Universitatea din București, demersuri instituționale pentru facilitarea vaccinării membrilor comunității universitare împotriva COVID-19

Universitatea din București, demersuri instituționale pentru facilitarea vaccinării membrilor comunității universitare împotriva COVID-19

Personalul din comunitățile universitare, inclus în etapa a doua de vaccinare

Personalul din comunitățile universitare din țară – deci și din cadrul Universității din București – este inclus în etapa a doua de vaccinare anti-COVID-19.

Rațiunea care stă la baza acestei decizii este legată de dorința de a permite, cât mai repede cu putință, întoarcerea studenților și a profesorilor în sălile de curs și laboratoare, odată ce situația pandemică o va permite. Iar vaccinarea este un proces cheie în tot acest demers.

Astfel, Universitatea din București a transmis către Ministerul Educației încă de joi, 14 ianuarie2021, datele statistice cu privire la disponibilitatea de vaccinare a angajaților săi, personal didactic și de cercetare, didactic auxiliar și nedidactic, colectate din facultăți, din structurile de cercetare și din departamentele administrative.

În paralel, au fost elaborate liste nominale, necesare înscrierii în plaftorma #ROVACCINARE. În tot acest proces am luat toate măsurile necesare pentru protecția datelor și a informațiilor cu caracter personal care sunt gestionate.

Programarea pentru vaccinare, un efort colectiv și continuu

Prima condiție pentru a transmite datele referitoare la angajați, crearea unui cont instituțional pentru Universitatea din București, a fost deja îndeplinită.

În acest moment, o echipă de la Direcția Resurse Umane lucrează la verificarea, completarea, agregarea și încărcarea listelor în platformă, astfel încât să fie asigurată atât corectitudinea, dar și transmiterea tuturor datelor necesare. Efortul va fi unul continuu în această perioadă, inclusiv în zilele de weekend.

Așa cum a fost decis procesul de către autorități, instituția angajatoare este cea care introduce în platforma destinată lista cu propriii angajați, ca prim pas pentru programare.

Ulterior, pe baza datelor transmise – nume, prenume, CNP, email și telefon –, fiecare membru al comunității universitare va primi un cod unic de înregistrare prin SMS, cu ajutorul căruia va putea accesa platforma pentru programare la vaccinarea anti-COVID-19.

Cu alte cuvinte, odată datele introduse în sistem, fiecare va putea să își facă programarea pentru vaccinare, urmând pașii ceruți de platforma online.

Este important de menționat în context că, având în vedere numărul mare de persoane care sunt incluse în etapa a doua de vaccinare, este foarte probabil ca în perioada imediat următoare să nu fie disponibile intervale libere pentru programarea individuală, dinamica situației depinzând de numărul de doze si de centre de vaccinare disponibile.

Universitatea din București, în dialog constant cu autoritățile competente

Universitatea din București întreprinde toate demersurile necesare pentru a asigura, pentru toți membrii comunității universitare care și-au dat acordul, accesul neîngrădit și cât mai rapid la vaccinare.

De asemenea, UB este în dialog constant cu autoritățile competente și va întreprinde toate demersurile care se cer pentru a asigura o programare rapidă a celor care au comunicat disponibilitatea de vaccinare, astfel încât întregul proces să se desfășoare în siguranță și cu maximă eficiență.

Din dorința de a veni în sprijinul comunității universitare, Universitatea din București pune la dispoziția angajaților săi, personal didactic și de cercetare, didactic auxiliar și nedidactic, adresa de e-mail vaccinare.anticovid@unibuc.ro.

Pentru că este important ca membrii comunității universitare să aibă acces la informații corecte și clare, aceștia pot transmite la adresa vaccinare.anticovid@unibuc.ro toate întrebările sau nelămuririle pe care le au. În situația în care Universitatea din București nu are competența necesară pentru furnizarea unor detalii, mesajele vor fi redirecționate către instituțiile competente.

Reușita acestei campanii de vaccinare, singura care poate oferi posibilitatea de a reveni la dinamica vieții sociale și profesionale cunoscute înainte de pandemia COVID-19, stă în buna organizare atât din partea autorităților, cât și a celei interne. În cadrul UB, au fost mobilizate toate resursele necesare pentru a asigura eficiența procesului.

Pe de altă parte, având în vedere atât faptul că, în acest moment, numărul de doze de vaccin este limitat, dar și faptul că sunt categorii de persoane cu o vulnerabilitate mai crescută în fața acestui virus, Universitatea din București face un apel la solidaritate și echitate din partea comunității universitare, acestea fiind două principii care trebuie respectate și acum pentru a reuși atingerea imunitatății colective împotriva COVID-19.

Despre organizarea campaniei naționale de vaccinare împotriva COVID-19 în România puteți citi mai multe informații atât pe site-ul Universității din București, cât și pe platforma națională de informare #ROVACCINARE – www.vaccinare-covid.gov.ro, locul în care sunt centralizare toate resursele puse la dispoziția românilor de către autorități.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services