Universitatea din București anunță lansarea unei noi selecții pentru mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE, pentru NTNU din Norvegia

Universitatea din București anunță lansarea unei noi selecții pentru mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE, pentru NTNU din Norvegia

Universitatea din București anunță lansarea selecției pentru o nouă serie de mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE cu numărul 20-MOB-0007. Pentru cel de-al doilea semestru al anului academic 2022 – 2023, sunt disponibile 7 mobilități de studiu la universitatea parteneră din proiect, Norwegian University of Science and Technology (NTNU) din Norvegia.

Mobilitățile vor fi finanțate conform bugetului proiectului pentru o perioada de minimum 3 luni (90 zile) și maximum un semestru academic (dar nu mai mult de 6 luni). Grantul pentru subzistență este de 1200 euro/lună, grantul pentru transport fiind de 360 euro.

Criterii de eligibilitate și selecție

Pentru a putea aplica pentru un stagiu, persoanele interesate trebuie să fie studenți (înscriși cel puțin în al doilea an de studiu), masteranzi sau doctoranzi ai Universității din București, la cursuri de zi, la Școala Doctorală Interdisciplinară (ISDS-UB) sau într-una din următoarele facultăți: Facultatea de Istorie, Facultatea de Administrație și Afaceri, Facultatea de Geografie, Facultatea de Geologie și Geofizică și Facultatea de Științe Politice, atât la selecție, cât și pe durata mobilității.

De asemenea, pentru a fi eligibili, candidații trebuie să întrunească și următoarele criterii de selecție: să aibă rezultate academice remarcabile; să facă dovada cunoaşterii limbii engleze (certificat/diplomă/atestat, nivel minim B2); să prezinte o scrisoare de intenţie/motivaţie în limba engleză și să prezinte un Plan al programului de studiu care trebuie să conțină în mod obligatoriu lista cursurilor pe care ar vrea să le urmeze pe perioada stagiului.

Perioada de desfășurare a selecției

Persoanele interesate de participarea la mobilitatea de studiu în cadrul proiectului SEE, pentru NTNU se pot înscrie online, prin transmiterea documentelor necesare către Comisia Centrală de Selecție până luni, 6 iunie 2022, la ora 13:00. Formularul de înscriere este disponibil aici. În perioada 8-10 iunie 2022, la o dată și o oră ce vor fi comunicate ulterior, va avea loc online interviul selecției.

Afișarea rezultatelor parțiale se va face marți, 7 iunie 2022, la ora 10:00. În intervalul 7-8 iunie 2022 (ora 10:00) se pot depune contestații, iar rezultatele finale ale selecției se vor afișa luni, 13 iunie 2022, la ora 10:00.

Punctajul pentru selecție, stabilit în conformitate cu prevederile ghidului programului, poate fi consultat aici. Studenții romi, studenții cu nevoi speciale sau cu un fundal socio-economic dezavantajat pot obține puncte prioritare suplimentare, în valoare de 20% din scor maxim posibil.

Pentru contestații ulterior celor adresate Comisiilor de Selecție vă puteți adresa în primul rând Biroului Erasmus+ al Universității din București sau ulterior Agenției Naționale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educatiei și Formării Profesionale (ANPCDEFP)

Mai multe informații cu privire la selecție pot fi accesate aici și aici.

SECŢIUNE ACCESIBILIZATĂ PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI DE VEDERE

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services