În perioada 31 mai – 2 iunie 2019, în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri, a avut loc Workshop-ul „Marketing strategic, Geomarketing și Asigurări”. Evenimentul, desfășurat la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Cumpătu-Sinaia, a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privnd promovarea online și dimensiunea spațială a marketingului.
Au fost trei zile de dezbateri, care au dus la conturarea unor idei generatoare de conținut pentru viitoare programe de pregătire în marketing, precum și pentru cercetarea științifică în acest domeniu.
În cadrul workshop-ului, Cosmin Olteanu, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele actuale în social media prezentate la conferința F8 2019 ale companiei Facebook, sublinind impactul acestor schimbări asupra strategiilor de marketing. Totodată, Daniel Peptenatu, conferențiar universitar la Facultatea de Geografie și director al Centrului de Analiză Integrată și Management Teritorial, a prezentat rolul important al dimensiunii spațiale în strategiile de marketing. Au fost prezentate numeroase exemple în care dimensiunea spațială a condus la adaptarea și uneori schimbarea completă a strategiilor specifice.
Mihaela Tache, director la brokerul CC Consultant și PRBAR Academy, a prezentat informații utile despre tendințele de pe piața și cerințele brokerilor de pe piață. De asemenea, s-au prezentat diferite simulări în care modelarea GIS poate avea un rol important pe piața asigurărilor.
Evenimentul a fost susținut de PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor) și PRBAR Academy.