Încurajarea cercetării inovatoare și inițierea/ extinderea colaborării pe termen lung între membrii CIVIS din Europa și universitățile partenere din Africa sunt principalele obiective ale celui mai nou proiect de finanțare lansat în cadrul Alianței.
Astfel, membrii facultăților și cercetătorii din universitățile CIVIS sunt invitați să lanseze propuneri pentru inițierea de noi proiecte de cercetare în colaborare sau pentru pregătirea de cereri pentru granturi mai mari de cercetare.
Condiții de eligibilitate
În cadrul proiectului sunt acceptate propuneri legate de cel puțin una dintre cele cinci teme ale hub-urilor CIVIS:
- Climă, Mediu, Energie
- Societate, cultură, patrimoniu
- Sănătate
- Orașe, spații, mobilități
- Transformarea digitală și tehnologică
Pot aplica pentru finanțare cadrele didactice permanente (sau al căror contract se încheie după finalul perioadei de finanțare și permite contribuția la durabilitatea activității după finalizarea acesteia), membre al unei universități CIVIS din Europa. De asemenea, sunt încurajați să depună proiecte inclusiv cercetătorii postdoctorali.
Termenul limită de depunere a proiectelor este 31 martie 2024, iar persoana de contact pentru membrii UB este Raluca Amza, CIVIS Institutional Coordinator & Erasmus+ Responsible.
Fiecare proiect aprobat are un buget alocat de până la 10.000 de euro. Tipurile de activități finanțate, criteriile de selecție și costurile eligibile sunt descrise pe pagina de proiect. Tot aici pot fi găsite și modalitatea de înscriere și calendarul evaluării.
De asemenea, pentru mai multe detalii privind contextul și caracteristicile acestui apel, recomandări cu privire la modul de redactare a solicitărilor de finanțare sau orice alte întrebări punctuale, puteți participa la o sesiune de informare online care va avea loc la sfârșitul lunii februarie (data și ora urmează să fie anunțate).