fbpx

Cadre didactice

Instrucțiuni privind deplasările în străinătate ale personalului Universității din București

Având în vedere:

– dispozițiile Hotărârii de Guvern nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar (actualizată)

– prevederile legale în vigoare referitoare la deplasările personalului în interes de serviciu pe teritoriul României,
Au fost aprobate prezentele instrucțiuni:  

Art. 1. Formularul tip de cerere de deplasare este necesar pentru emiterea Dispoziției Rectorului pentru deplasările în străinătate trebuie completată de către toate cadrele didactice, cercetători, studenți și personal administrativ care se deplasează în străinătate în interes profesional.

Art. 2. Formularul tip de cerere de deplasare în străinătate, completat, trebuie avizat de către:

  • Directorul de proiect de cercetare, Directorul Centrului de Cercetare și Decan – pentru finanțare din proiecte de cercetare: Formular CERCETARE,
  • Director Departament și Decan – pentru finanțare din veniturile facultății, venituri Rectorat sau alte finanțări (exceptând fonduri de cercetare): Formular UNIVERSITATE,
  • Director proiect Erasmus+, Director Departament și Decan – pentru finanțare din proiecte Erasmus+: Formular Erasmus+,
  • Șeful compartimentului administrativ – pentru personalul administrativ: Formular UNIVERSITATE.

Art. 3. Cererea de deplasare în străinătate trebuie însoțită de o invitație sau confirmarea de participare la un eveniment organizat în străinătate, care să certifice durata deplasării și scopul.

Art. 4. În cazul în care organizatorul asigură integral cheltulielile de masă într-o zi din cele prevăzute pentru deplasare, pentru ziua respectivă se acordă 50% din diurnă, conform art. 7 (alin. 4 și 6) și art. 19 din HG 518/1995.

Art. 5. Cererea de deplasare, avizată de facultate sau centrul de cercetare, trebuie depusă la următoarele compartimente:

  • Direcția Managementul Programelor de Cercetare (DMPC): în cazul proiectelor finanțate din fonduri de cercetare,
  • Departamentul Fonduri Structurale: în cazul proiectelor finanțate din fonduri structurale,
  • Direcția Relații Internaționale (DRI), Biroul Erasmus+ : în cazul proiectelor Erasmus+,
  • Direcția Relații Internaționale, Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini: în cazul finanțării din venituri facultate/Rectorat, alte surse de finanțare sau fără finanțare.

Art. 6. Dispozițiile de deplasare externă vor fi semnate de către Direcția emitentă (de administratorul financiar/patrimoniu care întocmește dispoziția și de directorul DRI/DMPC, Director General Administrativ și Rector.

Art. 7. Dispozițiile de deplasare externă  vor fi emise în 3 exemplare (1 exemplar pentru direcția emitentă, 2 exemplare pentru operațiuni financiar-contabile/plăți). Titularul deplasării va primi o copie a dispoziției de deplasare, certificată conform cu originalul, semnată și ștampilată de directorul DRI/DMPC, după caz. O copie a dispoziției de deplasare, certificată conform cu originalul, semnată și ștampilată de directorul DRI/DMPC, după caz, va fi transmisă către Direcția Resurse Umane, în vederea înregistrării deplasării externe.

Art. 8. Biletul de transport internațional, taxa de participare, taxa de viză sau alte cheltuieli se pot avansa/plăti numai după depunerea/înregistrarea cererii de deplasare la compartimentele precizate mai sus.

Art. 9. În cazul solicitării unui avans pentru deplasare, solicitantul completează o cerere în acest sens (Referat de avans – Cercetare sau Referat de avans – Universitate). Avansul poate fi acordat cu cel mult 2 zile lucrătoare înainte de plecare sau începerea acțiunilor, cu excepția sumelor solicitate pentru procurarea biletelor de călătorie cu mijloace de transport cu locuri rezervate, care se pot elibera cu cel mult 10 zile înainte de data plecării.

Art. 10. Sumele necheltuite din avansurile acordate se depun la casierie cel târziu în termen de o zi lucrătoare de la sosirea din deplasare. Decontul sumelor primite cu titlu de avans se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la sosirea din deplasare, exclusiv ziua sosirii.

Pentru informaţii suplimentare privind legislaţia în vigoare, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 021/ 307.73.39, de luni până joi între 08:00 – 16:00 şi vineri între 08:00 – 14:00 sau la e-mail: andra.sienerth@externe.unibuc.ro.

Persoană de contact: Andra Karla Sienerth

Modele tip de cereri de deplasare externă

Formulare solicitare avans înaintea deplasării

Formulare decont cheltuieli deplasări externe

CONTACT

Biroul Cooperare Internațională și Studenți Străini
Tel: +4021-307.73.39
Fax:
+4021-315.19.42
E-mail:
andra.sienerth@externe.unibuc.ro

Programul cu publicul:
Luni-joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 14:00

Adresă:
Bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, Căminul C, etaj 2, Sector 5, 050107, București

INTERNAŢIONAL

NOUTĂȚI

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services