Granturi de cercetare postuniversitare despre creștin-democrație și integrarea europeană – apel la candidaturi

Granturi de cercetare postuniversitare despre creștin-democrație și integrarea europeană – apel la candidaturi

Grupul Partidului Popular European (Creștin-Democrat) din Parlamentul European a creat un program de granturi pentru cercetătorii interesați de istoria, rolul și impactul creștin-democrației asupra procesului de integrare europeană.

Acest program de granturi are ca scop să le permită cercetătorilor care sunt interesați de creștin-democrație și de integrarea europeană să își extindă cercetarea prin studierea surselor primare care se află la Arhivele Istorice ale Uniunii  Europene din Florența, la arhivele Grupului PPE din Bruxelles și/sau la Konrad Adenauer Stiftung (KAS) în Sankt Augustin – Bonn.

Sunt eligilibi să aplice pentru aceste granturi toți studenții care urmează cursuri postuniversitare (candidați la master și la doctorat) și cercetătorii postdoctoranzi sau profesorii universitari care au finalizat studiile de master sau doctorat în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii aplicației.

Aplicanții trebuie să pregătească o teză, dizertație sau articol academic care să se refere la creștin-democrație și la integrarea europeană într-una sau mai multe discipline ale științelor umaniste și sociale: istorie, științe politice, drept, etc.

Proiectele de cercetare prezentate de studenți sau de cercetătorii postdoctorali trebuie să fie direct legate de domeniul de cercetare al tezei de doctorat sau masterat.

Aplicațiile trebuie să fie transmise prin email la adresa archiv@eui.eu la Arhivele Istorice ale Uniunii Europene de la European University Institute până pe data de 31 mai 2017.

Dosarele de aplicație trebuie să includă:

  • Prezentarea propunerii de cercetare, incluzând o descriere a subiectului de cercetare, semnificația sa academică și impactul său asupra cercetării în domeniu, orice fel de lucrări anterioare realizate în domeniul de studiu și metodologia și programul de cercetare propuse (maxim 5 pagini)
  • Bibliografia adnotată a surselor și a studiilor referitoare la cercetare (maxim 5 pagini)
  • Justificarea nevoii de a folosi surse arhivistice primare
  • O declarație a planurilor aplicantului pentru publicarea rezultatelor de cercetare
  • O listă a publicațiilor anterioare ale aplicantului (nu mai mult de 10, incluzând cele mai recente)
  • O scrisoare de recomandare din partea unui profesor de la o universitate sau institut de cercetare, conținând o evaluare a semnificației academice a proiectului și o evaluare a pregătirii, abilităților și motivației candidatului pntru cercetarea propusă

Aplicanții câștigători vor primi un grant de cercetare de 5.000 € pentru a acoperi toate cheltuielile legate de consultarea surselor primare în Florența, Bruxelles și/sau Sankt Augustin – Bonn.

Comitetul de Selecție este alcătuit din reprezentanți ai Grupului PPE și Directorul Arhivelor Istorice ale Uniunii Europene din Florența. Deciziile vor fi luate ținând cont de calitatea dosarului de aplicație, semnificația și originalitatea cercetării propuse, relevanța proiectului și abilitatea candidatului de a realiza cercetarea satisfăcător și importanța folosirii Arhivelor.

Mai multe informații despre programul de burse al Grupului PPE pot fi consultate aici.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Google Analytics
Cine suntem
Site-ul este deținut și administrat de Universitatea din București cu sediul în Bulevardul Mihail Kogălniceanu 36-46, București. Pentru a urmări mai ușor informațiile, trebuie să știţi că ne putem referi la instituția noastră folosind termenii „Universitatea din București”, „nouă”, „nostru” etc, iar la tine, ca utilizator și vizitator al site-ului, folosind termenii „utilizator”, „dumneavoastră”, etc. Această politică descrie informațiile pe care le colectăm atunci când vizitați www.unibuc.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică. Site-ul poate conține legături către și de pe site-uri web. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că acestea au propriile politici de confidențialitate. Universitatea București nu are nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste site-uri web își gestionează datele. Verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale acestor site-uri.
Informațiile colectate şi durata de stocare
În cazul în care utilizați site-ul nostru, vom colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
  • Informații pe care ni le oferiți atunci când completați un formular web sau solicitați trimiterea newsletter-ului. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc.
  • Informatiile pe care ni le oferiti in formularul de solicitare de informatii publice (ex. nume, prenume, e-mail) sunt colectate conform Legii nr. 544/2001
  • Informații pe care le colectăm despre dumneavoastră, prin intermediul fişierelor cookie pe care le folosim, în momentul în care accesați site-ul nostru. Pentru detalii suplimentare, consultați informarea privind cookie-urile.
Stocarea datelor de natură personală se realizează pe servere situate în România, atâta timp cât avem consimțămȃntul dumneavoastră.
Cum utilizăm datele personale pe care le furnizați sau le colectăm
Folosim datele personale despre dumneavoastră în următoarele moduri:
  • datele personale furnizate de dumneavoastră prin formularele noastre web vor fi folosite în scopul procesării cererilor dumneavoastră. Prin trimiterea solicitării sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră de către Universitatea din București.
  • în cazul în care sunteți de acord cu primirea de informații prin newsletter, vă vom trimite noutǎți despre următoarele subiecte:
  • informații despre evenimentele şi activităţile organizate în cadrul Universităţii din Bucureşti
  • informațiile tehnice pe care le colectăm prin utilizarea cookie-urilor vor fi utilizate în scopurile stabilite în “Informarea privind cookie-urile”.
Transferuri internaționale
În vederea oferirii serviciului de newsletter, datele dumneavoastră de identificare și contact sunt transmise către MailerLite, cu sediul în Lituania. Detalii privind măsurile de protectie a datelor adoptate de către MailerLite se găsesc la adresa https://www.mailerlite.com/terms-of-service  şi pe site-ul https://www.privacyshield.gov/welcome Site-ul nostru web utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, precum şi Google Adwords, furnizate de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit site web să analizeze modul în care utilizați respectivul site web. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a site-ului web vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dumneavoastră a site-ului web, elaborând rapoarte cu privire la activitatea site-ului web și furnizând alte servicii referitoare la activitatea site-ului web și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Informații detaliate cu privire la Google și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners. Din site-ul nostru web puteţi să distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (de exemplu: Facebook, Twitter, Youtube). Informații detaliate cu privire la protecția datelor cu caracter personal oferită de aceste organizatii pot fi gasite la adresele: https://www.facebook.com/policy.php https://twitter.com/en/privacy https://www.youtube.com/yt/about/policies/#community-guidelines
Accesați datele dumneavoastră personale
Aveți dreptul să cereți o copie a informațiilor deținute de noi  prin formularea unei solicitări de acces. Pentru a solicita o copie a datelor deținute despre dumneavoastră sau pentru a vă actualiza informațiile, contactați Universitatea din București la adresa de e-mail dpo@unibuc.ro. Datele de natură personală deținute de către Universitatea din București sunt supuse condițiilor din Regulamentul UE 679/2016 care oferă persoanelor vizate dreptul de acces la toate tipurile de informații înregistrate, deținute de operatorul de date, sub rezerva anumitor limitări.
Drepturile persoanei vizate
Conform Regulamentului 679/2016 - GDPR, aveţi dreptul de a solicita Universitaţii din București, în calitate de operator de date de natură personală, rectificarea, ştergerea sau restricţionarea prelucrării datelor personale referitoare la dumneavoastră. De asemenea, aveţi dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia, înainte de retragere. Dacă nu mai doriți să primiți newsletter-ul, vă puteţi dezabona prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@pr.unibuc.ro sau prin folosirea linkului de dezabonare din cadrul newsletter-ului.
Dreptul de a depune o plângere în faţa Autorităţii de supraveghere
Conform Regulamentului 679 /2016 - GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Mai multe detalii se pot obține accesȃnd adresa http://www.dataprotection.ro/.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Save
Accept all Services