Apel la candidaturi lansat de Institutul de Cercetare al Universității din București (ICUB) prin programul “Senior Grants”: granturi pentru cercetătorii și cadrele didactice UB

Apel la candidaturi lansat de Institutul de Cercetare al Universității din București (ICUB) prin programul “Senior Grants”: granturi pentru cercetătorii și cadrele didactice UB

Institutul de Cercetare al Universității din București, prin cele patru secțiuni ale sale – Științe Exacte, Științe Sociale, Științe Umaniste și Științele Vieții, Mediului și ale Pământului – lansează un apel la candidaturi pentru panelul din aprilie-mai 2023 al programului ICUB Senior Grants.

Granturile sunt pentru cercetătorii și cadrele didactice din Universitatea din București, care au obținut titlul de doctor de cel puțin 7 ani la data aplicației.

Cererile de finanțare pot fi transmise electronic pe tot parcursul anului

Grantul este acordat pentru o perioadă de 12 luni, este în valoare de 35000 de lei și poate fi implementat de un cercetător sau de o echipă de cel mult 5 cercetători. Cererile de finanțare pot fi transmise prin e-mail pe tot parcursul anului, la adresa de e-mail office@icub.unibuc.ro, indicându-se secțiunea ICUB în cadrul căreia se depune candidatura.

Candidaturile pot fi trimise pe tot timpul anului, însă se vor evalua, în funcție de momentul depunerii, în panelurile organizate de două ori pe an.

Selecția candidaturilor, în trei etape

Dosarul cererii de finanțare va conține următoarele: n formular de înscriere (disponibil pe pagina de web a ICUB); CV-ul candidatului și lista de lucrări, redactate în limba engleză; o listă de cel mult trei articole/ lucrări/ brevete publicate, relevante pentru subiectul aplicației; descrierea proiectului de grant (redactat în limba engleză).

Proiectul de grant va avea cel mult 1600 cuvinte/ cinci pagini și va avea următoarea structură: o descrierea contextului proiectului; o descriere a ipotezelor, obiectivelor, metodologiei și a planului de lucru, precum și a experienței și expertizei echipei de cercetare-dezvoltare în domeniul proiectului. În candidatură, candidații vor argumenta și menționa fezabilitatea proiectului, rezultatele estimate și un buget ante-calcul.

Sistemul de selecție presupune parcurgerea a trei etape: verificarea criteriilor de eligibilitate și etapa de evaluare a dosarului cu ajutorul unor experți evaluatori străini sau din afara universității. Jurizarea cererilor de finanțare se va face într-un panel de minimum trei experți, constituit din membri de prestigiu ai comunității științifice, din afara UB.

În cadrul programului se va acorda un număr variabil de granturi pentru cercetători, în funcție de nivelul finanțării alocate cu această destinație. Numărul de granturi finanțate este stabilit de fiecare secțiune din ICUB, în limita fondurilor existente.

Mai multe detalii despre criteriile de eligibilitate, componența dosarului de candidatură și procesul de selecție sunt disponibile aici și aici.

Mai multe informații despre evenimentele organizate de ICUB, precum și despre oportunitățile oferite, pot fi consultate atât pe site-ul Institutului de Cercetare al Universității din București, cât și pe pagina de Facebook a acestuia.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services