Cinci din cele șase echipe calificate în finala L’Oreal Brandstorm România 2021 au venit de la programele Comunicare și Relații Publice și Consultanță și Expertiză în Publicitate din cadrul Facultății de Litere a UB. Finala națională din acest an a fost câștigată de Echipa MIIM, formată din Maria Abrudan, Bianca Bălan și Ana Burlan (Comunicare și Relații Publice, anul II).
Tema de anul acesta a competiției Brandstorm a fost „reinventarea experienței de cumpărare prin entertainment” iar cele 5 echipe formate din studenți și masteranzi la Comunicare din Facultatea de Litere care s-au calificat în finala națională au fost:
CRP, anul al II-lea: Echipa MIIM (Maria Abrudan, Bianca Bălan și Ana Burlan), Echipa Future Nostalgia (Camelia Budu, Ana Maria Mocanu și Mădălina Stăpînu), CRP, anul al III-lea: Echipa H2O (Corciovă Andreea, Ghimpețeanu Ioana și Gomolea Cristina), Master CEP, anul I: Echipa Mon Aimi (Corina Lățosu, Andreea Dumitru și Gabriela Nica) și CRP IFR, anul III: Echipa CREATIM (Domunco Marina, Toader Ioana și Șuțu Oana Cătălina)
Din jurul finalei naționale Brandstorm 2021 au făcut parte: Vanya PANAYOTOVA -General Manager, ADBA & Romania, Magdalena CRING – HR Director, Demet KESISOGLU – General Manager, Consumer Products Division, Cosmin BAN – General Manager, L’oreal Luxe, Raluca DUTA – Chief Marketing Officer, Ruxandra GABUDEAN – General Manager, Professional Products Division, Nataliya SYERIKOVA – General Manager, Active Cosmetics Division, Simona FIRTAT – Corporate Communication & Public Affair Manager, Cristian TIMOIANU – Operations Director, Ana BARAITAREANU – Client Service Director, SCREENNATIVE. Echipele din cadrul CRP si CEP au fost coordonate de conf. univ. dr. Alexandra Crăciun.
În cadrul celei mai importante compeții de inovație de brand dedicate studenților, au participat anul trecut 48.000 de studenți din 65 de țări. În finala din 2021 de la Paris, România a fost reprezentată tot de o echipă a masteratului Consultanță și Expertiză în Publcitate.




