Personalul din cadrul Serviciului Salarizare are în principal atribuții referitoare la calcularea drepturilor salariale, indemnizațiilor, sporurilor, precum și altor adaosuri, concediilor de odihnă și concediilor medicale, emiterea statelor de plată, a fluturașilor de salariu și a centralizatoarelor de salarii.
Principalele activități ale Serviciului Salarizare constau în:
- Calcularea drepturilor salariale pentru personalul Universității din București;
- Verificarea și încărcarea în aplicație a pontajelor şi a tuturor documentelor emise pentru efectuarea plăţilor salariale;
- Calcularea drepturilor de concediu de odihnă și concediu medical, a contractelor de drept de autor;
- Verificarea datelor din aplicația de salarizare în funcție de deciziile care modifică drepturile salariale;
- Verificarea dispozițiilor de deplasare și corelarea cu fișa de pontaj;
- Verificarea rapoartelor și întocmirea statelor de plată pentru activitățile desfășurate în regim de plată cu ora, cumul de funcții, colaboratori externi, școli doctorale, definitivate și inspecții de grad în conformitate cu prevederile legale și aprobările conducerii Universității din București;
- Verificarea reținerilor: chirii, pensii alimentare, popriri, CAR, sindicat pentru întocmirea documentelor de plată;
- Calcularea statelor de plată;
- Întocmirea bazei de date pentru plata salariilor;
- Listarea statelor de plată pentru angajații Universității din București;
- Listarea statelor individuale (fluturași) pentru toți angajații Universității din București;
- Comunicarea permanentă cu angajații UB și oferirea detaliilor solicitate în privința drepturilor salariale acordate
- Monitorizarea cheltuielilor de personal pe structuri de calcul pentru facultăți și compartimente;
- Stabilirea obligațiilor salariale către bugetul statului și bugetul asigurărilor sociale de stat și urmărirea efectuării plăților în termenul legal către instituțiile abilitate;
- Generarea și depunerea declarațiilor lunare 112, 100 la ANAF și declarației L153 (sfârșit de lună octombrie);
- Verificarea legalității documentelor justificative și a aprobării acestora de către persoanele responsabile;
- Întocmirea situațiilor financiare solicitate de Directorul de Resurse Umane sau de către conducerea instituției;
- Eliberarea adeverințelor de venit, medic/spital, bancă, creștere și îngrijire copil, șomaj, casa de pensii, card european de sănătate etc.
Mihaela BUNESCU – Șef serviciu
E-mail: mihaela.bunescu@hr.unibuc.ro
Florina ALDEA
E-mail: florina.nartescu@hr.unibuc.ro
Mirela CONSTANTIN
E-mail: mirela.ionita@hr.unibuc.ro
Florina DIACONESCU
E-mail: florina.diaconescu@hr.unibuc.ro
Daniela GHIUZAN
E-mail: daniela.ghiuzan@hr.unibuc.ro
Elena MATEIA
E-mail: elena.mateia@hr.unibuc.ro
Elena Mihaela MIREA
E-mail: mihaela.mirea@hr.unibuc.ro
Maria MOICEANU
E-mail: maria.moiceanu@hr.unibuc.ro
Mariana Caterina PĂTRU
E-mail: caterina.patru@hr.unibuc.ro
CONTACT
Șef Serviciu
Mihaela BUNESCU
Tel.: +4021-305.46.91
Fax: +4021-314.08.28
Adresă:
Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 4, camera 410, 050663, sector 5, București