelor de admitere se vor afișa la data de 29 iulie 2018.
Aici puteți consulta Metodologia organizării și desfășurării concursului de admitere 2018 pentru studii universitare de licență și aici, pentru studii universitare de masterat.
Universitatea din București va comunica în mod constant informații cu privire la admiterea din această sesiune pe website-ul dedicat admiterii: www.admitere.unibuc.ro și pe conturile de Facebook Universitatea din București și Facebook Admiterea la Universitatea din București.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services