De la prima participare din anul 2008, delegațiile române din cadrul Universității din București au obținut 20 de medalii de aur, 17 de argint și 84 de bronz, demonstrându-și cunoştinţele de limba engleză, dar și competenţele de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită. Membrii echipei s-au evidențiat și prin buna utilizare a limbajului terminologic specific domeniului marketing, a conceptelor teoretice de marketing şi management și a competenţelor IT.
În 2018, echipa gazdă a Universității din Bucureşti este condusă de prof. univ. dr. Magdalena Platis–Iordache, prof. univ. dr. Diana Ioniţă şi prof. univ. dr. Răzvan Papuc. La această ediție vor participa 93 de studenţi şi 20 de cadre didactice Marea Britanie (Anglia şi Scoţia), Ungaria, Spania, Polonia, Franţa, Italia, Olanda, Finlanda, Belgia, Germania şi România.
Prof. univ. dr. Diana Ioniţă remarca faptul că „Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 20 ani şi cuprinde universităţi importante din Europa. Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la departamentele şi facultăţile menţionate mai sus la un stagiu intensiv de strategii de marketing. În anii anteriori, o astfel de distincţie a deschis uşile companiilor multinaţionale la angajare, făcând diferenţa dintre absolvenţii noştri şi alți candidaţi”.
În plus, Andra Soiu, studentă la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București și una dintre studentele medaliate cu aur în anul 2017 consideră participarea în cadrul proiectului ca fiind una „intensă, în cadrul unui joc complex şi solicitant care testează în egală măsură cunoştinţele teoretice, spiritul de echipă, competenţele de comunicare scrisă şi orală, terminología de specialitate în limba engleză, ne-a învăţat ce înseamnă internaţionalizarea şi mobilizarea în vederea obţinerii unor rezultate care să promoveze numele universităţii noastre printre universităţile participante. Aş repeta această experienţă oricând. Sunt încrezătoare că această distincţie în portofoliul meu mă va face atrăgătoare viitorilor angajatori.”
În cadrul programului Markstrat, studenţii iau parte, timp de o săptămână, la 11 runde de simulare pe probleme de marketing în limba engleză, online, fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. La finele simulării, se acordă medalii de aur, argint şi bronz, în funcţie de evaluarea deciziilor luate, de notele obţinute la două referate şi la prezentarea finală, în echipe internaționale, în faţa unui juriu format din profesorii coordonatori.