Cadrele didactice și personalul administrativ UB, invitați să depună propuneri pentru îmbunătățirea activității instituționale
Rămânând fidelă angajamentului său strategic de a întări și dezvolta o cultură instituțională puternică și riguroasă, în care fiecare membru să aibă posibilitatea de a participa activ și creativ la construirea unei universități moderne, eficiente și inovative, Universitatea din București lansează inițiativa pentru propuneri de îmbunătățire instituțională.
Astfel, începând cu luna noiembrie 2022, angajații UB pot adresa direct conducerii propuneri de optimizare și eficientizare a activității în cadrul instituției, rezultate din propria lor experiență.
Inițiativa își propune să contribuie la simplificarea procedurilor de interacțiune între conducere și ceilalți membri ai comunității academice.
Formularul pentru depunerea propunerilor de îmbunătățire a activităților instituționale este disponibil aici. Acesta este disponibil și pe platforma de Intranet a Universitații din București, accesibilă prin adresa de e-mail instituțională, aici.
În completarea formularului se va menționa prorectorul care va gestiona propunerea, precum și domeniul în care angajatul UB activează. Angajații care ințiază propunerile vor primi un mesaj privind evaluarea preliminară și, în cazul unei propuneri validate, vor fi informați despre stadiul implementării.